Lupkanje ispod negdje ispod motora mozda kvacilo,mjenjac??

Icyfire

New member
pozdrav imam citroen c4 2010god 180000 km , nedavno mi se poceo desavati problem gdje cujem lupkanje ili nekakvo struganje dok je motor u leru, u prvoj brzini se ne cuje bas u drugoj nesto tise dok je u trecoj brzini dosta glasno a u cetvrtoj i petoj se ne cuje nista i motor radi mirno i znalo mi se desavati rijetko da ne ubaci u prvu brzinu ili rikverc nego se cuje zvuk kao da melje nesto ali iz druge se kao ''ubode''. Dali se mozda zna o cemu je problem ? jeli je neko imao slicnih problema? i ako ima vec otvorena tema za ovo prosljedite me, prelistao sam prvih 5 strana foruma i nisam naisao na nesto slicno. ja i otac sumnjamo na kvacilo ali nismo sigurni...
 

sir.Oliver

Well-known member
prva direktno neide , već samo krči , ali ako ubaciš u drugu pa onda u prvu , onda ide ? kako idu ostale brzine 2/3 , 3/4 ... ? jel i tu negde krči ? kako ide rikverc ?
 

sir.Oliver

Well-known member
više mi to miriše na nešto drugo . ili je sam sinhron neke od brzina , ili je prljavo ulje sa dosta opiljaka od onog krčanja .....
 

Icyfire

New member
Dali je isto ako je stisnuto ili otpušteno kvačilo u leru?
samo kada je otpusteno kvacilo se desava
Post je automatski spojen:

prva direktno neide , već samo krči , ali ako ubaciš u drugu pa onda u prvu , onda ide ? kako idu ostale brzine 2/3 , 3/4 ... ? jel i tu negde krči ? kako ide rikverc ?
sve idu direktno samo mi se rijetko znalo desiti da ne ubaci u prvu kao da je ne pogodi ali to je jako rijetko iz drugi puta bez problema radi (ovo sada govorin o problemu koji je dosao prije ovoga sada sta se desava, znaci samo se desilo par puta ali nije bilo nikakvih vecih problema prije)
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Mislim da je ovo za prvu i rikverc normalno, tako je bilo na mom c3, mislim da on nema sninhron ni za prvu ni rikverc. Sa pogđanjem okretaja ili puštanjem kvačila u leru bi se to obično lakše obavljalo
 

sir.Oliver

Well-known member
prva i rikverc su isti par zupčanika .( s tim da za rikverc ide preko medjuzupčanika a prva direktno uzubljenje ) ja još nisam video menjač koji ima sinhronizovanu prvu / rikverc .
 

Cutac

Prèkaroš
Pa da, da ne moraš double clutch-ati kod šaltanja u nju.
Ja na oba Citrača redovno u vožnji idem u prvu. Na c4 ispod 10 na sat normalno ulazi, preko treba double clutch, a na VTS do nekih 25 na sat sasvim normalno ulazi u prvu kad je mjenjač na radnoj temperaturi.
Ne sjećam se što sam vozio, a da nije imalo sinkroniziranu prvu, osim Škode 110R i fiće.
 

Mirage

Well-known member
Ja na astri f isto nemam ni na rikvercu ni na prvoj ali to je staro vozilo a berlingo nikada ne uđe u rikverc do kraja ali skoro nikada uvjek uđe na
pola i onda polako puštam kvačilo i uđe do kraja nevjerovatno koji krš mjenjač. I da to u 5 godina kako se proizvodio nisu mogli popraviti.

Tako da nisam siguran da ima sinhrone na rikvercu.
 
Na vrh