Mladji brat

gambler072

C5 enthusiast
Pozdrav nakon duzeg vremena,
vjernom C5 se pridruzuje jos jedan HDi clan, ovaj put DS5 facelift, 12/2015 u ediciji koju sam dugo trazio - DS1955.
Ukratko, 3. vlasnik, 137xxx na satu, 2.0 bluehdi 150 manuelni mjenjac, bijela boja, ako cemo vjerovati MacSlavko MacSlavko, a hocemo jer veceg entuzijaste za DS nema, u full opremi. Auto je u procesu uvoza iz NL, photos pending.
 

gambler072

C5 enthusiast
Konacno je doslo vrijeme za predstavljanje, nazalost je potrajalo malo duze zbog nedostatka vremena da se posvetim autu i internetu. Uglavnom, radi se o DS Automobiles DS5, 2015 god, prva registracija 12/2025, kilometraza 138xxx km, 2.0 hdi / bluehdi Euro 6 sa 110kW i manuelnim mjenjacem, Edition 1955. Koji je nivo opreme, nemam pojma, znam da od mogucih doplata nema ekran u boji na instrument tabli, Denon ozvucenje i ambijentalno svjetlo.
Do sada je zamijenjen filter klime ("stari" je zamijenjen u Citro servisu prije 7000km, ali buduci da je poprilicno sakriven neko ga je zguzvao prilikom ugradnje tako da je propustao vise nego sto bi trebao), uradjen je veliki servis (servisni interval za ovaj motor je 150tkm ili 10 godina, nije dosao ni do jednog ni do drugog, ali je spaner mikroremena vec postao nemiran, a pumpa vode glasna, i nisam zelio rizikovati sa tim), set zupcastog i set mikroremena su od proizvodjaca Ina, prije sam uzimao uvijek Conti ili SKF, ali sam sa vise strana cuo da je Ina poprilicno jaka sa kvalitetom, i uz to originalni PSA antifriz G33. Takodje su zamijenjene prednje disk plocice (TRW) i zadnje opruge (Lesjöfors). Od mehanickih radova, zamijenit cu ulje u servo pumpi, kociono ulje je neko nedavno mijenjao i trenutno je udio vlaznosti na 0%. Svi filteri i ulje su zamijenjeni prije nekih 7000km, tako da ce i to sacekati jos neke 3000km. Inace, auto je od prvog dana odrzavan iskljucivo kod ovlastenih servisera.
Sto se kozmetike tice, opran je vise puta, koza ociscena i nahranjena, sve plastike detaljno oprane, felge takodje, ostalo je jos da se ispolira lak i panoramski krov. Takodje, plan je da se u unutrasnjosti u skorije vrijeme zamijene dugme tempomata i start dugme, uslijed starosti i francuske kvalitete, malo su se vec izlizali, ne dramaticno, ali mi malo narusava izgled unutrasnjosti - cijene su prihvatljive, dugme za tempomat u dobrom stanju se nadje za 20ak €, originalno i novo start dugme kosta 55€. Od opreme uz standardne sigurnosne sisteme ima panoramski krov, elektricna kozna sjedista sa masazom, prepoznavanje napustanja trake, upozorenje za mrtvi ugao, automatska duga svjetla, tvornicki alarm, xenon+led farove sa pracenjem putanje puta i vjerovatno jos nesto sto sam zaboravio. Slike u prilogu:

IMG_20250322_144823.jpg IMG_20250322_144832.jpg IMG_20250322_144844.jpg IMG_20250322_144907.jpg IMG_20250322_144921.jpg IMG_20250301_170715.jpgIMG_20250301_170704.jpg IMG_20250322_145040.jpg IMG_20250301_170802.jpg IMG_20250322_144957.jpg IMG_20250322_144941.jpg
 
Posljednje uređivanje:

gambler072

C5 enthusiast
Od radova u zadnje vrijeme nije puno toga radjeno, uskoro me ceka mali servis, sto planiram sam odraditi u hobi radionici. Nedavno sam zamijenio lds ulje u servo pumpi, pa evo u prilogu i razlika. Subjektivni osjecaj je da je volan malo laksi, ali definitivno nece odmoci pumpi. Lifetime oil my ass. Osim toga morat cu otici "trapadziji" jer sam neki dan, po prvi put, sisao sa ivicnjaka i cuo KLANG, a osim toga i auto malo povlaci u lijevo ako je cesta nagnuta na tu stranu, sto se ne desava sa desnom stranom. Pretpostavljam da je stradao neki silen blok, solja amortizera, mozda gumice balans stange. Nesto svakako jeste, vidjet cemo sta :) osim toga, kamera je prekidala dok je bilo kisno vrijeme, mana im je da udje voda u samu kameru i da ona pobudali, nekada radi, nekada sa prekidima, nekada nikako. Narucio sam novu kameru, medjutim isto se desavalo, tako da sam nju eliminisao kao problem. Konektor izmedju kamere i ecu za kameru i senzore je smjesten iza zadnjeg lijevog tocka (french engineering), i pretpostavljam da do njega dodje dosta vode, smeca i sl. tako da cu sutra do njega da ocistim i izolujem. Inace, otkako je vrijeme ok, kamera radi besprijekorno. To me raduje jer onda vjv nije problem u konektoru na multimediji jer me rastavljanje konzole nimalo ne privlaci.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Good job!

Nije ni to rastavljanje konzole tako komplicirano.
Ja sam svoju 5-6-7-8 puta vadio van.
Dvije vide su dolje i jedna iza sata i to je to!

Ovdje možeš dobiti ideju kako to ide…
 

Prilozi

gambler072

C5 enthusiast
Super video, hvala ti. Gledao sam neke druge, na ovaj jos nisam naisao, znam da nije prekompikovano, ali ipak mislim da je lakse skinuti oplatu blatobrana, ocistiti kontakte i nadati se najboljem. Ako to ne bude rijesilo problem, onda ostaje jos konzola, kao sto rekoh, ako nema kise, i kamera radi. Inace nisam uspio naci sheme gdje tacno idu kablovi kamere i senzora, jer se oni prvo kopcaju u te konektore iza blatobrana, pa se kablovi "penju" u prtljaznik gdje je ecu za senzore i kameru (to sam vec gledao, tu je sve ok). Gdje dalje idu kablovi nemam pojma, rekao bih prvo do glavnog ecu pa onda na LCD, ali opet to je samo nagadjanje. Vidjet cemo sta cu naci sutra na ovim konektorima.
 

Milosh

Test
Ma bitno da ima bageta i luka, j***š lokaciju konektora. :D

Čim kamera tako reaguje na kišu, vjerovatno je prekid negdje van kabine (gdje vlaga iz vazduha može lako doći), ne vjerujem da je iza multimedije.
 

gambler072

C5 enthusiast
Raskopao danas, konektori ko novi. Kamera nakon kopanja opet dobila "napade", malo bagovala, nakon toga opet proradila normalno. Nisam pametan eto. Da dizem konzolu, ne da mi se, jer mislim da kablovi ne idu sa kamere direktno na lcd nego na bsi ili bsm, a lcd inace radi bez greske. Razmisljam da narucim ecu od kamere i senzora prije toga, da testiram da nije tu problem. Isto tako, auto ima kuku, vjerovatno cu raskaciti kablove od nje, da mozda oni ne vuku struju, mozda dodje do min pada napona pa poludi, znamo sta su francuzi+struja. Nervira me vec pomalo, sitnica, ali vec treci put kopam auto bez uspjeha.
Btw, ima li ds5 facelift tank za fap aditiv - ako ima, gdje je 😁 na c5 je bio u lijevom zadnjem blatobranu, ovdje nema nista, a FAP app javlja da imam 290ml od mogucih ca 1400ml
 

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Provjeri kablove od kuke...
Mogao bi biti i PDC Ecu u pitanju (možda je on dobio vode ili neki pin u konektoru šteka?

Rezervoar za FAP aditiv je kod osovine stražnjeg desnog kotača.
Kad to nadoliješ trebat ćeš Diagboxom resetirati brojač kako bi Ecu znao da si napunio spremnik.
 

Prilozi

Na vrh