Kvačilo

Machi89bg

Member
1.6 hdi 92ks, 191k km presao.. majstor koji je cistio egr kaze da njemu pedala visoko hvata i da ce sigurno morati da se mjenja kvacilo.. ja ne osjetim da auto trza kada krece.. kvacilo visoko hvata i tako je odavno.. kakva su vasa iskustva? Da li bi morao da se mjenja i zamajac ili bi on mogao jos da istraje? Koliko se sjecam u citroen servisu u mostaru su mi rekli da je sa zamajcom (nije plivajuci) 300€ da se zamjeni..
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Pozdrav,
Gdje nabaviti cilindre kvačila, osim ovlašteni? I ima tko to na stanju? Zvao sam CIAK i Krešu, uopće nemaju glavni, samo pomoćni, i to SACHS, nema FTE, Krešo 265kn, 329 CIAK.
U ovlaštenom mi je rekao da glavni cilindar dođe 764kn, a pomoćni 422kn, nezz koja marka. Mislim da ću to uzeti.
Pitao sam i za kuplung set novi, veli majstor 9029kn...****te led.
Ugl situacija, vozim se u subotu ujutro laganini, i izlazim iz kružnog toka, stisnem pedalu kuplunga, hoću prebaciti u drugu brzinu i samo je ostala dolje pedala *tup*, baš ju ono zakuca, ostavi me na cesti.
Sva sreća, 20m od parkinga. Zamolio sam čovjeka iza sebe u Golfu IV :D da me pomogne odgurati do parkinga i tamo sam ga ostavio, danas ili sutra ujutro idem po njega sa labudicom, HAKom nezz ni sam. Mogu rukom vratiti gore pedalu, ali čim ju probam stisnuti, samo klopi dolje. Pogledao sam ulje kočnica/kuplunga? Posudica je puna. Motor normalno pali, auto je u leru, ne čini mi se da je kuplung bio pri kraju prije toga, ali znalo se čuti tu i tamo po toplijem vremenu i duže vožnje kao cviljenje neko pri stiskanju/otupuštanju pedale, to bi mogao navodno biti potisni ležaj.
Čini mi se po svemu kaj sam proguglao da je do tih cilindara, pa bi krenuo sa zamjenom njih, a tek onda dalje, barem se nadam tomu.
Inače, C4II, 2014., 2.0 HDi, 110kW, cca 193 tkm. DW10CTED4.
 

sir.Oliver

Well-known member
nepotrebno angažovanje šlep službe . laganini ubaciš u drugu i zaverglaš ... auto će upaliti i onda ideš .... drugom - trećom ( sinhronizirane su ) .... i polako se dovučeš kamo trebaš .... ( ubuduće .... ako ti zafali par metara do parkirališta , možeš ih preći i na anaseru ... ubaci u drugu i pokreni anaser .... provereno u praksi . prvi put kada mi se ugasio auto na pružnom prelazu i nikako da upali ..... )
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
nepotrebno angažovanje šlep službe
Kad ju već plaćam, pa da ju i iskoristim, a isplati mi se plaćanje kartice već na mijenjanju guma, tako da mi je to ok. A i računa mi, ajmo reć 1/5 salda za vuču. U 12. mj nova runda i to je to.
Čekam dio, naručio cilindre kvačila iz ovlaštenog, jer drugi nisu imali ne na stanju, nego ni dobavljivo, tako da nadam se da će stići do petka...veli mi majstor na rezervnim dijelovima, da od kad je COVIDa, da je sve smanjeno i usporedno duplo, ako ne i više...
 

sir.Oliver

Well-known member
neznam kako u HR , ali mi ovdje u SK imamo u okviru osiguranja i jednom godišnje pravo na šlepanje do najbližeg servisa , garaže ... i to sasvim besplatno . isto tako u okviru plaćene putarine ( polugodišnje ili godišnje )pravo na besplatno šlepanje ili asistenciju putne patrole . ( servis , vulkanizer ili dovoz goriva do 5 litara )
 

Milosh

Test
pogledaj omjere .... zašto na guranje pališ u drugoj ( trećoj ) , zašto ne u prvoj ???
Pa zato i pitam. U prvoj brzini je anlaseru najlakše da pokrene točkove, a u drugoj ili trećoj mu je teže. Meni bi bilo logično to raditi u prvoj tako da anlaseru bude što lakše.

Paljenje na guranje je druga stvar, to se radi u drugoj ili trećoj jer je tako lakše pokrenuti motor nego u prvoj. Opet je to zbog prenosnog odnosa, ali obrnuta je strana koja vrši silu, ako me razumiješ.
 

NightSTALKER93

Active member
Donator foruma
Mali update.
HAK je na kraju došao, saldo rasterećen i idemo dalje što se toga tiče. Nije bilo helića :(
Što se tiče dijagnoze, pogledao je mehaničar što je zapravo, i koma...jebenti Sitroen i plastikice.

Slike:
Nataknuta polugica

Iskočila polugica


'Ležište plastične šipkice' (te bijele plastikice unutra su se polomile) od cilindra kvačila koja ide na 'montažnu kuglicu' od pedale kvačila se potrošilo i puklo. E sad jel samo do kvalitete, ili sam ja to razje*o, ako sam koji puta prejako/prenaglo stisnuo kvačilo nezz...
Znači, ali sistem mi je preglup...baš me zanima kak to drugi imaju riješeno VW ili japanci. Ko da ne može bit na neki šeraf, to bi trebalo trajat koliko i auto, ne vidim razlog da to ne bi trajalo koliko i auto.
Jedino sad gledam da zaje*em ovlašteni i ne kupim njihov dio, koji je 794kn, nego gledam ako ima tko na stanju, vidim da ih ima po cca 350kn okolo, al nitko na stanju.
 

sir.Oliver

Well-known member
a zašto ne upotrebiš završetak sa , recimo , gasnog amortizera petih vratiju ? ili možda gasnog amortizera od viseće kuhinje ( elemenat iznad digestora )
....
 

Cutac

Prèkaroš
1625847494162.png

Ovak. Još da se uzme neka mesingana piksa, ubaci, stavi imbus vijak bez glave i ko bog, neće nikud nikad više. I stavi se neka mast, tipa sa molijem i riješeno.
Valjda kužite, ne da mi se šrafirat u paintu.
 

Zaprešić1969

New member
Pozdrav, evo identicna situacija kod mene danas na 110 autocesta samo osto bez kuplunga...nasrecu stao i skuzio problem...e sada molim pomoc di da kupim ovo g....20210710_161629.jpg
 

Koko

Well-known member
Vidim u oba slucaja da je "kugla" i plastika suva k`o barut, zato na ovim temperaturama dolazi do pucanja. Ja bi u slucaju zamjene to podmazao nekom od masti ( LIS ili grafitnom ) i naravno posto je na takvom mjestu gdje se skuplja prasina i lijepi na mast svake godine cistio i stavljao novu mast.
 

dopater

New member
Imam slično iskustvo sa kvačilom, C4 2011. god. 1.6 HDi.. jučer ga upalim i krenem sa parkinga i stisnem kvačilo a ono nekako drugačije, teže.. i kad ga puštam pred kraj kao da zapne onako i čuje se lagani zvuk kao feder neki, znači normalno se šalta ali smeta to stiskanje i zvuk. Skroz je malo pri kraju puštanja zapne i papučica kočnice se zatrese malo. Što bi moglo biti ?
 
Na vrh