Neznalica

perojug2

Member
Postovani forumasi eto rijesio sam puno problema uz pomoc vasih savjeta al eto opet problem. Naime posjedujem xsaru 1.4i 55kw 2001g. (2) . Unazad par mjeseci odjednom mi se strasno povecala potrsnja ulja u motoru . Promijenio sam odma ulje i uljni filter i sipao aditiv liqui moly ceratec i mogu vam rec da se motor malo smirio postao je življi cak mi se i potrosnja goriva malo smanjila ali potrosnja ulja je ostala ista . Na auspuh baci malo plavkastog dima ali to se u voznji nevidi . Isao sam drugim autom iza nje i ni na sporoj ni na jacoj voznji toga nema ,znaci samo pri paljenju i dok se ne ugrije e sad me zanima kako bi mogao razlikovat dali su u pitanju karike ili gumice ventila ,te dali se kod xsare kad se mijenjaju gumice mora skidati glava motora . Unaprijed zahvalan . Lp
 

sir.Oliver

Well-known member
ako je plavkast dim , znači da troši ulje .... a ulje može usisavati i pored stabla ventila . ne mora odmah značiti da su karike .... ali nije ni isključeno da su potrošene ili zapečene uljne karike .... ne brišu i ne odvode ulje , već ono ostaje na zidu cilindra i pri paljenju smese , sagoreva i ono
 

perojug2

Member
Ma da decki tu ste u pravu ulje sagorijeva u cilindru i tu nema sta mislio sam samo pitat dali se nekako moze razlikovat kad su karike a kada gumice . Svejedno hvala . Lp
 

Memphis

Active member
Postovani forumasi eto rijesio sam puno problema uz pomoc vasih savjeta al eto opet problem. Naime posjedujem xsaru 1.4i 55kw 2001g. (2) . Unazad par mjeseci odjednom mi se strasno povecala potrsnja ulja u motoru . Promijenio sam odma ulje i uljni filter i sipao aditiv liqui moly ceratec i mogu vam rec da se motor malo smirio postao je življi cak mi se i potrosnja goriva malo smanjila ali potrosnja ulja je ostala ista . Na auspuh baci malo plavkastog dima ali to se u voznji nevidi . Isao sam drugim autom iza nje i ni na sporoj ni na jacoj voznji toga nema ,znaci samo pri paljenju i dok se ne ugrije e sad me zanima kako bi mogao razlikovat dali su u pitanju karike ili gumice ventila ,te dali se kod xsare kad se mijenjaju gumice mora skidati glava motora . Unaprijed zahvalan . Lp
gumice ventila, najbolje skinut glavu.
 
Na vrh