Jedna stvar koja se garant radi na tom autu je zamjena dihtunga glave... no nije neka prevelika mudrost i obično se radi jednom u životnom vijeku.
Idu ti motori bez većih problema na +300tkm...
Tu i tamo treba podesiti ventile, no to je redovno održavanje. Kao i čišćenje i mjenjanje gumica na injektorima.
Ja sam imao još jedino problema sa plastičnim kućištem termostata... no ima rabljenih metalnih koji se stave i problem je riješen za sva vremena.
Nekima su pucale opruge, meni nisu.
Od skupljih kvarova, imao sam komp ABSa. Loše je zaštićen od vode i može (ali i ne mora) nahebati, no da ga se preventivno zaštititi... Platio sam rabljeni dio sa ugradnjom 400€.
Jedino što će za ozbiljno prohrđati na tom autu su eventualno pragovi. Pogotovo ako su dirani od prije. No ima ih za nabaviti i limari to brzo riješavaju.
Zna se pojaviti i na rubovima vrata, haube, gepeka, no minimalno i sa unutarnje strane... riješi se u par minuta s konverterom.
Sve u svemu,u dobrom dijelu je to old-school auto koji ima potencijal provesti +20g na cesti u svakodnevnom korištenju.