Nedoumica HDI ili e-HDI

Dalibor

Dado Tornado
men ti se čini kak je jedina spomena vredna razlika u tom što e ima paljenje/gašenje auta kod stajanja auta, a nekak imam filing da ti to po šibeniku neće trebati.

ako je skuplji e to je zbog načina paljenja motora nakon što se ugasi, recimo može imati veeeliki alternator ili alnaser, koji još osim paljenja možda služiti i za regeneraciju.

hdi ti sam po sebi niš ne troši, tak da je takav sustav beskoristan kod hdija.

taj start/stop sustav je porjeklom iz hibridnih vozila, koja su sama po sebi bizarne namjene i reptili su ih napravili kako bi ljude poput nas još više ekonomski pojeli (jer se platiti mora i za baterije, i za gorivo, i za "naprednu tehnologiju")...

moja ti je preporuka - nemoj e.
čak i da se voziš po gužvama radije si uzmi hibridni model citroen/pežo, ali on će vjerojatno kod nas biti toliko skup da uštede u gorivu neće imati smisla osim za vožnje po gužvama i na extra kratke relacije.
 

knez-bj

New member
Ja isto nisam za e-hdi. Pročitaj test automobila sa i bez "start-stop" u auto bildu prije par brojeva. Ušteda na gorivu je oko pola litre što mislim da nemože nadoknaditi veću cijenu auta. Da ne govorim da je samo na mercedesu sve savršeno radilo. Još mi se ne sviđa to da kad ujutro krenem na posao, pogotovo po zimi, pa da mi se auto gasi na svakom semaforu dok još ni motor nije zagrijan, i grijanje još manje radi...
 

radojkta

Member
Motor se ne gasi dok ne dođe do radne temperature tako da nema brige oko grijanja a i ugašen je tek koju sekundu!A taj start-stop fora je iako vjerojatno nije isplativ al ne mora sve biti s mozgom i računicom!Uzmi šta želiš i foliraj se po semaforima i frendovima!
 

Ciki vts

New member
taj start/stop sustav je porjeklom iz hibridnih vozila, koja su sama po sebi bizarne namjene i reptili su ih napravili kako bi ljude poput nas još više ekonomski pojeli (jer se platiti mora i za baterije, i za gorivo, i za "naprednu tehnologiju")...
:D:D:D

Zna mali :D
 

gužva

New member
Pošto sam živio u Ši start / stop ti beskorisna funkcija a košta, ja imam 110 hdi i po ZG mi troši sad sa klimom koju ne gasim 6,7 a bez nje oko 6, tako da cijena e-hdi ne opravdava trošak goriva.
 

Konrad

New member
Motor se ne gasi dok ne dođe do radne temperature tako da nema brige oko grijanja a i ugašen je tek koju sekundu!A taj start-stop fora je iako vjerojatno nije isplativ al ne mora sve biti s mozgom i računicom!Uzmi šta želiš i foliraj se po semaforima i frendovima!
Gasi se prije radne temperature, ima el. grijac u kabini za bolje grijanje kao i ostali noviji modeli
 
Na vrh