A sad, tko ce se svega sjetiti!Lakiiiii, a čišćenje filtera![]()
Da nadopunim iz iskustva. Kod mene su bila 2 slučaja kad se nije htio dizati s potpuno ispravnom pumpom. Prvi je bio kad smo je tek zamijenili upravo što je napisao nije povukla pumpa ulje. Pa smo odspojili nalili, kad je povukla vratili i onda je proradila.To je zato sto centralna kugla nije za odzracivanje sistema, ona je samo dio odzracivanja.
Ima jos par sitnica koje trebas napraviti.
1. jesi 100% siguran da je nova pumpa ispravna?
2. auto drzi na najnizoj visini. 0tpusti vijak za skidanje tlaka iz sistema (to je onaj na kojem si odzracivao). I ostavi ga otpustenim.
3. Crijevo za dovod LHM-a u pumpu mora biti puno ulja i sama pumpa mora biti puna ulja! Znaci ako je crijevo prazno, fino povuci LHM-a iz rezervara. U pumpu nalij ulja koliko stane u nju.
4. Jako vazno, crijevo koje vodi iz rezervara u pumpu mora biti dobro spojeno, selne stisnute (ako jos uvijek imas one originalne elasticne moraju cvrsto stisnuti ili ih zamjeni obicnima). Isto tako provjeri da ti to crijevo nije slucajno napuklo.
5. Upali auto i gledaj u rezervar LHM-a. Dali vidis kakve mjehurice ili pjenu?
Stisni vijak na regulatoru (onaj koji je ostao otpusten). Ako ti regulator ne pocne kliktati, opet otpusti vijak i nakon par sekundi ga opet stisni.
6. Ako regulator pocne kliktati sjedni u auto i probaj micati volan. Ako je volan tvrd i jos uvijek svijetli STOP, moras sve ponoviti iz pocetka. Ako volan proradi, digni auto na najvisu visinu i provjeri dali imas dovoljno LHM-a u sistemu.
To bi bilo to...
pozdrav LakiiOvako, prvo je bitno razlikovati zvukove.
Ono sto cujes trrrrrrrrrrr-tik! nije pumpa nego regulator. Pumpu u pravilu ni nemas sto cuti osim laganog brundanja (znam da je glupo, ne mogu se trenutno sjetiti bolje rijeci).
U pumpi ne postoji nista sto bi lupalo, osim da se pumpa bas raspadne.
Ovako, ako ti je servo proradio, znaci da na pumpi imas usisa i da ju nije potrebno vise puniti sa uljem rucno niti odpajati crijevo. To se samo radi kada je pumpa potpuno prazna a to je jedino kada se demomontira/montira.
Isto tako, vijak na regulatoru u radu mora biti cvrsto stisnut (ali opet ne preforsirati i unistiti navoj).
Kolega me je dobro podsjetio, zaboravio sam napisati dosta vaznu stvar prvi put!
Dali su ti filteri LHM-a u rezervaru ulja cisti? ako nisu ili neznas, izvadi ih i ocisti, imas ovdje temu u kojoj je to objasnjeno.
Ako su filteri cisti, mozemo se vratiti na problem.
Dali si gledao u rezervar LHM-a dok auto radi? kroz onaj otvor za nalijevanje ulja?
Probaj to napraviti. upali auto, otpusti vijak za rasterecenje i pogledaj u rezervar (osvijetli lampom ako treba). Ako vidis zapjenjeni mlaz ulja, znaci da ti crijeva koja spajaju pumpu i rezervar nisu dobro spojena i da pumpa na usisu vuce zrak. Po onome sto opisujes bi to moglo biti.
Moze biti da selne dobro ne stiscu ali isto tako moze biti da ti je crijevo napuklo na jednom od spojeva, ili kod pumpe ili kod rezervara. moras odpojiti crijevo i pregledati ga jer u radu ulje ti iz pukotine nece curiti van nego ce samo pumpa vuci zrak kroz malu pukotinu. Isto tako, selne moraju biti cvrsto stisnute.
I za kraj, ne moras cekati 20 minuta da hidraulika proradi, ako ne proradi nakon minutu dvije maksimalno, nece proraditi ni poslije.
bokLakii nemoj se ljutiti što te opet ispravljam ali pogriješio si što se tiče kocke, moguće je da zbog nje neće da se digne auto jer ostane zaglavljena i ulje ide samo prema servu, i ona ne regulira tlak nego samo protok i u njoj je i ventil za ograničenje tlaka serva kad se volan navrne do kraja..
Krruno, ako bude opet problema probaj samo volan navrnuti do kraja u jednu stranu i držati ga skroz do kraja, ako na taj način ugasi lampicu i počne dizati auto onda je problem u kocki, ovaj test vrijedi samo ako servo radi a neće da se podiže.
Ne nego prilikom kočenja zadnjeg kraja kočnice uzimaju pritisak iz amortizera zato se auto spušta. Zato se kočenje zadnjeg kraja obavlja na najvišem položaju kada je kočenje zadnjih kotača najjače.bok
Hvala na savijetu,budem probal da vidim kaj se bude dešavalo.
A jučer sam primijetil da tek kad sam motal volan da se lampica ugasi.
I kad smo bili na tehničkom za probe ,ka da je isprobavo zadnje kočnice auto je tolko bio mekan u zadnjem kraju da bi kad bi stisnuo kočnice sjeo skroz do dole,tolko je bio slab pritisak u zadnjem kraju.
pozdrav..Lakii nemoj se ljutiti što te opet ispravljam ali pogriješio si što se tiče kocke, moguće je da zbog nje neće da se digne auto jer ostane zaglavljena i ulje ide samo prema servu, i ona ne regulira tlak nego samo protok i u njoj je i ventil za ograničenje tlaka serva kad se volan navrne do kraja..
Krruno, ako bude opet problema probaj samo volan navrnuti do kraja u jednu stranu i držati ga skroz do kraja, ako na taj način ugasi lampicu i počne dizati auto onda je problem u kocki, ovaj test vrijedi samo ako servo radi a neće da se podiže.
Hm,sve je moguče nisam ni uspoređival jer videl sam svoju i isto takvu od bx-a.Nema kocke sa elektronikom, to je možda od abs-a. Kocka od volana je izgledom ista na XM, BX i Xantia, ali su drugačije podešene zbog drukčijih letvi volana. Kocke prave problem jer se filtrčići u njoj raspadnu pa onda praljavština zaglavljuje klipiće unutra, nekad je bio set za reparaturu za kupiti u kojem su bili ti filterčići, koplet "O" ringi i ostalog.
Zadnji kraj se spusti kod kočenja zbog takve geometrije ovjesa, to je normalno i znači da koči dobro.
Pa, tu smo da si pomazermo i ispravljamo, zasto bi se ljutio?Lakii nemoj se ljutiti što te opet ispravljam ali pogriješio si što se tiče kocke, moguće je da zbog nje neće da se digne auto jer ostane zaglavljena i ulje ide samo prema servu, i ona ne regulira tlak nego samo protok i u njoj je i ventil za ograničenje tlaka serva kad se volan navrne do kraja..
Krruno, ako bude opet problema probaj samo volan navrnuti do kraja u jednu stranu i držati ga skroz do kraja, ako na taj način ugasi lampicu i počne dizati auto onda je problem u kocki, ovaj test vrijedi samo ako servo radi a neće da se podiže.
pozdrav ..Pa, tu smo da si pomazermo i ispravljamo, zasto bi se ljutio?
Znam na sto mislis ali po onome sto je opisivao mi se nije cinilo da se to dogada pa nisam htio komplicirati stvar. A i imao bi i problema sa servom da mu razdjelnik zaglavljuje. Mislim, moguce je i to ali prvo sam htio eliminirati ove jednostavnije (i jeftinije stvari).