Naknadna ugradnja klime saxo 1.5 D

Lix

Active member
krivo si me razumio, kuplung, varijabilni napinjač remena, neznam kako da to kažem da shvatiš uglavnom nije klasični španer da remen španaš na alternator nego napreš taj kuplung, španer, natezač, koji u sebi ima feder, staviš remen kako već treba, i onda pustiš taj natezač i on napne remen, ikako se onda remen, širi usljed povećanja okretaja motora taj španer koji je na šustu ga dodatno napinje kako nebi došlo do proklizavanja remena upravo prilikom većih okretaja ili većih opterećenja.. valjda si shvatio sad na šta sam mislio

i da... rekao sam glupost jer se za to ne kaže kuplung remena, već postoji kuplung koji je na alternatoru pa se prilikom paljenja auta ne vrti odmah rotor alternatora, da auto lakše zavergla, nego se tek kasnije uključuje, neznam točno kako sistem izgleda ali ovako funkcionira
 

ZlatkoC4

Well-known member
shvatio sam ja tebe i u prvom postu samo kuplung-kvačilo je za ubacivanje brzina. a remni španer je španer remena. sve ok samo da ne zbunimo druge.:D
 

fullcool

New member
Zbunjujete sami sebe:grin:
Saxo 1.5d nema automatski španer remena nego je španer sa vijkom kojim se nateže.
Remenica alternatora ne isključuje alternator, ne služi tome.
 

Micija

Diagbox 7,57 Modrièa.Free
A ja sam mislio na remenicu radilice koja sve ostale pokrece...
Ako sam ja dobar naziv odabrao,mjenjao sam je vise puta.

 
Posljednje uređivanje:

vluka

New member
Bok.
Nisam htio otvarati novu temu pa sam odlucio ovdje pisati.
Zanima me kako se na kraju spaja presostat.
Odnosno koji pin cemu sluzi.
Ako sam dobro skuzio na jedan se spaja masa, drugi spaja s masom ako je iznad 3 bara, treci ako je iznad 16bara,a cetvrti prekida kad je prevelik tlak?

Pomozite. Trebam to ugradujem klimu
 
Na vrh