P0172 greška

DDakic

New member
Red Magic, nadam se da sam riješio problem sa Kentom. Kako to misliš da sam ulijo više no preporučeno ako piše:

Instructions
For best results, apply complete bottle to fuel tank containing not more than 15 litres of fuel. Run engine until tank would normally be topped us.

I nisam koristio nikakve ranije aditive osim Abbro i sada Kenta.
 

DDakic

New member
Opet se pojavila lampica..tako da bude još posla..skužio sam da kad ga malo izgasiram ujutro, 3,4 puta, izađe malo plavog dima..to mi je malo čudno jer nema još ni 100tkm..:confused:

Nakon toga lapica se ne pali. Znači čim stoji u leru cca 4,5 min, lapica se pali.
U vožnji, kada je zagrijan ništa...

Katalizator?
 

Mrèela

New member
Greška P0172 -Sustav prebogat,grupa 1

Mogući uzrok -blokiran usis,ventil za odzračivanje spremnika goriva EVAP,tlak goriva,sustav EGR, brizgaljka(ke) HO2S .

Ovako stoji u autodati. Plavi dim ,možda ima veza s usisom ili egr -om?
 
Posljednje uređivanje:

DDakic

New member
A ne znam..ako odem svojem postojećem majstoru, bojim se da ništa od dijagnoze a samo će uzeti lovu..zato sam i istražujem..
Mislim da ću prvo pregladati navedene senzore..a onda otići na eko test da vidim rezulate..
:meh:
 

Automatic

Well-known member
izađe malo plavog dima..to mi je malo čudno jer nema još ni 100tkm..
"1
Ako ide plavi dim samo kad ga upališ pustile gumice usisnih ventila,niš strašno jedino kaj zadimi pri paljenju jer se ulje koje je na vratu ventila iscijei pokraj potrošene gumice pa ga usiše zajedno sa zrakom.
Ako plavo dimi mogu bit potrošeni uljni prstenovi iliti karike od ulja
"2
Hoće i propustit semering na turbini pa opet uvuće malo ulja dok se motor ne zagrije-jednostavno skinut crijevo iz turba i vidjet dali ima ulja uz njemu ako se može do krilca turbine rukom probt dali se kleca.
Mogu bit istrošeni injektori pa propuštaju previše goriva ili problem pumpe visokog pritiska
Ovo drugo vrijedi samo za diesele
 

Konrad

New member
A ne znam..ako odem svojem postojećem majstoru, bojim se da ništa od dijagnoze a samo će uzeti lovu..zato sam i istražujem..
Mislim da ću prvo pregladati navedene senzore..a onda otići na eko test da vidim rezulate..
:meh:
navrati do mene da napravimo na benzinu i na plinu mjerenje eko-testa
 

DDakic

New member
Eko test je prošao uredno i na plinu i na benzinu..sumnja je na grijač prve lambda sonde.
Jer kada se auto zagrije na radnu temperaturu, svi parametri su dobri.
Sad vjerojatno kako bude dolazilo toplije vrijeme, možda se neće ni paliti..
Eto, sada bi najbolje bilo da nađem rabljenu lambdu, testiram sa njom pa kupiti origigi..

Zahvala Tec-u na suradnji :cool:

:whistling:
 

DDakic

New member
Da li netko zna kako funkcionira elektrozatvarač kanistera?

Našao sam opis za fiata..

Upravljanje recirkulacijom benzinskih para

Ova strategija upravlja solenoidnim ventilom recirkulacije benzinskih para kako slijedi:
• prilikom faze pokretanja motora, solenoidni ventil spremnika benzinskih para je zatvoren,
sprječavajući tako da benzinske pare suviše obogaćuju smjesu: ovo stanje se zadržava
sve dok temperatura rashladne tekućine ne dostigne 65°C;
• kada je motor zagrijan, centrala motora šalje kvadratni valni signal kojim modulira
otvaranje spremnika.
Centrala motora kontrolira količinu benzinskih para koja se upušta u usisnu granu kako bi se
izbjeglo preveliko obogaćivanje smjese.
Kako bi poboljšao rad motora, upravljanje solenoidnim ventilom je spriječeno, zadržavajući
zatvoreni položaj, u slijedećim radnim uvjetima:

• motorizirana zaklopka u zatvorenom položaju;
• broj okretaja motora je manji od 1500 o/min;
• pritisak u usisnoj grani je manji od granične vrijednosti koja je izračunata u centrali
motora na temelju broja okretaja motora.


Kada je auto zagrijan, ako otpojim lijevo crijevo iz elektroventila čuje se da vuče zrak u pravilnim prekidima.(to bi bio kvadratni signal?)
Na konektoru od elektroventila je stalno napon od 11.7V, od 0-85 stupnjeva celzija, koliko sam pratio.
Znači cijelo vrijeme ventil vuče zrak, od kada je bio hladan pa dok se ne zagrije..auto je na ler gasu..
Ako je po fiatu, nebi smio vući zrak dok je hladan, te bi onda na lijevoj strani u to vrijeme ventil bio zatvoren, te nebi smio vući zrak?



 
Posljednje uređivanje:

balki

Active member
Samo info da ti možda elektro ventil stalno dobiva tih cca 12V po prvom pinu konektora a u biti se "uključuje" tako da mu drugi pin konektora elektronika spaja na masu. U tom slučaju na "mirnom modu" bi trebao imati 12V na obje strane kada je konektor spojen na el ventil (al ti je to problem zmjeriti jer nemaš tada di stavit pipalice instrumenta).
U ostalo se neću upuštati jer nisam polovio materiju;-)
 

DDakic

New member
Mislim da su pinovi na konktoru + i -, jer direkt na njima je napon.





mislim da onda nebi bilo stalnog napajanja na konektoru, kad je ištekan iz ventila...jer kad je bio hladan imao je napon, kada je bio zagrijan isto je napon imao...

Evo i video...to je kada je auto zagrijan, kada je hladan, tj čim se upali i radi na leru, zrak uvlači bez prekidanja..

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=F-n4BWSGsSI[/ame]
 

Automatic

Well-known member
Meni je na opel corsi isto tak radio iako nisam skidao crijevo ali se čuo takav zvuk,pa je prestao,pa onda opet i tak non stop išao sličnim zvukom.Kao da se samo povremeno ukopčavao kak mu paše.NA dijagnostici mi nikad nije izbacivala kvar tog ventila .Za citra neznam kak funkcionira
 

DDakic

New member



Napkon uhvatio vremena i riješio problem, ventil je cijelo vrijeme bio otvoren, tako da ujutro sav višak benzinskih para je išao u usis, te tako bogatio smjesu i palio lapicu i grešku P0172...

:whistling:
 
Na vrh