Bi . Ako je tako kako opisuješ, onda ne valja senzor. Ili instalacija do njega, obavezno proveri !Zar ne bi trebale biti promjene u radu motora i vožnji kada se maf odspoji?
Spojen ili odspojen-uvijek ista snaga auta mi je...
Ma to me buni. Ma neispravnom mafu kad bih kontakt odspojio, motor bi se nakratko "zagrcnuo" i imao bi svu snagu.Bi . Ako je tako kako opisuješ, onda ne valja senzor. Ili instalacija do njega, obavezno proveri !
Ja bi rekao da je neispravan. Kad odspojiš ispravan maf, motor se mora "zagrcnuti". Kod tebe nema promjene i vrlo je vjerojatno da maf uopće ne radiMa to me buni. Ma neispravnom mafu kad bih kontakt odspojio, motor bi se nakratko "zagrcnuo" i imao bi svu snagu.
Menj ništa, snage ima, uopće ne trzne kad odspojim maf. Ja bih rekao da je ispravan maf...
Na dijagnostici koje vrednosti očitava dijagnostika za MAF ?Ma to me buni. Ma neispravnom mafu kad bih kontakt odspojio, motor bi se nakratko "zagrcnuo" i imao bi svu snagu.
Menj ništa, snage ima, uopće ne trzne kad odspojim maf. Ja bih rekao da je ispravan maf...
Dakle bio sam u pravu. "Doktorirao" sam na Maf senzoru na svom prethodnom autu(Suki Ignis), pokazivao je krivo za 20% i time kvario smjesu. S obzirom da sam imao plin, zamalo sam skurio ispušne ventile. Kvar nije prepoznao ni serviser iz ovlaštenog koji radi u fušu, a ni jedan od priznatijih Lpg majstora u Hr. Problem sam riješio sam kad sam uspio doći da neke open source ruske dijagnostike za Suzuki.Stavili ispravni korišteni maf i nema greške, auto osjetno bolje ide.
Zbunjujuće, nije bilo reakcije kod iskapčanja mafa...