Od nove godine jeftinija rabljena vozila

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Tako je. Yeben je to carinski prekršaj, ide kazna + trošarina na auto :D
Ako će te već kršiti zakon, neka je ispoc 120co2
 

markan1000

Well-known member
e a kakva je to fora s češkim tablicama, i ja sam ih primijetio puno, a prilično sam siguran da nisu turisti ;) očito da nisam u toku...
 

Tanaja

"Max. utegnut za vozit"
Evo u 12mj. sam pito napoliciji u vezi Toga,odgovor je bil da moras imat i stranu vozacku,pani moja zena ne sme vozit moj Auto s nasom.
Mislin da ti to i nije točno. Moj brat i žena mu rade u Italiji već osan godina. Imaju samo hratsko državljanstvo i samo hrvatske vozačke. Urendo imaju dva auta kupljena i registrirana na svoje ime sa talijanskim prometnim dozvolama. Nikad problema ni s carinom ni policijom u HR.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ali su prijavljeni u Ita, to je bitno.
Nemožeš vozit strani auto ako si tu prijavljen, to je cijela mudrost.
 

Krky

Lakerski profesionalac
Mislim da se ne plača porez na uvezeni auto ako si ga kupil kod auto hendlera? Tamo dobiješ tu neku potvrdu.
Jedino ako ga kupiš od privat osobe direkt, ali da se i to da srediti, nabaviti ta neka potvrda kao da je kupljen kod hendlera, da li tko zna kak se zove ta potvrda, i da li je to uopšte istina?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Da izbjegnemo sva nagađanja,
evo jedan jednostavan sažetak zakona koji je Carina stavila na svoje stranice:

[ame]https://carina.gov.hr/UserDocsImages//dokumenti/Trosarine/Posebni%20porezi/Motorna%20vozila//Obavijest%20gra%C4%91anima%20o%20kori%C5%A1tenju%20motornog%20vozila%20registriranog%20u%20drugoj%20dr%C5%BEavi%20%C4%8Dlanici%20EU%20na%20podru%C4%8Dju%20Republike%20Hrvatske.pdf[/ame]
 

Spawn

Well-known member
Eto. Ako imas vani registriranu firmu ili obrt,moras pisanik putem zatrazit dozvolu voznje po hrvatskoj na rok os godinu dana. Ako ne,carinski prekrsaj.
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
Da izbjegnemo sva nagađanja,
:palac-gore:
Ako imas vani registriranu firmu ili obrt,moras pisanik putem zatrazit dozvolu voznje po hrvatskoj na rok os godinu dana.
Eto. Još jedan razlog za osnovati tvrtku/obrt izvan HR.
Sad samo treba vidjeti gdje je najpovoljnije: Slovenija, Austrija ili Mađarska. :angel:
Èeška je ipak predaleko za ići na tehnički. ;)
 

sir.Oliver

Well-known member
svake druge godine napraviš izlet i to je to ... možeš i ovdje u SK ( Slovačka ) ... svake druge godine po cca 70€ tehnički i svaka tri meseca ( možeš i odjedared ) osiguranje ( za elysée plaćam 140€ ) i to je to .... napominjem , nova vozila tek nakon 4 godine na tehnički
 

Sale

cfh
Uredništvo foruma
svake druge godine napraviš izlet i to je to ... možeš i ovdje u SK ( Slovačka ) ... svake druge godine po cca 70€ tehnički i svaka tri meseca ( možeš i odjedared ) osiguranje ( za elysée plaćam 140€ ) i to je to .... napominjem , nova vozila tek nakon 4 godine na tehničk
Milina.
 

ghorvat

Well-known member
Donator foruma
svake druge godine po cca 70€ tehnički i svaka tri meseca ( možeš i odjedared ) osiguranje ( za elysée plaćam 140€ ) i to je to
Ala nama vunu briju ovdje. Meni za 2.2 Hdi, više od polovice od 3000 kuna (osiguranje mi je 1380) odlazi državi i onom CVH + stanici za tehnički. Znači, 220 eura moram baciti u vjetar, odnosno u proračun. I to svake godine.

za elysée plaćam 140€
To je godišnje ili dvogodišnje osiguranje?
 

Spawn

Well-known member
Pitanje je koliki su godisnji troskovi obrta,firme i uvjeti. Danas regao auto.
1355kn osiguranje s najvise popusta. 600kn porez,1000kn tehnicki.
 

MR47

Member
Da ne ostanem dužan odgovor,uvezao sam C 4, 2011., 1.6 hdi 92 ks.Radi se o tome da ako kupujete auto od pravne osobe ne plaćate upravnu pristojbu,dok je to različito ako kupujete auto od privatne osobe.Znači,ako auto kupite od Hansa u Ulmu, onda vas na tehničkom fino oderu ko da ste kupili auto od Jože iz Krapine.Meni je išlo na ruku kaj mi je trgovac u Francuskoj dal COC, kojeg nisu prepoznali u jednoj STP, to mi je bilo dovoljno da odem u drugu.Ima tu još toga,ali recimo da smo država s najvećim nametima.Naime u Francuskoj je kupiti auto jednostavnije nego kupiti kod nas mobitel.Sve se riješava digitalno,e mailom i sl.Kad je sve gotovo,na kućnu adresu dobite dokumente i to je to.AKo se dobro sjećam,mislim da i tablice ostaju iste bez obzira u koju regiju prodali auto.
A kaj se tiče pompoznih najava,sve je to velika nula.
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Upravna pristojba je bivši "porez na prijenos vlasništva od pet posto". :) To je manja stavka u cijeloj priči oko uvoza. Najveći problem je famozni Posebni porez koji se računa prema CO2. Sve preko 119g/km, znači svaki pošten 2.0 motor ili jači, i brojka leti u nebo. Netko je gore spomenuo C5 2.2, na takav auto iz 2013., onaj tko bi ga uvozio iz npr. Njemačke, platio bi cca 55.000 kuna poreza na uvoz. Da pedeset i pet tisuća. Yebla ih EU i "ukidanje carine i PDV-a"

https://carina.gov.hr/UserDocsImages/ostalo/PPMV_kalkulator/PPMV.html
 
Na vrh