Opelaševa istina o Citroenu

La Marche

Iskreni optimist
Re: HDI teško pali, javlja engine failure/error

Novi auto nije upalio. Citroen assistance, za sat ili dva auto je u servisu, za sljedećih sat-dva dijagnoza je postavljena i kvar se otkloni u najkraćem mogućem roku.
Èemu toliko nervoze?
 

GoranSB

New member
necu previse duziti ,pa ni nastavljati ovu farsu .... mozda sam se "nezgodno" izrazio, mozda su neki preosjetljivi ,a zasigurno je da je samovolja administratora velika, da auto nije sluzben, da je privatan razlog zasto se ne petljam s tim autom... i sl.

da sad ne prelazim u drugu temu, iz servisa su bili 2 puta, problem su otkrili , ali ne i popravili! nakon vise poziva receno je da je to "mana" c4 i da se to ne moze otkloniti! jutros na -7 automobil opet nije htio upaliti!

lijep pozdrav do nekog novog susreta,ali ne na ovom 4umu , Goran
 

Marko

Well-known member
Posjećenost foruma je apsolutno OK i mogla bi biti još bolja, ali uzeći u obzir u kakvoj smo većina nas situaciji već polu-ludi i da se svaki dan borimo da odradimo posao i zaradimo koju kunu za živjeti - "držati glave skupa" - tko hoće naravno da bi nam bilo bolje i lakše. Ako se auto kvari probamo pomoći savjetom, ako ne možemo pomoći - zna se koje su mogućnosti "korisnika" kupljenog automobila da sebi priskrbi ispravan proizvod za plaćeni novac. :cool:
 

sax

New member
da sad ne prelazim u drugu temu, iz servisa su bili 2 puta, problem su otkrili , ali ne i popravili! nakon vise poziva receno je da je to "mana" c4 i da se to ne moze otkloniti! jutros na -7 automobil opet nije htio upaliti!

lijep pozdrav do nekog novog susreta,ali ne na ovom 4umu , Goran
evo kolega takoder ima novi C4 ,pusta vodu na sve strane,začepe na jednoj strani onda pusta na drugoj i sto je najbolje svi se tamo čude
 

Nono

Èlan
Književnik Arthur Hailey napisao je nekoliko vrlo popularnih i kasnije ekraniziranih romana, među kojima su najpoznatiji: Hotel, Aerodrom, Kotači itd. Baš sam se sjetio ovog zadnjeg, u originalu Wheels, koji govori o automobilskoj industriji. Hailey je bio poznat po tome što je tematiku vrlo dobro proučio pa se iz njegovih romana moglo dosta naučiti. Sjećam se (davno sam to čitao) u romanu Kotači je bilo puno informacija kako ide proizvodnja automobila od ideje do prodaje. Da ne duljim, prisjetio sam se zanimljivog detalja: oni koji su bili dobro upućeni u proizvodnju i bili u mogućnosti birati, izabirali su aute proizvedene određenog dana u tjednu. Ne sjećam se detalja ali otprilike, auti proizvedeni u ponedjeljak nisu nikako na nivou, srijeda i četvrtak su najbolji dani itd.
Vidimo da neki imaju same primjedbe na C4 i za njih je to poluproizvod, neki drugi su oduševljeni, pa mislim možda su svi u pravu. Moj C4 je možda proizveden u četvrtak; vikend se bliži, radnici su dobre volje i auto je zašarafljen kako treba.
Neki su dobili auto proizveden u ponedjeljak, kiša je padala, PSG doma izgubio, priča se o otkazima, radnici mrzovoljni i auto pušta vodu. Ha ha možda je baš tako.
 
Posljednje uređivanje:

Lakii

Well-known member
evo kolega takoder ima novi C4 ,pusta vodu na sve strane,začepe na jednoj strani onda pusta na drugoj i sto je najbolje svi se tamo čude

I jedan moj kolega je imao slican problem. Na kraju je ispalo da se radi o greski kod sastavljanja sasije, dobiti ce novi auto!
 

Morski Pas

New member
:) Vecina ovdije vozi Citroene, pa su problemi koje ovdije citamo vecinom vezani za tu marku, probleme drugih marki ne citamo u toj mjeri pa nam je i statisticki uzorak vrlo ogranicen, nazalost probleme danas imaju svi proizvodjaci, znam za dva Renaulta Megana 2 generacija s problemom prokisnjavanja, znam za astru 3 koja je sada covjeku super auto ali je imao u garancijskom roku vise od 4 razlicite intervencije.

Osobno ne razumijem gosp. koji je pokrenuo ovu temu. Automobil je pod garancijom, dakle ima pravo na otklanjanje kvara, postoji zakon o trgovini i zakon o zastiti potrosaca, ako nista drugo. I svoj problem treba rijesiti unutar ovlaštene mreže.

Isto tako koliko je nas spremno priznati da smo nesto mi pokvarili?
Vecina nas radi gluposti s proizvodima i onda kada dodje do kvara svi su krivi.
Ne kazem da se radi o tome ali mozda postoji razlog zadsto netko zadovoljstinu trazi po forumima a ne u ovlaštenoj mreži.
 

La Marche

Iskreni optimist
Ja nikad ništ' ne čačkam po autu, možda mi zato svi dobro rade, a bilo ih je dosta do sada, svi do jednog različitih marki. A kako je naslov teme Opelaševa istina, dam si malo slobode iskočiti od Citroena prema Opelu.
K'o za vraga - jedini auto koji me ostavio nasred ceste u mom vozačkom stažu bio je baš Opel - Astra G. U kontakt bravi kod volana se nekako napravio kontakt i tokom vožnje uključio se anlaser, krepao trenutno, sve se zadimilo, zasmrdilo, auto se ugasio i odbio dalji rad do popravka. Objasnili su mi da je to tipični problem s tim bravicama, jer su neki plehići preslabi i kasnije su to ispravili.
I kaj onda? Niš'! To je popravljeno (nezgodna situacija - odlazak na more i troje djece u autu) Auto mi je unatoč toj epizodi ostao u dobrom sjećanju, zbilja bio dobar auto. Pa neću valjda dozvoliti da mi kvar auta zagorča život! Bio sam sretan da se nije zapalio.
 

Morski Pas

New member
Pa neću valjda dozvoliti da mi kvar auta zagorča život!
Nego sta ima Citroen Assistance ili Hak poslije za kikiriki, nist ne traje vjecno.

Nego nije mi jasno ako gosp. tak auto ne zanima koji štrumf piše tu po forumu o tome. I koji se štrumf mi uopće trudimo pomoći mu, ja toliko ne, istina, vise skupljam postove da me unaprijede u malo starijeg člana.
 

Marko

Well-known member
Nego sta ima Citroen Assistance ili Hak poslije za kikiriki, nist ne traje vjecno.

Nego nije mi jasno ako gosp. tak auto ne zanima koji štrumf piše tu po forumu o tome. I koji se štrumf mi uopće trudimo pomoći mu, ja toliko ne, istina, vise skupljam postove da me unaprijede u malo starijeg člana.
svaka cast za ovo skupljanje postova ROFL
 

dellas

New member
Kao sto neko rece kako ti se zalomi. Ja sam jednom vozio Corsu i NIKAD VISE. Auto nije hteo da pali ispod 0 stepeni, svaku zimu limarija negde pusti, ma krrrrs od auta jedino sto je malo trosila. Ali znam ljude koji su i zadovoljni istim takvim corsama, sve zavisi kako ti se zalomi, tj kako je odrzavan auto i sl. Sto se novih auta tice, jedan rodjak ima s500 kupio nov i presao 120ak hiljada i u ovlascenom servisu su mu zamenili motor, da dobro ste procitali ZAMENILI motor, iz kog razloga to ne znam. Mercedes koji je kostao preko 100k€... Tako da mislim da citroen/peugeot nije los auto. Vozio sam saxa sa 300 000 km i gram ulja nije trosio, radio je perfektno. Xsara je duplo manje presla i hvala bogu za sada je sve ok. Sto bi jedan majstor rekao fabrika daje garanciju 100 000km, a sve preko toga je lutrija i poklon.
 

Marko

Well-known member
Mercedes koji je kostao preko 100k€...
Zato na početku toliko i pre-platiš, već su uračunati skupi popravci, već je ukalkulirana druga mašina!
Oni ovako rade cjenik - Proizvodna cijena vozila + marža (%, "đrman haj tek" treba dobrano naplatiti) + "nišan" (xxxxx € vrijednosti) = svetoskupa x 2 (množimo sa 2) = Konačna cijena vozila!

:D
 

Dalibor

Dado Tornado
sve je to ista cica mica.

auti serijske proizvodnje imaju predviđeni vijek korištenja 8 godina, tvorničari misle da bi tad trebali kupiti drugi.
svejedno jeli to opel, citroen, mercedes (izuzev AMG, mojbacha)...
tvornice ionako zadnjih 20 godina ne razvijaju dijelove već otkupljuju ravijene proizvode od dobavljača.
garancija od 12 god. može biti na prohrđu, jer pocinčani proizvodi mogu imati vijek trajanja i od 50 godina, tako da je to marketinaški trik (ko i sve ostalo).
 
Na vrh