Picasso ne želi upaliti, "mrtav"

-dominic-

Active member
Donator foruma
Jao dalje ne mogu i ne vjerujem u to, jer nema šanse da je na 35 stupnjeva sve ok, ali na 37 ili 40 nije.

Ako ćemo gledati sa strane fizike, trebalo bi biti obrnuto, kad je hladno da je "labavo". Prije je do Francuza, pardon Citroena.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Sad će biti godinu dana mir, do sljedećih vručina. I prvi put je nestalo s novim akumulatorom. Kaj, četkice su se regenerirale? Za narednih cca 4000-5000 paljenja auta u 4 godine? Najte lupetat reparirao sam anlaser na astri H, totalno drugi simptomi potrošnih četkica.
 

-dominic-

Active member
Donator foruma
Četkice bi bile hoće neće, ima nema struje itd. Ovo je mrtvo, ili "veselo vrti". Jebeni "senzor" il kaj već, koji kaže, e vidi 38 stupnjeva je, ne dam struju. Nakon 10 min dignute haube, kao da se ništa nije dogodilo. Auto je uvijek bio zagrijanog motora i na suncu, u hladu nije problem. Neću zaboravit prije 3 godine, dođem doma, ugasi auto, ostavim ga na suncu ispred kuče, jer pojedem i idem radit. Vratim se, 38 stupnjeva na tabli, a auto mrtav, dok se nije "ohladio".


I sve to je nestalo nakon kupovine novog akumulatora i bio je mir 3 pune godine, do ovog ljeta.
 
Na vrh