Ovak ne znam jel povezano ali da ipak provjerim prije nego odem u servis.
Auto je c5 2009.g. 2.0 hdi. Na autu sam mijenjao oba prednja amortizera prije 7 dana u ovlastenom servisu.
Nakon toga, prvo mi se prije par dana dok su bile ove obilne kise upalila poruka SERVICE i poruka da je otkazala elektricna rucna kocnica. Znaci nisam je mogao ni upaliti ni ugasiti. Palo mi na pamet da nije mozda previse vlage ispod poklopca motora, pa sam digao haubu, nesto kao gledao da nije sto otkaceno, upalio auto nakon 15tak minuta i greske nije bilo.
Od tada se ovo nije javljao nikakav error. Sada ga opet parkirao na uzbrdici (nos naprijed, guzica prema dolje), ubacim u prvu i ugasim auto kada opet mi se javi ova poruka. A sada nije bilo ovih obilnih kisa. Htio ga zatim preparkirat na ravnu povrsinu kada mi se pojavi poruka "anti-rollback system faulty". Sada falicna i ona opcija koja na kosini drzi auto u mirovanju 2s. Zadnji kotaci su zaglavljeni tj kada ubacim u brzinu osjecam kako gume struzu po asfaltu.
Koji mu je klinac? Jesu li mogli ovi u servisu nesto zeznuti pa da mi se ovo javlja?
Kako je auto uvezeno s izvana, u servisu su mi jos elektronicki aktivirali dnevna svjetla koja su bila ugasena (redovna pojava kod auta koja dolaze s izvana).
Molim pomoc i savjete! Hvala!
Auto je c5 2009.g. 2.0 hdi. Na autu sam mijenjao oba prednja amortizera prije 7 dana u ovlastenom servisu.
Nakon toga, prvo mi se prije par dana dok su bile ove obilne kise upalila poruka SERVICE i poruka da je otkazala elektricna rucna kocnica. Znaci nisam je mogao ni upaliti ni ugasiti. Palo mi na pamet da nije mozda previse vlage ispod poklopca motora, pa sam digao haubu, nesto kao gledao da nije sto otkaceno, upalio auto nakon 15tak minuta i greske nije bilo.
Od tada se ovo nije javljao nikakav error. Sada ga opet parkirao na uzbrdici (nos naprijed, guzica prema dolje), ubacim u prvu i ugasim auto kada opet mi se javi ova poruka. A sada nije bilo ovih obilnih kisa. Htio ga zatim preparkirat na ravnu povrsinu kada mi se pojavi poruka "anti-rollback system faulty". Sada falicna i ona opcija koja na kosini drzi auto u mirovanju 2s. Zadnji kotaci su zaglavljeni tj kada ubacim u brzinu osjecam kako gume struzu po asfaltu.
Koji mu je klinac? Jesu li mogli ovi u servisu nesto zeznuti pa da mi se ovo javlja?
Kako je auto uvezeno s izvana, u servisu su mi jos elektronicki aktivirali dnevna svjetla koja su bila ugasena (redovna pojava kod auta koja dolaze s izvana).
Molim pomoc i savjete! Hvala!