Moj VTS :)

Cutac

Prèkaroš
Produženi vikend, doma, vani pljusak, drkao jesam i ponestalo mi je ideja.
I tako, probudila se ideja...

Gledam one "stare" farove sa VTS-a i odlučim ih rastaviti.

Otvaranje je bilo muka, trebalo mi je sat i pol, jagodice prstiju me ubijaju i izmasakrirao sam kućište fara, svo je kvrgavo od šarafcigera.

Unutra je bilo jednostavno doći do svega, ali sam bio spor jer nisam htio nešto oštetiti. Najteže je bilo skinuti jedan komad plastike sa jabučice po kojoj se vrti kad se farovi niveliraju. Uspio sam nekako, malo sam ju izgrebao, ali je funkcionalna. Ali ne bih rekao da bi preživjela više od 2 rastavljanja.

Ono što mene kod ovih farova najviše brine je smrt motorića za niveliranje i zakretanje. Oni su nekakvi tipski motorići, lako nabavljivi, dakle, ako krepaju, nije problem. Što imam ove rezervne, što ih očito mogu naručiti, a postoji i treća opcija koja nije za forum (ništa ilegalno, ali previše otkrivajuće).

Drugo što može biti problem je izgoren projektor (tj. reflektor u projektoru). Ako je plastični, to je problem. Ovdje se, srećom, radi o metalnom projektoru. Ovaj far kojeg sam rastavio je bio "loši far" od dva jer je imao nekakvu smećkastu mrlju kad ga se gleda pred bijelim zidom. Jasno se vidi odakle mrlja, reflektor je lagano zamućen i ima smeđu točku. Sad, baja je odlučio da će isprobati to ispolirati Purol pastom jer ona ispolira i ciglu. Baja je skinuo krom i ostavio ogromnu smeđu fleku i efektivno uništio reflektor hahaha.
No dobro, ako bude trebala reparacija (ovi trenutni reflektori su u izvrsnom stanju, snop je jednolik, čist, bistar), najmanji problem je kromirati metal.

Sve ostalo je neki oblik metala koji neće puknuti, tj. nema mu smrti.

Jedino što ove farove može ubiti jest nedostatak balasta (ako ga se prestane proizvoditi). Radi toga ću vjerojatno uzeti dva za rezervu.

Zna li netko od vas nešto o balastima? Mogu li se oni reparirati ako krepaju, a nema novih? Milosh Milosh? 😁

Također sam uzeo mjere nosača projektora, možda postoje neki bolji aftermarket da pašu. To moram istražiti.

U nastavku fotke.

Motorić nivelacije:
1763389607262.png

1763389627085.png

Motorić/sklop zakretanja:
1763389657729.png
1763389666995.png

Loš reflektor (vidi se mutna i smeđa površina):
1763389709968.png
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
S tim poluriješenjima sam ja davno pokušavao :D
Ljepljiva aluminijska traka unutra. Bolje je od raspadnute plastične leće, al i dalje loše.

Na kraju sam reflektore leće (plastične) dao kromirati u firmu koja proizvodi božićne kuglice :D

Što se balasta tiče, može se kemijati i sa zamjenskima (mislim da ovisi o specifikacijama)... ja sam imao nekakve kineske umjesto tvorničkih na Alfi, šljakalo je sve ok.
Još jedna alternativa su i led žarulje, za njih ti balast ne treba i spajaš direktno
 

Cutac

Prèkaroš
:D

Ma jok, surađemo sa firmom koja se bavi takvim ****arijama, oni kad kromiraju, bude isto kao ogledalo. Ako to bude trebalo, a vjerujem da neće.
Kažem, drago mi je da znam da se sve da popraviti i da je sve tipsko, da nije kao i inače da Citroen napravi nešto svoje i ne možeš to servisirati.
Čak je i nosač, koliko vidim, standardni Valeo, tako da se mogu ubaciti "poboljšani" bi-xenon ili bi-led projektori.
Balasti vidim da se dijele među raznim autima, tako da i to onda ne bi trebao biti problem.

Jedina šteta je što mislim da ove godine VTS uopće ne ide na zimske gume, tj. da mi farovi realno ni ne trebaju :ROFLMAO:
Još jedna alternativa su i led žarulje, za njih ti balast ne treba i spajaš direktno
Nisam siguran ima li ovaj balast ikakve veze sa ičim osim D1S žarulje. Sad sam spremio far, ali spojen je ovako:

Dvije žice koje idu od konektora na kućištu fara (veliki konektor u koji ide instalacija auta) ulaze u balast, iz balasta izlazi pleteni kabel koji ide u žarulju. Nisam siguran jel taj balast potreban autu za zakretanje i niveliranje farova.
 

Cutac

Prèkaroš
Ma, neka ih, ako VTS poživi dovoljno dugo, trebat će mi, a ako ne, jebiga, neka ih :D

Ne bih se bunio da mi neki izvoženi VTS bude daily driver umjesto Škode.
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dvije žice koje idu od konektora na kućištu fara (veliki konektor u koji ide instalacija auta) ulaze u balast, iz balasta izlazi pleteni kabel koji ide u žarulju. Nisam siguran jel taj balast potreban autu za zakretanje i niveliranje farova.
Ma nema šanse... on se igra sa voltažom, nema smisla da mu daju dodatan posao
 

Ruske

Active member
treća opcija koja nije za forum (ništa ilegalno, ali previše otkrivajuće)
kojeg smisla ima nesto ovako napisati na forumima, gdje si ljudi pomazu rijesiti probleme, ovako nesto spomenuti i onda rec: e nije za vase usi, ko vas jebe, znam samo ja rjesenje...bravo
 

Cutac

Prèkaroš
Ma nema šanse... on se igra sa voltažom, nema smisla da mu daju dodatan posao
Misliš? Ne razumijem se baš u elektroniku, ima unutra svačega, pa zato :D

kojeg smisla ima nesto ovako napisati na forumima, gdje si ljudi pomazu rijesiti probleme, ovako nesto spomenuti i onda rec: e nije za vase usi, ko vas jebe, znam samo ja rjesenje...bravo
Jer moje privatne ****arije i odnosi nisu rješenje problema drugima. S kim sam dobar uvijek može i uvijek bude poslao privatnu poruku da pita jesam šta sredio, ako bi on imao takav problem.
A i ovo da, pokraj fotke šifre motorića, ti i dalje imaš potrebu srati je stvarno pohvalno.

Zato sto smo boranija :D
Mene zanima razlog otvaranja farova
Tako je, ko vas jebe :D

Razlog otvaranja je što imam nove, a ovi mi stoje već 6 mjeseci u spavaćoj hahaha
Zanimalo me kako funkcioniraju i da li ih se popraviti ako krepaju.

U smislu, da ako motorići i reflektori nisu popravljivi, da jednostavno manje koristim farove i funkciju zakretanja (maglenke preko zime po danu i slično).
 

Cutac

Prèkaroš
Ja mu idem na ****c otkad sam se raspitivao za njegovog VTS-a i za ovog kojeg imam i na kraju uzeo ovoga :) :) :)
I sad bu objasnio na koji način sam se zajebo hehe
 

Cutac

Prèkaroš
Baš tipka? To je fora, ovdje se mora ići u menije, plus po danu ne znam da se pomiču jer ne vidim.

Šteta mi je što se u gradu (ispod 50 na sat) ne raziđu više da bolje osvjetljavaju rubove ceste.
 
Na vrh