Pedala kočnice propada C5 2.0HDI 05"

Žika

New member
Pozdrav svima!
Dakle problem je sljedeći. Nakon promjene prednjih pločica, na desnim klještima se strgala gumica na klipu i preko vikenda je ulje iscurilo iz posude tako da je zrak ušo u sistem. Nakon izmjene gumice klješta su složena te kroz sistem je ispušteno minimalno litru ulja kako bi se sistem odzračio, međutim pedala je i dalje propadala, a auto je kočio tek zadnjih 3-4cm hoda pedale. Izmjenjen je glavni kočioni cilindar te je opet ispušteno preko litru ulja prilikom odrzračivanja. Situacija je ostala ista. Auto i dalje koči tek zadnjih 3-4cm hoda pedale, kad se kočnica napumpa tvrđa je, ali kad se stisne opet propadne do poda.
Glavni kočioni se mjenjao jer sam mislio da je prilikom vračanja klipa ulje okrenulo gumicu i nije zatvarala pa je kočnica propadala.
Još da napomenem, kočnice su se odzračivale klasično, par puta napumpat, stisnut, odšarafit šaraf, zašarafit i pustit pedalu. Negdje sam pročito da treba na kraju lagano otpuštat pedalu međutim taj način još nisam stigo isprobat. Također je nekoliko puta naglo kočeno kako bi se upalio ABS ako je ostalo zraka u pumpi,ali nema znakova zraka kad ide ulje van.
Evo ako je neko imao slučaj molim za pomoč.
 

sir.Oliver

Well-known member
čudno . ako je ispušten litar po točku , to bi moralo biti i više nego dovoljno . pretpostavljam da je isto tako odzračen i glavni kočioni .

jeste li proveravali da ne suzi na nekom od luftirača ... jer tu onda uvlači vazduch
 

Žika

New member
čudno . ako je ispušten litar po točku , to bi moralo biti i više nego dovoljno . pretpostavljam da je isto tako odzračen i glavni kočioni .

jeste li proveravali da ne suzi na nekom od luftirača ... jer tu onda uvlači vazduch
Sveukupno je nakon promjene glavnog kočionog ispušteno preko litre ulja, ne slini nigdje ulje ni na jednim klještima, ni na glavnom kočionom. Jedino sumnjam na zrak u ABS pumpi ili ako postoji mogučnost kako se vadio klip na desnim klještima prilikom izmjene gumice da je u šupljini klipa ostao zračni balon koji ne želi van, makar bi morao izać pod pritiskom van kroz šaraf.
 

Memphis

Active member
Pozdrav svima!
Dakle problem je sljedeći. Nakon promjene prednjih pločica, na desnim klještima se strgala gumica na klipu i preko vikenda je ulje iscurilo iz posude tako da je zrak ušo u sistem. Nakon izmjene gumice klješta su složena te kroz sistem je ispušteno minimalno litru ulja kako bi se sistem odzračio, međutim pedala je i dalje propadala, a auto je kočio tek zadnjih 3-4cm hoda pedale. Izmjenjen je glavni kočioni cilindar te je opet ispušteno preko litru ulja prilikom odrzračivanja. Situacija je ostala ista. Auto i dalje koči tek zadnjih 3-4cm hoda pedale, kad se kočnica napumpa tvrđa je, ali kad se stisne opet propadne do poda.
Glavni kočioni se mjenjao jer sam mislio da je prilikom vračanja klipa ulje okrenulo gumicu i nije zatvarala pa je kočnica propadala.
Još da napomenem, kočnice su se odzračivale klasično, par puta napumpat, stisnut, odšarafit šaraf, zašarafit i pustit pedalu. Negdje sam pročito da treba na kraju lagano otpuštat pedalu međutim taj način još nisam stigo isprobat. Također je nekoliko puta naglo kočeno kako bi se upalio ABS ako je ostalo zraka u pumpi,ali nema znakova zraka kad ide ulje van.
Evo ako je neko imao slučaj molim za pomoč.
Sve već znaš vezano za ABS, kad posuda ostane suha onda u ABS uđe zrak kojeg treba istjerat. Naglo kočenje na šodru ili mekanoj podlozi pomažu jer ativiraju ABS koji čekića onda se ventilići unura otvaraju zatvaraju i obično se ozrači a druga opcija je ozračivanje ABS-a dijagnostikom.

Što se tiče ozračivanja kad ozračuješ onaj tko ti pumpa neka upali auto. Jer ovako možeš protjerat 10 litara ulja ako nema potlaka da se postigne pravi pritisak koji će izgurat zrak van, pogotvo kad ima "puno" zraka u sistemu.
postoji mogučnost kako se vadio klip na desnim klještima prilikom izmjene gumice da je u šupljini klipa ostao zračni balon koji ne želi van, makar bi morao izać pod pritiskom van kroz šaraf.
Upravo to zato kreni prvo od njega.
 
Posljednje uređivanje:

Žika

New member
Sve već znaš vezano za ABS, kad posuda ostane suha onda u ABS uđe zrak kojeg treba istjerat. Naglo kočenje na šodru ili mekanoj podlozi pomažu jer ativiraju ABS koji čekića onda se ventilići unura otvaraju zatvaraju i obično se ozrači a druga opcija je ozračivanje ABS-a dijagnostikom.

Što se tiče ozračivanja kad ozračuješ onaj tko ti pumpa neka upali auto. Jer ovako možeš protjerat 10 litara ulja ako nema potlaka da se postigne pravi pritisak koji će izgurat zrak van, pogotvo kad ima "puno" zraka u sistemu.

Upravo to zato kreni prvo od njega.
Danas ću isprobat sve kaj sam do sad našo po stranim forumima i kaj mi je palo na pamet pa ćemo vidjet. Javim rješenje ako ga bude
 

Žika

New member
Evo ovako da javim rezultate. Preko lexie sam aktiviro sve po redu ventile na ABS pumpi više puta, nakon toga opet odzračivanje te sam usput skinuo desna klješta koja sam slago i mislio da je u njima ostao zračni balon, u klješta sam stavio dva komada letve kako nebi klip izletio dok se pumpa kočnica i vrtio ih i treso dok se pumpala pedala pa ih odzračio par puta. Nakon toga rezultat je bio dobar, pedala više ne propada i lovi puno višlje, auto počinje kočit nakon cca. 3cm hoda pedale kako je i bilo prije po sjećanju. Poslje toga sam otišao kočit po mokroj travi sa 50-60kmh kako bi ABS pumpa još radila, pa ću kad ulovim vremena još jednom proč sve kotače i odzračit kočnice ako ima još mrvicu zraka.
 
Na vrh