Ne registriranje ključa za otkljucavanje

zec37

New member
Pozdrav svima prvotno.
Lani sam uzeo polovni C4 2021 (cisto za info oko koristenja/starosti kljuca)
I pred nekoliko dana mi prvi put nije registriralo kljuc pri automatskom otkljucavanju nego sam morao vaditi manualni kljuc iz "jezgre" kljuca. Nakon toga auto se pokrece na registriranje kljuca i nakon voznje neko kratko vrijeme, cca 1sat, auto ponovno registrira kljuc na automatsko otkljucavanje pa onda opet ne.

Nakon otvaranja kljuca, vadenja baterije (nisam ju mijenjao) kljuc je ponovno radio 5-6 dana, ali od jucer ponovno auto ne prepoznaje kljuc dok ga ne otkljucam s manualnim kljucem na bravi vozaca.
Danas sam promijenio i bateriju ali ne radi.

Ima li smisla trazit novi kljuc (cijena je ako sam dobro shvatio u ovlastenom oko 250-300e) ili je moguce problem u centralnom sustavu?

Edit* vidim da sam promasio temu za C4 pa se tema moze slobodno prebacit na C4III
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Pozdrav svima prvotno.
Lani sam uzeo polovni C4 2021 (cisto za info oko koristenja/starosti kljuca)
I pred nekoliko dana mi prvi put nije registriralo kljuc pri automatskom otkljucavanju nego sam morao vaditi manualni kljuc iz "jezgre" kljuca. Nakon toga auto se pokrece na registriranje kljuca i nakon voznje neko kratko vrijeme, cca 1sat, auto ponovno registrira kljuc na automatsko otkljucavanje pa onda opet ne.

Nakon otvaranja kljuca, vadenja baterije (nisam ju mijenjao) kljuc je ponovno radio 5-6 dana, ali od jucer ponovno auto ne prepoznaje kljuc dok ga ne otkljucam s manualnim kljucem na bravi vozaca.
Danas sam promijenio i bateriju ali ne radi.

Ima li smisla trazit novi kljuc (cijena je ako sam dobro shvatio u ovlastenom oko 250-300e) ili je moguce problem u centralnom sustavu?

Edit* vidim da sam promasio temu za C4 pa se tema moze slobodno prebacit na C4III
Da li znaš u kakvom je stanju akomulator - pitam zbog
"Nakon toga auto se pokrece na registriranje kljuca i nakon voznje neko kratko vrijeme, cca 1sat, auto ponovno registrira kljuc na automatsko otkljucavanje pa onda opet ne."
 

zec37

New member
Da li znaš u kakvom je stanju akomulator - pitam zbog
"Nakon toga auto se pokrece na registriranje kljuca i nakon voznje neko kratko vrijeme, cca 1sat, auto ponovno registrira kljuc na automatsko otkljucavanje pa onda opet ne."
E sad si me uhvatio u cijelu pricu jer od kad sam uzeo auto imam problema sa akumulatorom...sto zbog ovlastenog servisa sto zbog slovenske kuce koja mi je to prodala (nije ovlasteni).
Naime, kad mi se uvezao auto prvo mi je krepala baterija, tad mi se mijenjala baterija...no opet se javljala greska i u ovlastenom servisu su mi htjeli mijenjat akumulator i alnaser u jednom. Nakon toga sam prijetio tuzbom slovencima s obzirom da auto u par mjeseci se nije uspio vozit duze od tjedan dana bez neke greske (najcesce "greska motora, dajte popravit auto"). Nakon cega mi je slovenac pristao popravit auto u ovlastenom Citroen Kamnik servisu. Kad sam dosao po njega mi je slovenac rekao da jesam li u ovlastenom servisu mijenjao akumulator jer da nije bio propisno "upoznat sa autom sa elektroniku" jer da to nije bilo napravljeno. On mi je promijenio akumulator i napravio to elektronicko spajanje. Od tada vozim bez problema auto do sada.
Tako da ti ne znam reci realno stanje akumulatora, osim da ima smisla da je do njega. Svakako cu povjerit, samo kako sam izgubio povjerenje u ovlasteni servis ne znam sto mi je pametno napravit 😁

Edit: s obzirom da sam na godisnjem jos tjedan dana ne znam sto bi bilo uopce pametno, jer se lako moze dogodit da mi se auto nece pokrenut dok sam na otoku...
 

szahtila

Well-known member
E sad si me uhvatio u cijelu pricu jer od kad sam uzeo auto imam problema sa akumulatorom...sto zbog ovlastenog servisa sto zbog slovenske kuce koja mi je to prodala (nije ovlasteni).
Naime, kad mi se uvezao auto prvo mi je krepala baterija, tad mi se mijenjala baterija...no opet se javljala greska i u ovlastenom servisu su mi htjeli mijenjat akumulator i alnaser u jednom. Nakon toga sam prijetio tuzbom slovencima s obzirom da auto u par mjeseci se nije uspio vozit duze od tjedan dana bez neke greske (najcesce "greska motora, dajte popravit auto"). Nakon cega mi je slovenac pristao popravit auto u ovlastenom Citroen Kamnik servisu. Kad sam dosao po njega mi je slovenac rekao da jesam li u ovlastenom servisu mijenjao akumulator jer da nije bio propisno "upoznat sa autom sa elektroniku" jer da to nije bilo napravljeno. On mi je promijenio akumulator i napravio to elektronicko spajanje. Od tada vozim bez problema auto do sada.
Tako da ti ne znam reci realno stanje akumulatora, osim da ima smisla da je do njega. Svakako cu povjerit, samo kako sam izgubio povjerenje u ovlasteni servis ne znam sto mi je pametno napravit 😁

Edit: s obzirom da sam na godisnjem jos tjedan dana ne znam sto bi bilo uopce pametno, jer se lako moze dogodit da mi se auto nece pokrenut dok sam na otoku...
Imaš rezervni ključ? Jel i sa njime isti problem?
 

zec37

New member
Imaš rezervni ključ? Jel i sa njime isti problem?
Nemam dobio sam s autom jedan, rezervni mi je "manualni". Ma malo skakljivo je zbog situacije.
S obzirom na to da sam za aute podosta analfabet, moze informacija moze li se mimo ovlastenog servisa pouzdano provjerit stanje akumulatora? Sad me to dosta brine zbog avantura prije, a sa ovlastenim u mom gradu imam dosta losa iskustva a i od drugih takoder su savjeti za izbjec.
 

szahtila

Well-known member
Nemam dobio sam s autom jedan, rezervni mi je "manualni". Ma malo skakljivo je zbog situacije.
S obzirom na to da sam za aute podosta analfabet, moze informacija moze li se mimo ovlastenog servisa pouzdano provjerit stanje akumulatora? Sad me to dosta brine zbog avantura prije, a sa ovlastenim u mom gradu imam dosta losa iskustva a i od drugih takoder su savjeti za izbjec.
I taj "manuelni" ključ ima u sebi elektroniku koju sinhronizira sa autom da bi upalio motor. Probaj sa njime pa javi
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Svima se nešto na godišnjem dešava sa kolima. Krećem za koji dan i sad me strah. Pre 2 godine mi se motor ugasio u Makedoniji, sva sreca pa sam brisanjem greške ponovo mogao voziti
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Fakat; ja kad god idem na put, ide sa mnom i laptop i Lexia!
Do sad još nije trebala, ali mirnije spavam kad je dijagnostika pri ruci…
 

zec37

New member
A ako je tako onda rijesit problem i njuskalo 😄.
Vise manje sam si ovaj auto uzeo za neke malo duze puteve po HR s obzirom da sam svaki vikend na putu do 200-300 km barem pa zbog neke udobnosti. Mislim ako je problem u kljucu onda okej, nakon 4 godine je i vrijeme da malo zasteka, ali ako stvarno bude do akumulatora onda sam izgubio strpljenje, cca 6 mjeseci sam se mucio oko onog gore navedenog "problema"...
 

Colnago

Active member
Donator foruma
Nemam dobio sam s autom jedan, rezervni mi je "manualni". Ma malo skakljivo je zbog situacije.
S obzirom na to da sam za aute podosta analfabet, moze informacija moze li se mimo ovlastenog servisa pouzdano provjerit stanje akumulatora? Sad me to dosta brine zbog avantura prije, a sa ovlastenim u mom gradu imam dosta losa iskustva a i od drugih takoder su savjeti za izbjec.
Kada sam mislio da imam problema s akumulatorom otišao sam u bolji store s tom opremom npr "Beren" gdje ga su testirali i sugerirali da ga mjenjam za godinu dama
 
Na vrh