Kupnja citroen c5 2.0 hdi 2012

NightK

New member
Pozdrav!
Imam priliku kupiti citroen c5 2.0 hdi 2012 dizel sa 163ks i otprilike 215tkm. Poželjni su savjeti i iskustva sa ovim modelom.
 

Pavel

Lepi™
Nije baš samo kupuj.. Ja imam 2.0 HDI međutim moj je bio verzija sa 140ks i imao je 150-160.000 km. Imaš dosta tema na forumu pa pročitaj. Mislim da je po pravilu veliki servis između 180 i 210.000km ovisno o uvjetima vožnje pa provjeri jel veliki servis odrađen.

Naravno ako je automatik i ima hidroovjes to su ti dvije dodatne stavke koje trebaš provjeriti. Dosta je to godina i kilometara, pitanje je kakav je interijer, što je sa lakom i općenito karoserijom. Imaš li onaj primitivni ekran na sredini ili navigaciju. Primitivni ekran ako nije vrisnuo, onda bude. Imaš dosta stvari na koje trebaš obratiti pozornost, pročitaj malo teme vlasnika. Mislim dogurao je moj evo do 330.000km, ali je i bilo investicija.
 

NightK

New member
Nije baš samo kupuj.. Ja imam 2.0 HDI međutim moj je bio verzija sa 140ks i imao je 150-160.000 km. Imaš dosta tema na forumu pa pročitaj. Mislim da je po pravilu veliki servis između 180 i 210.000km ovisno o uvjetima vožnje pa provjeri jel veliki servis odrađen.

Naravno ako je automatik i ima hidroovjes to su ti dvije dodatne stavke koje trebaš provjeriti. Dosta je to godina i kilometara, pitanje je kakav je interijer, što je sa lakom i općenito karoserijom. Imaš li onaj primitivni ekran na sredini ili navigaciju. Primitivni ekran ako nije vrisnuo, onda bude. Imaš dosta stvari na koje trebaš obratiti pozornost, pročitaj malo teme vlasnika. Mislim dogurao je moj evo do 330.000km, ali je i bilo investicija.
Hvala na odgovoru! Veliki servis je odraden na 180tkm te ima navigaciju i rucni mjenjac. Svi servisi su odradeni u ovlastenim servisima te su svi racuni sacuvani. Auto je u dosta dobrom stanju pa sam htio cuti mozda jos koji savjet ili misljenje. Svakako cu jos malo istraziti prije nego se odlucim.
 

Jovan Avramovic

Well-known member
NightK NightK Znacajna razlika u kvalitetu samih motora, recimo 2.0 HDi 136ks i 2.0 HDi 163ks.
Ja sam imao varijantu sa 136ks.
Enterijer izuzen jeftin i nekvalitetan.
Trapovi slozeni i komplikovani, isti kao kod 407-ice.
Preudoban i ladja na putu dok sve funkcionise kako treba, a retko kad da je sve ispravno funkcionise 😁
Ako te ne mrzi pogledaj ceo video, a sklapaju bas taj od 163ks, preporucio bih.
 

gambler072

C5 enthusiast
a sklapaju bas taj od 163ks, preporucio bih.
Sklapaju onaj od 110kW, to nije ovaj koji se spominje u temi.

Ako su pravi kilometri, tih 215tkm ne bi trebao biti problem. Ono sto bi na tim kilometrima vec mogao biti problem je plivajuci zamajac, ali to je boljka vecine novijih auta, svakako obrati paznju na to. Takodje, hidroovjes je nesto sto je super stvar, ali i moze da te zavije u crno. Ako je sa njim, obavezno provjeri da amortizeri nisu procurili i kako pumpa radi, da li je glasna.
Ako je na oglasima, daj link , mozda primjetimo nesto, a i ako imas pitanja, pisi, dosta clanova vozi c5 x7
 

Profiler07

Well-known member
Koliko ja pratim i znam, 140 ks je bolji izbor nego ova jača verzija. Ali mislim da je u bilo kojoj verziji manji problem sama motorizacija, a veći problem da su ova neka popratna veselja i kvaliteta izrade, pa dobro otvori oči kod pregleda stanja auta
Nije istina,imam oba kod sebe vec 5-6g.Ovaj od 103kw je slabiji i vise trosi.Ono na sto bi trebao obratiti paznju je FAP filter i plivajuci zamajac da li je mijenjan i kad inace ti zamjena kosta oko 600€.Sto se tice hidraulike nikakvih problema nisam imao osim senzora visine i hidraulicne cijevi na zadnjem tocku.Sve kako je ko odrzavao auto
 

Profiler07

Well-known member
Na 10000km ovaj od 103kw prosjek pise da je 6,6l(80% gradska voznja),ovaj od 120kw 6,2l(80% gradska voznja) ali je ovaj od 103kw lijen i i to bas se osjeti naspram ovog od 120kw.Mislim da Citroen nije nikad imao bolji dizel motor od ovog od 120kw(spustim ga na otvorenom na 5,2l,ako je tempomat onda 4,8)
 
Na vrh