Močvara

jura

New member
Odmah na početku da ti zahvalim od srca što nisi dopustio da još nekoliko ovih prekrasnih povijesnih citroena uzme šaka zaborava, malo je danas ljudi koji srcem rade. Druga stvar, nema potrebe da režeš ijednu od njih, papire možeš dobiti legalno, sudskom tužbom koja košta 1200 kuna i traje max 3 mjeseca. I ne daj da te obeshrabri količina posla koja te očekuje, kad god budeš demoraliziran samo navrati ovdje i mi ćemo te potapšat po ramenu i dati ti force za dalje. Nego, šta sad gubiš vrijeme čitajući, ajmo radit.
 

warcraft

New member
Odmah na početku da ti zahvalim od srca što nisi dopustio da još nekoliko ovih prekrasnih povijesnih citroena uzme šaka zaborava, malo je danas ljudi koji srcem rade. Druga stvar, nema potrebe da režeš ijednu od njih, papire možeš dobiti legalno, sudskom tužbom koja košta 1200 kuna i traje max 3 mjeseca. I ne daj da te obeshrabri količina posla koja te očekuje, kad god budeš demoraliziran samo navrati ovdje i mi ćemo te potapšat po ramenu i dati ti force za dalje. Nego, šta sad gubiš vrijeme čitajući, ajmo radit.
hehe, hvala kolega na poticaju.
evo taman iz garaže. Za vikend vadim motor pa pravim konstrukciju za izvući motor. Do 17 u firmi, od 17 u garaži, a žena puše ka jazavac :D
 

hacti

made in france
biti će 4 ili 5,
s tim da je moguće da budu 2 breaka u kolekciji.
2 će u prodaju max.
Break ostaju doma.
Problem sa jednim Breakom je taj što imam samo jugo tablicu doma, pa ću trebati tražiti vlasnika jeli živ ili ne. Ako ne bude živ, onda vam je jasno koja petljanija..
Ukoliko ne sredim papire za taj drugi, njegov zadnji kraj ide kao donor za prikolicu.
Isto mi je plan od jednog od ovih za djelove napraviti prikolicu.
to mi je jaka fora kad ljudi naprave od auta priku:palacgore:...... sjecam se poljaka prije rata sto su dolazili s peglicama a i prike bile od peglice....
 

marko ds

New member
Evo malo novih zavrsenih projekta , crvenu sam restaurirao kompletno iz temelja i nedavno je isporucena ponosnom vlasniku u Zadru.....a crna je sad plava ds 23 pallas isto kmpletno se iz temelja slaze , i bas sam je podigao od lakirera i sad krecem u motor i sklapanje , za taj auto imam original klimu koju cu ugradivat uskoro .....vlasnikova zelja ....
 

Prilozi

warcraft

New member
Uf, davno sam postao ovdje.
Žaba je u fazi sklapanja.

Motor je sredjen,sva limarija povarena, šasija povarena, sicevi tapecirani, opiturano...

Evo i malo slika da vidite kako to ide.































































uglavnom,
moja slobodna procijena je da je u sljedeća dva tjedna auto gotov
Trajanje restauracije: oko 9 mjeseci, s tim da se jedan mjesec kad je bio onaj led nije bash intenzivno radilo, a ostalo vrijeme se trošilo u popodnevnim satima i uglavnom cijele subote.

Limarija je polakirana, te danas ili sutra idem sa kombijem po sve.
Prvo se stavlja krov, te lijepi, a dok se bude sušilo, ja imam još dva sata posla oko hidraulike ( zamjena nekoliko mandžetni i montiranje spremnika za lhm).

Kako je rađeno: na bilo kakav miris ruzine su kidani dijelovi i uvarivani novi.
Cijeli auto je bio pobrušen do kraja, te se išlo sa dva sloja veneziani epoxyja.
NAkon toga dvi ruke farbe, te svi spojevi prebrtvljeni sa diht masom (kompletno na šasiji i limariji)
Svi vijci pocinčani. Motor kompletno rasturen, izmjenjene brtve,semerinzi, gumice ventila....

Limarija: Nove lajsne za brtve na dnu vrata. Kompletno poravnato,pobrušeno, tekući cement kit,filler,i crna pitura.
Pitura je plaćana po 575kn samo litra boje, bez utvrđivača.

Interijer: kvalitetan tapecirung, sam krojio (jš trebam porubiti). Sicevi u orignal materijalu od Porsche cayenna, volan pretapeciran u crnu kožu.

Od ukupnih radova je ostalo:

1. Montirati limariju i zaljepiti krov.
2. Promjeniti sve mandžetne
3. Završiti sa slaganjem interijera (prekidači, muzika)
4. Postavljati puste kedere po limariji
5. Provozati koju Èehinju ili Poljakinju dok je još lito :)

evo link na galeriju....

http://imageshack.us/photo/my-images/84/20120805095700medium.jpg/
 
Na vrh