Lix
Active member
krivo si me razumio, kuplung, varijabilni napinjač remena, neznam kako da to kažem da shvatiš uglavnom nije klasični španer da remen španaš na alternator nego napreš taj kuplung, španer, natezač, koji u sebi ima feder, staviš remen kako već treba, i onda pustiš taj natezač i on napne remen, ikako se onda remen, širi usljed povećanja okretaja motora taj španer koji je na šustu ga dodatno napinje kako nebi došlo do proklizavanja remena upravo prilikom većih okretaja ili većih opterećenja.. valjda si shvatio sad na šta sam mislio
i da... rekao sam glupost jer se za to ne kaže kuplung remena, već postoji kuplung koji je na alternatoru pa se prilikom paljenja auta ne vrti odmah rotor alternatora, da auto lakše zavergla, nego se tek kasnije uključuje, neznam točno kako sistem izgleda ali ovako funkcionira
i da... rekao sam glupost jer se za to ne kaže kuplung remena, već postoji kuplung koji je na alternatoru pa se prilikom paljenja auta ne vrti odmah rotor alternatora, da auto lakše zavergla, nego se tek kasnije uključuje, neznam točno kako sistem izgleda ali ovako funkcionira