Pomoć pri odabiru automobila

visaluteju

Well-known member
Ekipa nakon 7 godina u vlasništvu C4II trebao bih pred kraj ove godine mjenjati automobil i molim vas za pomoć, ako ima ko raspoložen i dovoljno dokon da pročita i posavjetuje me....
Na dnu posta ću ukratko opisati kako me je služio C4, da ne gušim ovdje moje pitanje koje ne znam ni sam kako bih postavio...

U suštiti u potpunosti sam ispao iz priča o autima, šta valja, šta ne valja, koji motori su dobri koji nisu itd i nemam pojma šta da gledam, o autima imam neko osnovno (možda za dlaku iznad) znanje... tako da treba mi konkretan primjer i smjernica i izvinjavam se na ovako nepreciznom pitanju :)

Ono što me brine što sam usput popratio da novija auta nisu kvalitetna kao nekada i da zna biti raznih problema, tj da je lako naletiti na problematično auto...

Godište auta bi da bude oko 2018 godine pa sad možda godina iznad do dvije (ako je nešto povoljnije u pitanju), ispod ne bi išao osim ako bas nije neka dobra prilika.
Zagrijao sam se za automatika, nije pod moranje ali bi volio da bude...

Ono što ne znam i šta se dvoumim je da li da idem sa benzinskim ili dizelskim motorom...
Kod dizela me odbija egr i dpf, i npr kod novijih ove adblue pumpe....benzince ne poznajem dovoljno tu sam ostao u nekom strahu od trošenja ulja i povremenih klasičnih boljki benzinaca na koje sam znao naletiti u pričama i po forumu....

- NPR vozio sam i jako mi se svidjela škoda. Bila je oktavija ali ne bi bježao ni od scale. Medjutim svidja mi se sa 2.0 motorom ali one su dosta rjeđe i skuplje... kako su se pokazali ovi sa motorima 1.6 ?????

- Privlače me i marke poput KIA, Hyundai, auta su im generalno povoljnija, može se kupiti mlađe auto sa manje kilometara u odno su na ove neke "poznatije" marke. Imam komšiju koji ima i30 benzin 2011, nikakvih problema nema godinama.... ali nemam pojma koji motori su ok kod ovih novijih modela, šta je ok, od čega treba bježati ? Kakvi su kod njih automatici ?

-sa druge strane fin mi je i citroen npr C4 cactus ali nemam pojma kakvi su ovi novi modeli.
-fin mi je i c4 picasso ali ista problematika me muči.

Znači da skratim priču, treba mi konkretna preporuka automobila (koji motor treba izbjegavati, koji je za preporuku) godište oko 2018, budžet bi mi bio do oko 15 000e s tim da gledam cijene u BiH. Veličina automobila od hatchbek-a do srednje limunzine, ali ne bi bježao ni od monovolumena. C3 mi je već mali

______________________________________________________________________________________
C4II me je služio odlično. Model je sa 68kw 92ks. 7 godina kod mene.
U tom periodu sam samo mjenjao komplet set kvačila i zamjena me izašla oko 150e sachs, jaaako povoljan za održavanje. I to kvačilo sam mjenjao jer je bilo tvrdo, nije otišlo... Mjenjao sam BSM jer je bila neispravna kutija u koju je ulazila voda sa šajbe i čistio sam DPF čim sam ga kupio jer nije bilo aditiva a ja to nisam znao...

Od trapa za 7 godina prije mjesec dana sam primjenio 2 krajnice i to je sve za 7 godina
 
Posljednje uređivanje:

liberty

Well-known member
ej.....kakva škoda, mani se VAG grupacije, vjeruj mi
otišli su u klinac i oni i servisi

novi tj. aktualni c4 bi bio moj izbor.....a od polovnih.......hm, od tog godišta koje spominješ octavia je ok (stara), scala je lošija od stare octavije, nova octavija je totalno podbacila
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ja ne bih išao na Nijemce niti u Aziju već bih ostao na istome, tj uzeo novi C4!
Na tržištu je već 4 godine, naći ćeš neki rabljeni (ako ne može novi).
I to automatik (EAT8), s barem srednjom uperenom i hidrauličkim amortizerima!

O motorima, opremi i kvarovima, kreni ovdje na Forumu pa na YT i dalje, dokle ti se da istraživati…
😎
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Ja već dugo gledam aute sličnih karakteristika i za sad mi se najviše sviđa C4 novi, 1.5 dizel, automatik.
Radije bih benzin, ali je izrazito nepouzdan, tako da otpada.
 

visaluteju

Well-known member
Ja ne bih išao na Nijemce niti u Aziju već bih ostao na istome, tj uzeo novi C4!
Na tržištu je već 4 godine, naći ćeš neki rabljeni (ako ne može novi).
I to automatik (EAT8), s barem srednjom uperenom i hidrauličkim amortizerima!

O motorima, opremi i kvarovima, kreni ovdje na Forumu pa na YT i dalje, dokle ti se da istraživati…
😎
Svidja mi se novi C4 medjutim najpovoljniji na OLX (bosanskim oglasima) je skoro 20 000e i to mi je mnogo para, a i inače ih je jako malo poovnih, samo 7-8 komada i vecina ih je stara godinu dvije i koštaju podosta... pratiću oglase ako se šta pojavi ali moram imati i nešto u rezervi
 

visaluteju

Well-known member
A noviji c4II tj novijeg godista nego tvoj, sa boljom opremom i jacim motorom?
Pa razmisljao sam i o tome.
Ima ih 2018 godina. Sad ne znam kako su se pokazali, citao sam da ih bas dosta ima problema sa adblue pumpom, ne znam da li je izvikano ili su problematicni...

Citroen C4 Picasso SPACETOURER 1.5hdi 96kw 2019gp AUTOMATIK (26 900 KM)
https://olx.ba/artikal/56323249

Kakvi su npr ovi ? Ima li tu nekih motora koje bih trebalo izbjegavati ? (Zanemarite konkretno ovaj oglas, interesuje me model i motor)


Ili ovo
Citroen C4 Cactus 1.5 BlueHDI Automatik FEEL 120 KS* (22 990 KM)
https://olx.ba/artikal/50840367

I sta imate protiv novijih kia i hyundai ? 😅
 
Posljednje uređivanje:

dinko1981

Well-known member
Adblue je po meni najmanji problem kod dizela, isključiš ga i vozi dalje, isto vrijedi i za egr. Mada je i to neka suma love koju moraš pljunut ali ipak manja od popravka/zamjene komponenti i dugoročno si miran. Ja bi osobno tražio automobil starijeg godišta sa što manje kilometara. Ovo sve šta je novije, i benzin i dizel, nakon 100tkm vise u zraku za veća ulaganja. Ni benzinci nisu više neka sreća, turbine, egr, direktno ubrizgavanje (garež na ventilima), remeni u ulju, more gluposti, što zbog ekologije, što zbog uštede i dosta toga iz čistog idiotizma
 

Milosh

Test
Neću se puno miješati, barem ovako javno, ali ja svima savjetujem da u širokom luku zaobiđu Francuska i Italijanska auta, a naročito Citroen.
 

nero81

Active member
Donator foruma
Ma nema ti tu pravila. Moj c4II 2014 najbolji auto ikad. 9 godina nikad kvara. Samo redovni servisi i teraj. Poznanik nece ni da cuje za taj auto jer se njegov konstantno kvario. Susjed ima alfu stelvio i svako malo je na servisu. Ja od 5 citroena koliko sam imao jedino mi xsara davala muke sa sitnim kvarovima. Tako da bjezat od francuza nije bas dobar savjet.
 

Scorpyo

Active member
Evo susjeda isto traži novi auto i sakuplja savjete gdje god može.

Bila je zagrijana za C3 ali je od 2 mehaničara od kojih joj je jedan bratić dobila savjet da bježi od Citroena sa najslabijim benzincem jer je motor smeće.
 

Milosh

Test
Ah, ne znam šta bih ti rekao, i ne znam detalje da ti kažem, mogu samo uopšteno pričati. Mislim da ćeš sa Njemcima i Japancima imati manje glavobolje nego sa Francuzima. Tačno je da nema pravila, možeš uzeti ''najlošiji'' brend i imati više sreće nego sa autom od ''najboljeg'' brenda, ali ako govorimo o procentualnoj pouzdanosti, mislim da je bolje DE ili JP. Ako hoćeš baš benzinca, Japanci ih prave najbolje, tu nema priče. Ako hoćeš dizela, šareno je. Bolje je traži i koju godinu starije auto a sa manje (provjerenih) kilometara. Odličan omjer uloženo/dobijeno (možda i najbolji) ti nudi Ford, to znam iz ličnog iskustva i iz čitanja stotina iskustava na forumu i uživo. Meni je npr. Focus MK4 prelijep, ali to je stvar ukusa. Ako budeš razmišljao o nekom Fordu, imam čovjeka koji zna sve o svakom motoru, pa mogu provjeriti. Ovo je npr. MK3 fejslift.
 

Cutac

Prèkaroš
Mislim da ćeš sa Njemcima i Japancima imati manje glavobolje nego sa Francuzima.
Sa Japancima da, Njemci su jednako šugavi kao ostatak konfekcije.
Ako uzme Toyotu, Hondu ili Mazdu, trebao bi imati pouzdan auto. Ako uzme bilo šta drugo, neka bira da nema problematičan motor i to je to.

Eto, sam si rekao da tvoj Clio ide bez ulja, a Francuz.
 
Na vrh