Kupovina C5

Milosh

Test
Zar hdi ne pali te grijace tek na debelin minusima? Ja na xsari san lampice grijaca vidia 3-4 puta u 16 godina
Koliko sam ja to uspio proučiti, moderni dizeli jako često koriste grijače. Ne koriste ih samo radi lakšeg paljenja, već i nakon paljenja, radi postizanja boljih emisija, pa čak i ponekad tokom vožnje, u specifičnim uslovima.

S druge strane, lampica grijača koju vidi vozač je kontrolisana nezavisno od grijača, i vozaču se prikazuje samo u određenim uslovima (jako hladni startovi) kad vozač treba pričekati da se komora predgrije radi uspješnog paljenja.

Drugim riječima, to što lampica ne svijetli ne znači da grijači ne rade, već samo da vozač može paliti auto bez čekanja.
 

Zujalikus

New member
Pozdrav ekipa, vidim dosta dobrih savjeta na forumu ali nisam uspio naći neke preporuke za mehaničare.
Naime isto planiram kupiti stari C5 2.0 109ks 2001g i zanima me na šta obratiti pažnju. Znam da je to već star auto ali treba mi samo za povremene duže relacije u Slavoniju i na more, za svakodnevnu upotrebu imam službeno vozilo.
Koliko sam shvatio svakako provjeriti hidrauliku, fap, ležajeve... Ali ja bi najradije odvezao kod nekog majstora da pogleda jel rađen veliki servis jer većina je sa oko 250kkm i to baš je vrijeme kad je potreban veliki servis. A i ako ga uzmem trebat ću pouzdanog majstora i poslje, pa molim preporuke za Zagreb.
Hvala unaprijed
 

Dalibor

Dado Tornado
Znam da je to već star auto ali treba mi samo za povremene duže relacije u Slavoniju i na more, za svakodnevnu upotrebu imam službeno vozilo.
za to radije benzinca, nego isluženog dizelaša. vjerojatno ćeš naići na neki s manje km, i u boljem stanju. dizelski kvarovi su skuplji od benzinskih iz '01.
 

ExOduS442xb

Racing
2001 2.0 hdi nema FAP filter (neka me netko ispravi ako griješim). Obavezno auto upaliti i slušati kako radi, probati sve visine i slušati kako radi hidraulik pumpa.
 

Dalibor

Dado Tornado
za duže i povremene relacije ne bi ni 3,0 bio loš izbor.
radije bi i 3,0 sa 190.000 km, nego HDI sa 380.000 stvarnih, a 220.000 na pokazivaču
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
3.0 v6 C5 neka uzme onda uhh,jelda Dalibor?
Ekstra stroj. :) Pogotovo za opisanu namjenu, bonus joy ride. Malo po Ravnici i do mora.
Tad mu je jedina briga hidraulika. :angel: 18 godina star HDi je kotač od ruleta za svaku dulju vožnju. :disgusted:
 

Ax boy

Well-known member
Točno tako bjelivuk,bolje neka uzme benzin C5. Evo u obitelji berla 2002 hdi 600 000 svaki čas,ne znam više, vjerojatno bude išao u dijelove kad dođe čas. Svaku vrijednost je izgubio,pa možda i emotivnu iako se drži ona. C5 je još gora kombinacija tako star hdi motor,grob,grob. I još nešto: svi C5 stariji od 2005 sa manje od 300,320 000tkm su velike muljaže,skidano stoposto. Benzin ne toliko,nisu toliko voženi generalno.
 

Pepi

New member
Nije istina da su svi muljaže i skidani km, jer sam ja svoj C5 2.0 HDI, 2001.g., prodao 2016.g. sa stvarnih pređenih 119800 km.
 

topolino

Member
moj 2002g ima 160000 sigurnih jer je dok ga nisam kupio održavan u ovlaštenom pa sam provjerio i naravno od mene može samo na otpad jer ga nikad nebi prodao za lovu koja se za te aute nudi.
 

Pepi

New member
Da. Naravno novog, jer je tada izasao 2001.g. i prodao 2016.g. sa navedenom km.

Dobio koliko sam trazio, ali ga je kupio od mene prijatelj koji je znao sta kupuje i nije trazio niti 1 kn nizu cijenu, ali je ne bi ni dobio. Da sam ga prodavao preko oglasnika, znam kako bi to bilo...
 
Na vrh