Kupio bih C3 1.4 8V - usporedba sa 16V

downshifter

New member
Bok, kupio bih C3 1.4i sx 8V iz 2006 g. Nikad do sad nisam imao auto s 8V.
Može li netko dati općeniti pregled auta?
Isplati li se uzeti 8V, koliko ima problema s kvarovima, na što paziti pri kupnji?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Jedna stvar koja se garant radi na tom autu je zamjena dihtunga glave... no nije neka prevelika mudrost i obično se radi jednom u životnom vijeku.
Idu ti motori bez većih problema na +300tkm...
Tu i tamo treba podesiti ventile, no to je redovno održavanje. Kao i čišćenje i mjenjanje gumica na injektorima.
Ja sam imao još jedino problema sa plastičnim kućištem termostata... no ima rabljenih metalnih koji se stave i problem je riješen za sva vremena.
Nekima su pucale opruge, meni nisu.

Od skupljih kvarova, imao sam komp ABSa. Loše je zaštićen od vode i može (ali i ne mora) nahebati, no da ga se preventivno zaštititi... Platio sam rabljeni dio sa ugradnjom 400€.

Jedino što će za ozbiljno prohrđati na tom autu su eventualno pragovi. Pogotovo ako su dirani od prije. No ima ih za nabaviti i limari to brzo riješavaju.
Zna se pojaviti i na rubovima vrata, haube, gepeka, no minimalno i sa unutarnje strane... riješi se u par minuta s konverterom.

Sve u svemu,u dobrom dijelu je to old-school auto koji ima potencijal provesti +20g na cesti u svakodnevnom korištenju.
 

downshifter

New member
Hvala ti na brzom i detaljnom odgovoru.
Planiram ga odvesti na pregled kod ovlaštenog servisa, prije kupnje, da mi pogledaju to što si naveo, između ostalog.
Auto koji gledam je prešao cca 130k km, redovno je servisiran i ima ispis kilometara s tehničkog pregleda.
Čini se lijepo održavan. Traži za njega 18 000kn.
Poznanik je kupio C3 2008.g novog u salonu, ali 1.6 16V i do sad nikakvih kvarova nije imao(prešao je 140 000).
Je li ovaj dosta slabiji, znam da je samo 75ks ali je 8V pa bi trebao imati više snage na manjim obrtajima.
To mi čak i odgovara, jer bih ga vozio po gradu.
 

diegos

Well-known member
Imam ja takav 1.4 75ks, osim spomenute brtve glave bio mi je otišao još termostat i el. pokretač. Ostalo samo redovno održavanje, uglavnom nema nekih velikih troškova.
Model 1.4 16V 92ks ide primjetno bolje, 1.6 nisam probao.
 
Na vrh