Pali se lampica akumulatora

maximm

New member
evo ovako...počela mi se palit lampica za akumulator na kontrolnoj ploči i nakon 4,5 dana mi se istrošio akumulator.prvo u vožnji crklo sve na struju i mislio sam, samo akumulator.promijenio sam akumulator kad nakon 3 paljenja auta opet gori lampica.
pa me zanima dali je do alternatora ili...?? i ako neko zna nekog majstora dobro bi došlo da ne dajem pare ovlaštenim servisima...
 

igor

New member
Ja bih prije rekao da je u pitanju regler odnosno četkice na regleru zato kaj sam i ja več na dva ax-a imao isti problem.
 

Lakii

Well-known member
Pa, sve se najlakse provjeri voltmetrom!
Cak ispadne jeftinije od kupovanja akumulatora odmah!

Ali bit ce cetkice na regleru...

Imas isti regler kao ja na BX-u. Novi je sasvim solidno skup!
Malo spretniji autoelektricar bi ti mogao zamjeniti cetkice. Osim sto su lemljene, spresane su u kleme na regleru...
 

maximm

New member
promijenio sam četkice na alternatoru ali mi se akumulator nakon paljenja
na klemama i vožnje 20ak km opet istrošio do kraja tako da mi se ugasio
auto na parkingu kad sam upalio svjetla.
nije mi se lampica u međuvremenu palila pa jeli moguće da je akumulator
toliko przan (ipak je star) da se ne može napunit preko alternatora??
 

Lakii

Well-known member
Pa, prvo moras provjeriti koliki napon daje alternator.

Znaci voltmetar (multimetar) spojis izmedu izlaza alternatora i mase dok auto radi. napon mora biti oko 14V. sve manje ili nestabilan napon znace neispravan alternator/regler/cetkice.

pa probaj spojiti izmedu klema akumulatora u radu. morao bi biti isti napon. ako postoji veci pad napona, manji iznos izmjeren od onog prije, imas problem negdje s kontaktom ili samim kabelom ili klemom.

I za kraj, nakon sto auto odstoji preko noci, izmjeriti napon na klemama, sa ugasenim autom i svim trosilima. nebi smio biti ispod 12V. ako ti bude 10V ili 8V..., znaci da ti je riknula jedna ili vise celija na akumulatoru.
 

deda

New member
Ne kužim zakaj postoji zanimanje"autoelektričar" i takve radione koje su svaki dan natrpane autima i električari se potrgaju kolko imaju posla,naravno oni pravi,ne neki kobajagi.
 
Na vrh