Neobavezni razgovori 💬

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A šta ćemo sa javnim površinama na kojima su fiksni javni roštilji? :D

Za korov i slična spaljivanja jasno, ali za roštilj nisam nikada čuo da treba prijaviti. Niti sam ikad prijavio.
 

Cutac

Prèkaroš
Jučer sam slušao "novi" M4 uživo. Ja ne znam kud u onu stvar odoše sportski auti. Samo tutnji i puca, uopće ne zvuči lijepo, ****le ih turbine te ih ****le.
Isto sam pred mjesec dana sreo novi Camaro(Challenger?) u gradu, beštija. Osim što isto ima taj ekstra duboki ton i pucanje iz ispuha. Ali ne onaj fini backfire kad baš grune, nego prprprpr. Strašno...

Ima jedan C5 V6 karavan kod mene i tu me sijeci ako ne zvuči bolje od ova dva gore navedena.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Ošlo sve u ****c, i/ili smo jednostano ostarili. Auti postaju karikature, nemogu nikako stvatiti današnje vrijednosti...
Među mainstream markama su ''pravi'' auti praktički potpuno nestali... ostalo je još par ''čudaka'' tipa Mclaren T50 i pokoji Porsche, al to je ionako za odlikaše, a ne raju.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Trebalo bi čuti još i novog Nissana Z-a... nije za Eu koliko znam (i ovo je doduše koncept), ali u 2020. predstaviti V6 Coupe sa ručnim mjenjačem je vrijedno divljenja. Nije ni pretjerano lijep, barem ne dok ga se ne stavi uz moderne nakarade tipa nova BMW Supra ili BMW 4a. Uz njih je remek djelo.



https://automania.hr/nissan-z-proto-pogled-u-buducnost-nadahnut-prosloscu/
I hebale ih digitalne table, da ih hebale
 

Cutac

Prèkaroš
Auti postaju karikature, nemogu nikako stvatiti današnje vrijednosti
Ekrančine, mali turbo motori, prevelike felge i rešetanje iz auspuha.
Pola današnjih sportskih auta zvuče ko da im se ventili ne zatvaraju kak treba. I ne, to nije pucanje afterburnera, to je pucanje da mala čuna bude veća.
I konji, pumpanje brojki na papiru. Više nema pravih hot hatcheva, danas najslabiji imaju, šta, 250-300 konja i dual clutch automatike.

Bertolova Alfa GT zvuči bolje nego valjda 90% današnjih sportaša, a tih 10% su razni izuzetno rijetki atmosferci.

Meni je ovaj Nissan lijep, poprilično mi se sviđa. Je naotekao i 350Z ili 300ZX su mi miljama privlačniji i ljepši, ali što se danas nudi, ovaj je super.
Post je automatski spojen:

 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
A šlag na kraju su mi oni sound generator sistemi di pušta zvukove, bubam, V8ice u Clijotu i slično.

Suza mi krene kad se sjetim da je ta marka nekada ugurala skoro tri litre motora iza siceva u taj isti Clio, i onda spala na ovo....

PS

Bertol je danas u dizel automatik Opelu, pardon... Breri :)
 

Cutac

Prèkaroš
I Clio danas ima 1300 kila, sto milijuna komada opreme, 17" felge...
De bokte šta vam je, zašto se od svega mora raditi "luksuzni" auto? Ali ta opsesijama pukim brojkama mi nikada nije i neće biti jasna.
Post je automatski spojen:

Bertol je danas u dizel automatik Opelu, pardon... Breri :)
A kakav im je servis bio, nije mi žao što je propao. Pače, neka je.
Post je automatski spojen:

E i ove "Line" opreme auta. R Line, SLine, M paket, bozje matere...
Svako govno mora izgledati kao da je neki sportski auto. Prvo i osnovno, što fali komforu, zašto sve mora biti sportsko? A drugo, prije su takvi auti bili rijetkost i pojava, a danas praktički isto izgledaju M3 i jebeni 318 dizlo. I Golf GTI i 1.6 dizlo.
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Ne mogu ni zvucat kad moraju zadovoljit glupe euro norme pa stavljaju restrikcije i ostale gluposti..da ih je odcepit na norme iz 90-ih zvucali bi perverzno.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma turbina masu zvuka ukrade. Vidit ces kad ja napokon slozim mazdu. 1.8 turbo, eko norma ce biti euro 0, afterburner, 3" decat i svejedno ce zvucati lose.
Nema do atmosfere, turbo je ko plasticne sise. Na papiru je super, al bi pod ruku uzeo manje ali prave.
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Ma turbina masu zvuka ukrade. Vidit ces kad ja napokon slozim mazdu. 1.8 turbo, eko norma ce biti euro 0, afterburner, 3" decat i svejedno ce zvucati lose.
Nema do atmosfere, turbo je ko plasticne sise. Na papiru je super, al bi pod ruku uzeo manje ali prave.
Stavi sa externim westgateom :D
Daj detaljnije sta se radi sa mazdom..
 

Cutac

Prèkaroš
Daj detaljnije sta se radi sa mazdom..
Ništa, treba naručiti turbo kit i prirediti garažu da se može raditi kako bog zapovijeda.

Budući da 1.8 koji se sad vozi gubi kompresiju na 4. cilindru, u njega će ići "novi" motor, a taj slinavi 1.8 na generalku i slaganje. I onda u auto za fini tuning.

Trenutno je ostalo da se prebaci motor(masa posla, nema se vremena, još pogotovo da se uskladim s frendom s kojim to radim) i da se napravi limarija na toj čitavoj(donor je karambol).
Znači treba cca. 1000€ za početak i dobrih 10 dana po 5-7 sati rada dnevno. Tako da, neće skoro ništa :D
Post je automatski spojen:

Stavi sa externim westgateom
Kondom je spreman, prva vožnja je bez haube, sa lansiranjem kondoma na slučajne prolaznike :D :D
 
Na vrh