Jedno me vrijeme držala ideja kupovine CX-a i naravno da sam nabasao na CX Basis i gospodina Jochena Heusela. Njegovi CX su mi uvijek bili vrh vrhova. Ali su i cijene takve... Tko je bio na njegovoj stranici zna o čemu govorim.
I već sam gledao neke CX-e po Hrvatskoj i Italiji da dobijem osjećaj koje se stanje može dobiti za kakve novce, kad se javila prilika da sam morao poslom u Njemačkom, cca 200km od njegove radionice. A što je 200km po autobahnu
I rekoh sam sebi, idem vidjeti kako može izgledati vrhunski složen CX, kao da je nov. To je bilo 2014.
Ukratko, lik radi totalne restauracije, parcijalne restauracije, obnavljanje mehanike, vrlo je pristupačan i sve se može dogovoriti. Naravno, takav ozbiljan i profesionalan pristup ima cijenu.
Ima sve dijelove, zna sve cake, ima sve tapecirunge, sve moguće najsitnije dijelove, rabljene, nove, reprodukcije. SVE!!!
Tamo ima 2 mehaničara i on je treći. Možda im još netko uleti. Limarija se radi u Rumunjskoj ili Poljskoj. Finalna montaža i podešavanje se radi kod njega.
Radiona je velika, stane recimo 6 auta, ali se radi samo na 1-2.
Ima stol za ispitivanje hidraulike na kojem sve radi kao da je ugrađeno u auto, i DIRAVI, sve. Staviš na stol, vidiš što je dobro što nije, podesiš, promjeniš i onda samo prešarafiš u auto. Od uzbuđenja sam zaboravio slikati :doh:
A sada slike....
Jedan od mehaničara je mađar i koliko sam shvatio skoro svaki vikend putuje doma. Ovo je njegov TRD sa 17" felgama. Veli da ga cepa 160-180kmh po autobanu, bez problema. Ne znam kako sa tim dizelom, ali dobro, nek mu bude.
Jeste snimili što je ispod cerade? Dobro, idemo dalje.
Ispred salona stoje CX-i koji su zapravo osnova za restauraciju.
Cijene su od 1.800€ do 2.500€.
Ali unutra se drži blago.
Prekrasan 25 GTI, nerestauriran, sa 42kkm
Pallas 25 IE automatique
Lijepi Break, ne sjećam se motora, starije restauracije limarije. Veli da bi išao za 10.000€. Samo za mene :rofl: Super je lik!
Kompletno restaurirani 25 GTI Turbo 2. Veli da ide za 25.000€
S obzirom da je on specijalist i zna ih u dušu, a opet ne radi aute za stajanje već za vožnju, dao je razviti full elektroničko ubrizgavanje za taj turbo. Kada se otvori hauba, sve izgleda serijski, ali nema više ništa od L-jetronic-a. Onaj mjerač protoka na usisu kojem se potroše klizni kontakti... Od toga je ostalo samo kućište, tako da izgleda kao serijski. Ubrizgavanje više nema niti jednu mehaničku komponentu. Zbog toga se auto lakše podešava, manje troši i bolje ide. I mogu se stavljati različite mape. Taj bijeli ima 200KS. Vozio sam ga, i ide ko blesav. Lik inače jako polaže na to da se CX mora voziti, inače propada. Njegov je onaj tamnosivi BREAK na fotki ispred salona. I njega sam vozio. TRD 2 u šasiji od prve serije. Ima 650kkm, a utegnut je kao violina.
U radionici...
I još jedna zanimljiv slučaj. CX sa originalnih 1517km. Kupljen, vožen 6 tjedana, kada je imao saobraćajku i ostavljen tako.
U radionici još toliko prostora ima sa lijeve strane, gdje se nalaze strojevi, alati i već spomenuti stol za ispitivanje hidraulike.
I na kraju prikaz kompletne i vrlo bogate palete CX-a. Svi motori, sve boje, svi međuosovinski razmaci.
Malo je refleksija, ali mislim si da i ovako vrijedi vidjeti.
Prva serija
Druga serija
Da zaključim, od CX sam se za sada ohladio jer sam zaključio da bi trebao biti BREAK jer u limuzini loše sjedim i nemam mjesta za glavu. I trenutno imam druge prioritete u životu, ali mislim da je CX fenomenalan auto i možda posljednji pravi Citroen hidrauličar. Ima dvostruka ramena a ne McPherson na prednjoj osovini, neku vrstu šasije, DIRAVI, ekstravagantnu liniju, nema elektronike na ovjesu i može se voziti brzo a da ostane mekan. Èini mi se, a i Jochen se slaže sa mnom, da je CX sada u fazi u kojoj je DS bio pred 20-25 godina. Može ih se naći za pristojne novce, i ljudi su ga sve više počeli cijeniti. To sve naravno govorim za svijet, jer kod nas što se prodaje pod oldtimer i kao vrhunsko stanje i za koje novce...
Možda bi se još i našla dobra osnova, ali bojim se da nema ljudi koji bi odradili ovakav posao od početka do kraja.
Ili griješim?
I već sam gledao neke CX-e po Hrvatskoj i Italiji da dobijem osjećaj koje se stanje može dobiti za kakve novce, kad se javila prilika da sam morao poslom u Njemačkom, cca 200km od njegove radionice. A što je 200km po autobahnu
Ukratko, lik radi totalne restauracije, parcijalne restauracije, obnavljanje mehanike, vrlo je pristupačan i sve se može dogovoriti. Naravno, takav ozbiljan i profesionalan pristup ima cijenu.
Ima sve dijelove, zna sve cake, ima sve tapecirunge, sve moguće najsitnije dijelove, rabljene, nove, reprodukcije. SVE!!!
Tamo ima 2 mehaničara i on je treći. Možda im još netko uleti. Limarija se radi u Rumunjskoj ili Poljskoj. Finalna montaža i podešavanje se radi kod njega.
Radiona je velika, stane recimo 6 auta, ali se radi samo na 1-2.
Ima stol za ispitivanje hidraulike na kojem sve radi kao da je ugrađeno u auto, i DIRAVI, sve. Staviš na stol, vidiš što je dobro što nije, podesiš, promjeniš i onda samo prešarafiš u auto. Od uzbuđenja sam zaboravio slikati :doh:
A sada slike....
Jedan od mehaničara je mađar i koliko sam shvatio skoro svaki vikend putuje doma. Ovo je njegov TRD sa 17" felgama. Veli da ga cepa 160-180kmh po autobanu, bez problema. Ne znam kako sa tim dizelom, ali dobro, nek mu bude.

Jeste snimili što je ispod cerade? Dobro, idemo dalje.

Ispred salona stoje CX-i koji su zapravo osnova za restauraciju.
Cijene su od 1.800€ do 2.500€.

Ali unutra se drži blago.
Prekrasan 25 GTI, nerestauriran, sa 42kkm



Pallas 25 IE automatique


Lijepi Break, ne sjećam se motora, starije restauracije limarije. Veli da bi išao za 10.000€. Samo za mene :rofl: Super je lik!

Kompletno restaurirani 25 GTI Turbo 2. Veli da ide za 25.000€

S obzirom da je on specijalist i zna ih u dušu, a opet ne radi aute za stajanje već za vožnju, dao je razviti full elektroničko ubrizgavanje za taj turbo. Kada se otvori hauba, sve izgleda serijski, ali nema više ništa od L-jetronic-a. Onaj mjerač protoka na usisu kojem se potroše klizni kontakti... Od toga je ostalo samo kućište, tako da izgleda kao serijski. Ubrizgavanje više nema niti jednu mehaničku komponentu. Zbog toga se auto lakše podešava, manje troši i bolje ide. I mogu se stavljati različite mape. Taj bijeli ima 200KS. Vozio sam ga, i ide ko blesav. Lik inače jako polaže na to da se CX mora voziti, inače propada. Njegov je onaj tamnosivi BREAK na fotki ispred salona. I njega sam vozio. TRD 2 u šasiji od prve serije. Ima 650kkm, a utegnut je kao violina.
U radionici...

I još jedna zanimljiv slučaj. CX sa originalnih 1517km. Kupljen, vožen 6 tjedana, kada je imao saobraćajku i ostavljen tako.


U radionici još toliko prostora ima sa lijeve strane, gdje se nalaze strojevi, alati i već spomenuti stol za ispitivanje hidraulike.
I na kraju prikaz kompletne i vrlo bogate palete CX-a. Svi motori, sve boje, svi međuosovinski razmaci.
Malo je refleksija, ali mislim si da i ovako vrijedi vidjeti.
Prva serija

Druga serija

Da zaključim, od CX sam se za sada ohladio jer sam zaključio da bi trebao biti BREAK jer u limuzini loše sjedim i nemam mjesta za glavu. I trenutno imam druge prioritete u životu, ali mislim da je CX fenomenalan auto i možda posljednji pravi Citroen hidrauličar. Ima dvostruka ramena a ne McPherson na prednjoj osovini, neku vrstu šasije, DIRAVI, ekstravagantnu liniju, nema elektronike na ovjesu i može se voziti brzo a da ostane mekan. Èini mi se, a i Jochen se slaže sa mnom, da je CX sada u fazi u kojoj je DS bio pred 20-25 godina. Može ih se naći za pristojne novce, i ljudi su ga sve više počeli cijeniti. To sve naravno govorim za svijet, jer kod nas što se prodaje pod oldtimer i kao vrhunsko stanje i za koje novce...
Možda bi se još i našla dobra osnova, ali bojim se da nema ljudi koji bi odradili ovakav posao od početka do kraja.
Ili griješim?