Naglo povećanje broja okretaja C3

C.ST

New member
Pozdrav svima.
Imam C3 1.4 i (75 kS) iz 2004. Prešao je 200.000 km. U zadnje vrijeme mi se događa da pri malo jačem stiskanju gasa okretaji polete s 2500 o/min na cca 4300 o /min i onda se opet naglo spuste na cca 2500 o/min. Napominjem da gas cijelo to vrijeme držim stisnut sa jednakim intenzitetom. Npr vozim u 3 brzini 50 km/h i odlučim naglo ubrzati, stisnem gas malo više i okretaji počnu rasti ovim tempom 2200,2300,2400,2500,2600,4000,2600,2700, 2800..... Dakle naglo skoči broj okretaja i vrati se.
Ukoliko ću lagano ubrzavati (ne stisnuti papučicu gasa toliko jako) onda se ovaj problem ne događa. Da li je netko imao sličnu situaciju?
 

gambler072

C5 enthusiast
Mozda proklize lamela? Je li mijenjan set kvacila ikada? Po kilometrima, ako nije mijenjano nikada, pa i ako je mijenjano jednom ali davno, to bi moglo biti to.
 

C.ST

New member
Ja sam ga kupio prije 6 godina s 125.000 km, sad ima nešto više od 200.000 km. Otkad je kod mene nikada nisam mijenjao ništa. Vrlo moguće je da je to.
U leru prilikom stiskanja gasa podiže okretaje bez naglih skokova.
 

gambler072

C5 enthusiast
Po meni 95% set kvacila, mada sam imao i situaciju da je jednom pukao nosac motora, pa su se motor i mjenjac malo odvajali, manifestovalo se isto, ali to je bio old school VW. Kako ide uz neko vece brdo, jesu tu intenzivniji skokovi obrtaja, ima li smrada paljevine u kabini? Ipak tesko je dati pravu dijagnozu na internetu, bez profi pregleda.

EDIT: Sir.Oliver pisali smo post u isto vrijeme, ne bih da ispadne da proturjecim, nisam ni ja mehanicar, ali znam slucajeve gdje je sa ovim simptomima bila lamela uzrok.
 

sir.Oliver

Well-known member
no problem . slobodno mi proturiječi ... prodiskutovat ć se .... ja sam uvijek za diskusiju ... ali na nivou .... znači , izneseš svoje mišljenje , svoj pogled na problem ....
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
pri malo jačem stiskanju gasa okretaji polete s 2500 o/min na cca 4300 o /min i onda se opet naglo spuste na cca 2500 o/min
Kuplung je gotov. To je potrošna roba. (Digni ručnu, pa probaj krenuti)
Alternativno, provjeri da nemaš nekog curenja iz motora, pa da ne proklizava zbog ulja.
 

C.ST

New member
Èešće se događa uzbrdo.
Okretaji naglo skoče,a ne raste brzina kako rastu okretaji. Javlja se sličan zvuk kao da istovremeno držim i gas i kvačilo. takav zvuk se pojavi i okretaji skoče pa se vrate, pa opet skoče.
To se događa u 3,4,5 brzini kada malo žešće stisnem gas. ako polagano ubrzavam sve je normalno
 

diegos

Well-known member
Bas to, dugo je izdrzala :) Odi do nekog majstora, svaki bi trebao s lakocom otkriti ako je kvacilo problem, a po opisanom rekao bih da je.
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Probaj zategnut rucnu, ubacit u 5 stupanj, drzat gas na 3000-3500 obrtaja, naglo pustit kvacilo i dotat gas do poda. Ako se auto momentalno ne ugusi nego se obrtaji povise lamela je potrosena.
 
Na vrh