Općenita iskustva sa Xsarom II (od 2000. god.)

quadrolg

Member
Moja Xsara je danas na transplantaciji organa.Posle 614 000km pocela je pokazivati ozbiljne znake umora u vidu potrosnje ulja,dimljenja iz auspuha,ulenjila se.Jos uvek pali na prvu ali ...nije to vise to.Drugi motor sam spremio ranije,samo sam cekao malo slobodnog vremena.Pored motora spremljena i druga letva volana,set kvacila,nosaci motora,komresor klime i jos nekih sitnica koje je lako zameniti kad je motorni prostor prazan.Moram da pohvalim Luk-ov ste kvacila koji je bio na kolima i izdrazao 220 000km.Prosle nedelje sam promenio celu torzionu osovinu,komlet sa amortizerima i diskovima,drugi auto :cool:Guramo dalje,bar do 1 000 000km :D
614 000 tkm stvarno za svaku pohvalu :stovanje:
 

quadrolg

Member
Meni se ta lampica upalila prije cca 2 mjeseca i auto se počel trest i neravnomjerno delat onak koda dela na tri cilindra, ja ga ugasim i upalim nakon 10min i sve u najboljem redu koda nikad nije niš bilo
 

zox

New member
koje vam je iskustvo sa xsarinom lampicom greške motora i zbog čega je ona znala svijetliti?

Moje iskustvo sa tom lampicom me dovelo skoro na psihijatriju...upalila mi se prije cca 3-4 mjeseca ali se znala povremeno upaliti i ugasiti pa bi naravno konj ljeni zanemario uzrok. U glavnom posljedice su kad se lampica više NE gasi baci ga u safemod (nema prestizanja, radio bi gužvu na uzbrdicama ako mi netko prekine zalet :gaah:, na nizbrdicama čak i ravnom nesmiješ pustiti da motor uspori jer bi se automatski motor ugasio-pa ugasi kontakt-zaključaj-čekaj 10 sek-otključaj-upali auto i nastavi) a sve zbog mojeg straha koliko če me ogulit ako odem u servis provjeriti u čemu je problem i koliko če me oženiti... u glavnom ohrabrio sam se prošli tjedan i otišao do citrića na Viškovo i svaka čast (DUGOME) gore...kaže to ti je regulator goriva na pumpi odmah bez diagnoze...(pita me hočeš znati sam to očistiti kažem naravno) dogurao doma očistio sam regulator koji je bio pun prljavštine, promjenio filter nafte koji je bio zamjenjen prije 15000 km i radi beba bez greške...(cca 2 sata posla za nekoga tko radi prvi put) trošak: filter goriva i moje živciranje i velika količna psovki u ovih dva mjeseca :oops:. Ponata: promjeniti vražiji filter svaki servis i ako to nije rješenje ne bit ljen otići u servis da pljunu dijagnozu.:prijatelj:
 

Stealth

New member
Moja Xsara je 2003 godiste, motor HDI 66KW, oko 235.000 na satu. Ima i dobre i lose strane.

+ Meka i udobna sedista, mekano podeseno ogibljenje (pravi auto za one koji imaju povredu ledja ili bol), mala potrosnja, pouzdan motor koji me nije ostavio tokom 80.000 km ekspolatacije (osim u 2 slucaja nevezana za motor), dobar gepek, precizan volan, prihvaljivo odrzavanje, nema korozije, izgleda da nije interesantan kradljivcima.

- Losa zvucna izolacija, na autoputu drzim radio na 2/3 da bih nesto cuo, cvrci na glavnoj konzoli na vise mesta (nagurao sam neke gumice u ventilacijski otvor, sto je tek delimicno resilo problem), jeftini materijali u unutrasnjosti, rucica svetla je boljka pa tesko ukljucuje duga svetla, elektornika generalno losa, ne radi mi ni centralna na kljuc a ni na daljinski (ovo potonje jer je crkao prijemnik u autu), zakljucavam svaka vrata posebno dok ne ulozim novac u taj kvar, a crkavaju i sijalice, pa ih menjam redovno na svaka 2 meseca, a takodje ventilator ima svoj los dan pa mi radi sa 30% kad tako pozeli. Skupa dimenzija guma. Uredjaj za podesavanje visine sedista mi se raspao pa sedim na najnizem nivou. Dva puta me je ostavio; jednom zbog akumulatora koji je naprasno prestao da radi, a drugi put jer su mu (u inostranstvu!) obe sijalice crkle od jednom nocu, a jos je bila nedelja uvece! :mad:
 
Posljednje uređivanje:

Andree

zaražen Citro virusom...
Na osnovu svog iskustva i 130 000 km u mojoj bivšoj Xsari mogu da podržim samo 2 tvoje kritike: Dimenzije guma koje su retke i skuplje za 50% od standardnih i komande svetla odnosno COM 2000 koji je boljka svakog PSA automobila. Mada ja nisam imao problem sa crvčanjem u kabini (benzinac), to sam primetio u Xsari hdi of mog starog.

Milim da Xsara ima puno više pozitivnih nego negativnih strana...
 

Stealth

New member
Da dodam jos nesto od pohvala i zamerki:

+ Za 80.000 nisam menjao ni jedan lezaj ni jednu sponu, a kupljen je polovan. Impresivno.

- Rucica menjaca je postavljena suvise napred, tako da moram celim telom da se pokrecem napred da bih menjao brzine.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Možda bi se dao složit kakav short-shift... jesu polugice ili sajle na mjenjaču Xsare?
 

Stealth

New member
@Ivan222 Polugice su.

Eh da, ispale su mi jednom prilikom, takodje u inostranstvu. Sreca pa mi je prijatelj popravio na licu mesta. Stavili smo auto na neko stepeniste, imam i slike od cele akcije. Vozio sam ga kuci kao da vozim po staklu. Promenjene su i nije bilo skupo.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Vidi po internetu, mora bit gotovih komada... ili probaj sa tokarom sam složit nešto ;) mislim da bi ti pomoglo
 

Lix

Active member
napravio sam ga ja, bit ce update u temi kad uhvatim vrmena, zakon stvar, nakon šta sam stavio s.s. u koji god auto sjednem imam osjećaj da vozim tamića sa razlokanom getribom :whistling: :weeabooface: , inače pitanje polugica košta 200 kn i može ga se riješit uz pomoć ravne kacavide i čekića, ja im ne uzimam za neki ogromni kvar, pogledajte šta morate npr na golfu 2 promijenit sve i koliko vas košta ako mjenjač postane šlampav, i da to je također problem, na citrosu ne postane mjenjač šlampav, samo jednog dana iskoči polugica jer se od starosti odvoji od gumice, da ih se zamjeni preventivno svakih 10 god nebi se taj problem događao, al sad opet dolazimo do onog da to nema nigdje u servisnom manualu i trebalo bi trajat i tralalalala... uglavnom moje mišljenje, nije skup kvar a isto tako ni težak za riješit :D
 

Ivan Zagre

New member
Xsara 1,4, 12-2002

Pozdrav svima,
Evo da i ja napišem svoje iskustvo sa Xsarom, 1,4, 12/2002,
Auto je kupljen 2012. godine, sa 45000 tkm, sa servisnom knjigom iz ovlaštenog servisa. Auto je prije kupovine pregledan u servisu, bilo je sve u redu. Serviser mi je napomenuo problematiku zadnjeg mosta i glave motora, no rekao je da je auto skoro novi pa da ne brinem. I tako je auto kupljen. Kako je imao punih 10 godina, napravljen je " veliki servis" (remeni, španeri, ulja getribe, kočnica, motora, serva, sajle ručne kočnice, filteri. Promijenjena je i prva labda sonda. Nakon godinu dana i prijeđenih 10 tkm, bilo je vrijeme za novi servis. Sav sretan, mislim si da će biti samo ulje i filteri. Ostavim auto, zove serviser, auto baca ulje u antifriz, otišli zadnji ležajevi. Sav jadan, kažem popravljaj. Pri zamjeni ležajeva, zamolio sam ga da malo "podigne" auto, jer mi je sa tri osobe i prtljagom bio prenizak (u retrovizoru sam gledao samo asfalt).
Da skratim, na autu je od 45-75 tkm mijenjano/popravljano; dihtung glave motora, zadnji ležajevi, set kvačila (na prijašnjem autu isti je imao 190 tkm, tako da nije do vožnje), pumpa goriva, 3 lambda sonde, 3 akumulatora, popravak ventilacije, alternator. Mislim da je to sve.
Zamjerka: kad je auto pod opterečenjem, prenizak je, okretaji motora "divljaju", pokazivač količine goriva čudan/nesiguran, servo pri manjoj brzini i naglom pokretu prestaje reagirat, kao da ga nema, kad je klima upaljena auto uopće ne ide, potrošnja je brutalna za takav auto, naročito po gradu.

Kod servisera sam bio na tjednoj bazi, doslovno. Troškovi održavanja su bili kao za "premium klasu"

Nikako mi nije jasno, ako je proizvođač vidio što ne valja u prvoj seriji Xsara, zašto to nije ispravio (koliko sam čuo i u novijim modelima Citroena imaju problem sa dihtungom glave motora, molim da me ispravite ako sam progriješio).
Uglavnom, nismo se Xsara i ja nikako mogli klikunut. Možda je auto bio "pegula", možda kupljen sa premalo kilometara (premalo je vožena), ne znam.
Danas sam ponosni vlasnik japanca! Servis jednom godišnje u ovlaštenom servisu, cijena servisa u odnosu na popravke Xsare je za đabe. Auto je manji, ali stane sve kao i u Xsaru, potršnja 30% manja.

Da ga dobijem besplatno, niti jedan Citroen ne bih više ikada uzeo.

Dragi Citrač forumaši, želim vam svima puno bezbrižnih kilometara, što manje popravaka, ugodnu i sigurnu vožnju!
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da si kupil drlu sa puno više od 45tkm. , i/ili te serviser redovito peglal.
Ležajevi, kvačilo, glava... redovito drže 100tkm više nego što je tvoj imao. Taman kao da je netko skinuo prvu jedinicu s brzinomjera.
A tri lambde i akumulatora u 30tkm heheh prava si mušterija za poželit :D

Sretno s japancem.
 

Ivan Zagre

New member
Šalu na stranu, znam da je auto imao original kilometre, kupio sam ga od poznate osobe. Unutrašnjost je bila ako nova. Serviser mi je sve kvarove pokazao. bile su 4 lambde, jedna je zamijenjena u garantnom roku. Na kvačilu je otišao potisni ležaj.
 

quadrolg

Member
Ja sam imal dve xsare 98 i 2002god 1.4 i motor, i mogu ti reć da ove kvarove kaj si ti nabrojal teško da su mogući na toj kilometraži, brtva glave,most,kvačilo,pumpa goriva,lamda,ventilator i alternator, kaj veli ivan222 te stvari drže preko 100tkm,recimo i meni su neke stari riknule, ventilator i pumpa goriva ali na 128tkm.Ne velim da nije moguće ali je jako čudno.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Uvijek bude faličnih modela, al meni ostaje dojam da je lik tipična mušterija. Za četri lambde, tri akumulatora i ostale detalje u 30tkm nema drugog objašnjenja.
Poznat prijašnji vlasnik i uredna unutrašnjost su garancija apsolutno ničega.

Da se je na vrijeme registrirao na forum bi mu možda i pomogli :D Al sad je kasno, može samo prolijevat virtualnu žuč ako će mu bit lakše.
 

Ivan Zagre

New member
quadrolg i ivane222, čitao sam iskustva i sa ovog foruma prije kupovine, znam ljude koji su prešli 300tkm sa takvim autima bez problema, pa rekoh sam sebi neće to biti tako loše... stalno sam popravljao auto u nadi da će to biti to (ne volim kad gore lampice, nešto lupa, struže. Auto mi mora biti tehnički ispravan i to je to.
Sa kvarovima postao mi je jako nesiguran, samo sam čekao svako jutro što je sljedeće.
Idem na tehnički pregled sa grčem u trbuhu (ni jedan eko test nisam prošao).
Glavu motora sam bruiso jedino na jednoj Zastavi 750 (Fićo) krajem 80-ih:)
Valjda sam tako naletio.

Žuči više nema, auto je prodan, novom vlasniku sam zaželio puno sreče. Sad je samo osmijeh kad palim japanca.

Ivane222, vezano na mušteriju: ako se upali lampica motora, serviser izbaci grešku prve ili druge sonde, ista se pred mojim očima zamjeni, auto ide 5-10 tkm, opet upali lampicu motora, opet izbaci prvu ili drugu grešku sonde itd. Vezano na akumulator, isti su od Tokića (njihova robna marka), držali su u garantnom roku od godine dana. Tu je moja grška što nisma kupio kvalitetniji akumulator. Valjda sam već otupavio na popravke, pa sam rekao, samo ga složi da ide.
 

Milosh

Test
Ljudi, postoji jedna narodna: "U svakom žitu ima kukolja". To važi i za svakog proizvođača auta ali i za svaki model auta. Neki primjerci će preći 300 000 bez većih problema a neki neće ni 100. Ti si očigledno naletio na jako loš primjerak. Isto tako, većina proizvođača auta ima modele koji su se pokazali kao jako pouzdani i one koji su kao jako nepouzdani.

Ne treba na osnovu iskustva sa jednim autom odbacivati sve modele tog proizvođača, kao što ne treba ni slijepo vjerovati jednom proizvođaču i odbacivati sve druge.

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Ivan Zagre

New member
Naravno da ne generaliziram, iznio sam svoje iskustvo.
Još mi se desilo da je puknuo komad plastike, i ostao u motoru, od štangice za mjerenje količine ulja u motoru. Oprostite, ali to baš nije normalno
 
Na vrh