Pomoć pri odabiru automobila

szahtila

Well-known member
Ako hoćeš dizela, šareno je. Bolje je traži i koju godinu starije auto a sa manje (provjerenih) kilometara. Odličan omjer uloženo/dobijeno (možda i najbolji) ti nudi Ford,
Ako misliš na Ford s dizel motorom, pretpostavljam da znaš da je to zapravo hdi motor, kao i kod nekih modela Volva?
 

Milosh

Test
Kao što sam napisao, ne kažem da nema izuzetaka i dobrih stvari (vjerovatno kod svakog brenda) već govorim o generalnom mišljenju. Npr HDi je odličan (znam naravno za Ford i Volvo), DCi je dobar, 1.6 benzinac od Renoa je isto odličan, a francuski je, itd. Ali ostale stvari, struja softver i ostalo, neka hvala.

Cutac Cutac To što ja ne gledam ulje ne znači da on ne troši. :ROFLMAO:
 

Profiler07

Well-known member
Ja stvarno ne znam zasto blatite Citroen vozila,kad niko od vas nema auto novije generacije Citroena???Milos imao C5 sa najgorim motorom i sad mu ne valja Citr, Cutac muku muci sa prasinom na autu i njemu poceo smetati Citr pa ganja Honde i Mazde...

C5 Aircross uzmi i neces se pokajati,mozes uzeti 2020 ili 2021g za nekih 35000KM 1.5HDi motor.Ad Blue ti ljudi iskljuce za 300KM,FAP filter za 200KM i to je to.
 

Cutac

Prèkaroš
Cutac muku muci sa prasinom na autu i njemu poceo smetati Citr pa ganja Honde i Mazde...
A ne, ne.
Cutac ima dva Citroena. Jedan je odličan, dan danas sa 18 godina starosti se po autocesti vozi 180-200 pod normalno, redovno ga se prekolje na zavojima da auspuh smrdi po vrućem metalu i auto niti da štucne.
Drugom je prvi vlasnik, održavao ga prije roka, pazio i mazio, vozi ga umjereno i taj ronda i zvoni, tj. motor je goli ****c.
Cutac gleda C4 novi, ali gleda 1.5 HDi kojem treba obavezno mijenjati lanac bregastih sa 7 mm i od x dobavljača, na 8 mm od y dobavljača da se motor ne razleti. S druge strane ima 1.2 Puretech koji je govno kojem je rok trajanja 5 godina, osim ako se svake 3 godine mijenja zupčasti i skida karter da se očisti sito uljne pumpe. I sad reci da to nije sranje od inženjeringa.

Ne smeta mi Citroen, i dan danas želim redizajn prve generacije C5 i razne stare Citroene, meni smeta to što su novi motori za ****c. Tih problema u Japanu nema u tolikoj mjeri ili uopće. Ali, naravno, ugođaj vožnje je lošiji kod njih.

A i **** te auto star 3 godine kojem moraš gasiti AdBlue, FAP, ...

Ali da se napomene, ja smatram da je cjelokupna autoindustrija, osim Mazde, otišla u ****c poslije 2010.
Smatram da su najbolji auti proizvedeni do 2008., sa jako malo iznimki.
 

szahtila

Well-known member
Cutac gleda C4 novi, ali gleda 1.5 HDi kojem treba obavezno mijenjati lanac bregastih sa 7 mm i od x dobavljača, na 8 mm
Taj problem je riješen još 2021,otprilike,tako da noviji nemaju taj problem. Usput, probleme sa lancem imaju i neki motori BMW-a
 

Cutac

Prèkaroš
To je upitno za riješen problem. Ako uzmem 1.5 HDi, svakako računam to mijenjati, da ne bi poslije bilo nismo znali. Navodno nije problem u dimenzijama lanca, nego u tome što su promijenili dobavljača, a tko će ga sa sigurnošću znati što je u motoru, osim ako sam staviš nešto unutra.
A BMW i lanac su već stara priča. Radi BMW-ovog razvoda moj VTi i ne valja.
No, danas je lanac postao također potrošna roba kao i zupčasti, prvenstveno radi ušteda. Plastične vodilice, lanci sa niskim faktorom sigurnosti, nedovoljno dobro podmazivanje i eto lanca koji ne traje.

I za Citroen...
Ajde, ruku na srce, recite da nije sramotno da lanac u VTi motoru, koji ima 95-100 konja i koji provede većinu vremena između 2000 i 3000 okretaja, traje kraće nego lanac na Honda PC38 mašini koja ima 80-90 konja i koja većinu vremena provede između 5000 i 7000 okretaja.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
visaluteju visaluteju S obzirom da sam skroman, volim da kazem da su mi znanja ogranicena i svakako ne volim da se izdajem za strucnjaka po pitanju ovoga, ali me ove teme interesuju i trudim se da sto vise ucim i naucim, a i okruzen sam sa nekolicinom ljudi koji su vrsni majstori. Problem interneta uopste je taj sto svi misle da sve znaju i onda postaje covek jos vise zbunjen citanjem iskustava, misljenja itd.
Ako hoces iskljucivo noviji auto, tipa 2018., pa na 'vamo mozda je i najbolja varijanta neki Azijiski benzinac, recimo 1.6 Hyundai, 2.0 Honda (ne znam tacno do kad su se proizvodili), Mazda 2.0 itd.
Mada, ne postoji motor i auto bez ikakvih problema, a vreme Volvo B18/B20 motora, koji predje PAR MILIONA kilometara, je proslo.
Primera radi, vecina tih novijih benzinaca, pa cak i taj izvikani 2.0 Hondin zahtevaju cescu zamenu ulja i sipanje odgovarajucih specifikacija ulja, cega se ljudi retko pridrzavaju i ti motori brze stradaju. Samo je razlika sto, kad Honda strada, maltene nijedan vlasnik nece reci da je krs, jer su u startu platili vecu cenu polovnog auta nego, na primer, Citroenovi vlasnici.

Pregledaj prilozeni YT kanal, pokrio je mnoge modele motora, menjaca i automobila uopste, svasta korisno moze da se cuje i nauci, ako te ne mrzi, jer je svaki video jako detaljan.
https://youtube.com/@AutoStrong_M?feature=shared
 

Franz

Well-known member
Ali da se napomene, ja smatram da je cjelokupna autoindustrija, osim Mazde, otišla u ****c poslije 2010.
Smatram da su najbolji auti proizvedeni do 2008., sa jako malo iznimki.
Ja sam uzeo 6-icu rabljenu, pa nisam mogao puno birati. Da sam mogao, uzeo bih benzin. Jest da si na pumpi češće neg doma, ali problema nema. Samo u toj klasi benzinaca u cijeloj HR ko prstiju na jednoj ruci. Dizel, problemi svugdje isti. Mazdu muči kvaliteta laka. To je boja za autoshow i auto salon, ali ne i za korištenje u gradu. Nakon svakih 10 vožnji i parkiranja ga komotno mogu voziti na poliranje, ako ne i lakiranje. ;)
 

dinko1981

Well-known member
Jučer sam u jednom šoping centru vidio promociju Dacie Sandero Stepway 1.0,benzin-plin,18500eura.Šta ekipa misli o tome?
Koliko vidim po vlasnicima iz prve ruke idu bez greške. S obzirom da je tvornički plin nemaju direktno ubrizgavanje već klasični mpi što je danas premija za nać, ali... za 18500€ se kupe kud i kamo konkretniji auti stari par godina
 
Na vrh