Koliko vrijedi...

Scorpyo

Active member
Nisam još ni sam siguran da li bih stvarno mijenjao auto ali bi volio znati ukoliko se odlučim na promjenu koliko mogu dobiti za moj C4 pa slijedi opis...

C4 1.6 HDi, Medveščak +, 2014 god, 50 000 Km.

Auto je garažiran, redovno servisiran (do prošle godine samo u ovlaštenim servisima). Pored žigova u servisnoj knjižici imam i kompletnu povijest servisa odnosno račune od svih servisa i svih dodatnih stvari koje su rađene na autu odnosno kupovane za njega. Prije par tjedana je preventivno zamijenjen zupčasti remen, kanalni remen i pumpa vode (stavljeni dayco dijelovi). Proljetos su kupljene nove ljetne gume, Continental Opti Contact. Sutra će biti riješen problem sa kvačilom koje je propalo (da, isat stvar kao u temi o tome).

Da čujem stručnjake za Citroen, koliko se mogu nadati da bih dobio za navedeni auto?

Hvala unaprijed svima na odgovorima.
 

Milosh

Test
Pogledaj oglase, unesi taj model i godište i dobićeš najbolju sliku stvarnog stanja tržišta. Možeš ti ili neko drugi smatrati da vrijedi više ili manje, ali realno, za tržište je bitno samo godište, motor i kilometraža.
 

Scorpyo

Active member
Hvala svima na odgovorima

Pogledaj oglase, unesi taj model i godište i dobićeš najbolju sliku stvarnog stanja tržišta. Možeš ti ili neko drugi smatrati da vrijedi više ili manje, ali realno, za tržište je bitno samo godište, motor i kilometraža.
Ja sam svoj prodao za 7000eur. Isti taj samo sa 138000km prije 10 mjeseci
Velika razlika između naših auta je kilometraža moj ima sitno preko 50 000 km...

Po meni od 8 do 10 tisuća, sve zavisi dali ćeš naići na pravog kupca
Tako sam nekako i ja razmišljao. Jedini takav C4 koji sam našao u oglasu se prodaje za 7 a taj je sa manje opreme od mojeg i ima skoro 200 000 km.

Što se tiče pronalaska pravog kupca, ako ću ga prodavati neće mi biti bitno da ga moram hitno prodati tako da budem definitivno čekao pravog kupca. A imam i par ljudi koji su mi već bili rekli da im se obavezno javim kada ga budem prodavao.
 

Cutac

Prèkaroš
Velika razlika između naših auta je kilometraža moj ima sitno preko 50 000 km...
Po meni ti to ništa ne vrijedi za ovako običan auto.
Moja logika je da netko tko kupuje 10 godina star c4 nema baš dovoljno za novi(ji) ili mu treba već dosta vožen auto jer npr. misli voziti uber s njim, tako da mu ta manja kilometraža ništa ne znači.

čekao pravog kupca
E onda ćeš se načekati bome.
 

dinko1981

Well-known member
Po meni ti to ništa ne vrijedi za ovako običan auto.
Moja logika je da netko tko kupuje 10 godina star c4 nema baš dovoljno za novi(ji) ili mu treba već dosta vožen auto jer npr. misli voziti uber s njim, tako da mu ta manja kilometraža ništa ne znači.


E onda ćeš se načekati bome.
E vidiš ja bi radije dao iste pare za auto star 10 godina sa 50 tisuća nego neki star 3 godine sa 150 tisuća. Nemaju svi lovu za novi auto i kad imaš ograničen budžet na npr 10 tisuća € ovo je best buy.
 

Cutac

Prèkaroš
E vidiš ja bi radije dao iste pare za auto star 10 godina sa 50 tisuća nego neki star 3 godine sa 150 tisuća.
Nisam radio tu usporedbu, nego ako uzmeš da za 6000 možeš kupiti 10 godina star c4 sa 150k km ili za 10000 istih 10 godina star c4, ali sa 50k.
Dakle, onaj tko kupuje 10 godina star c4 vjerojatno ne bude platio premiju za 100k km manje jer je i dalje 10 godina star auto. Imao je vremena i strunuti, gazda ga je imao kada ubiti, gumeni dijelovi su ostarili i tako to.
Po mojem mišljenju, ako kupuješ 10 godina star auto ili gledaš svaku kunu ili ti treba nešto za po polju, pa ti je sasvim svejedno jel garažiran, voskiran ili su galebovi srali po njemu 10 godina.

Nije da je neki fora rijetki auto tipa Clio RS 197, pa da ta kilometraža znači nešto.
 

dinko1981

Well-known member
Nisam radio tu usporedbu, nego ako uzmeš da za 6000 možeš kupiti 10 godina star c4 sa 150k km ili za 10000 istih 10 godina star c4, ali sa 50k.
Dakle, onaj tko kupuje 10 godina star c4 vjerojatno ne bude platio premiju za 100k km manje jer je i dalje 10 godina star auto. Imao je vremena i strunuti, gazda ga je imao kada ubiti, gumeni dijelovi su ostarili i tako to.
Po mojem mišljenju, ako kupuješ 10 godina star auto ili gledaš svaku kunu ili ti treba nešto za po polju, pa ti je sasvim svejedno jel garažiran, voskiran ili su galebovi srali po njemu 10 godina.

Nije da je neki fora rijetki auto tipa Clio RS 197, pa da ta kilometraža znači nešto.
Možemo se složit da se ne slažemo 😁. Onaj tko gleda da kupi auto do 10soma ili 6,
nebitno, sigurno ne gleda da će ga vozit po polju. Vjerovao ili ne, nekim ljudima je to budžet za vozilo koje će im svakodnevno biti u uporabi kao primarno prijevozno sredstvo, i takvi ljudi gledaju svaki aspekt onoga šta dobiju za te novce. Neki će istina izabrati mlađi auto sa 150 tisuća km i motorom 1.5 ili nedaj bože puretech, a i sam znaš da kad se podvuče crta da ta računica nema smisla koliko god bili stari gumeni dijelovi na 10 godina starom 1.6hdi sa 50 tisuća km.
 

Cutac

Prèkaroš
Možemo se složit da se ne slažemo 😁. Onaj tko gleda da kupi auto do 10soma ili 6,
nebitno, sigurno ne gleda da će ga vozit po polju. Vjerovao ili ne, nekim ljudima je to budžet za vozilo koje će im svakodnevno biti u uporabi kao primarno prijevozno sredstvo, i takvi ljudi gledaju svaki aspekt onoga šta dobiju za te novce. Neki će istina izabrati mlađi auto sa 150 tisuća km i motorom 1.5 ili nedaj bože puretech, a i sam znaš da kad se podvuče crta da ta računica nema smisla koliko god bili stari gumeni dijelovi na 10 godina starom 1.6hdi sa 50 tisuća km.
A mislim, ja bih svakako radije uzeo 10 godina star auto, tj. stariji, ali samo zato što smatram da je autoindustrija do 2010. dosegla vrhunac, ali znam jako puno ljudi koji, kada kupuju polovno, najviše gledaju opremu.
Samim time, ako mogu birati između auta sa 150k i 50k km (a zna se da danas svi auti idu bar 250k bez ulaganja, glupi su koji ih prodaju prije), uzet će auto sa više km jer će auto sa manje km imati višu cijenu. Hoće li se taj prodati je pitanje jer, opet, ljudi koji kupuju auto za 6000 eura ne budu dali skoro duple pare da bi auto imao 100k manje jer će većina za tih 4000 eura više početi gledati druge aute.

Kažem, kad kupuješ ciljano neki fora auto onda ti je svejedno par tisuća eura gore dolje, pa ćeš uzeti očuvaniji/sa manje km, ali ako kupuješ ovako nešto, zašto bi plaćao premiju na niže km kad je realno svejedno.
 

dinko1981

Well-known member
A mislim, ja bih svakako radije uzeo 10 godina star auto, tj. stariji, ali samo zato što smatram da je autoindustrija do 2010. dosegla vrhunac, ali znam jako puno ljudi koji, kada kupuju polovno, najviše gledaju opremu.
Samim time, ako mogu birati između auta sa 150k i 50k km (a zna se da danas svi auti idu bar 250k bez ulaganja, glupi su koji ih prodaju prije), uzet će auto sa više km jer će auto sa manje km imati višu cijenu. Hoće li se taj prodati je pitanje jer, opet, ljudi koji kupuju auto za 6000 eura ne budu dali skoro duple pare da bi auto imao 100k manje jer će većina za tih 4000 eura više početi gledati druge aute.

Kažem, kad kupuješ ciljano neki fora auto onda ti je svejedno par tisuća eura gore dolje, pa ćeš uzeti očuvaniji/sa manje km, ali ako kupuješ ovako nešto, zašto bi plaćao premiju na niže km kad je realno svejedno.
Pa sigurno nije svejedno dali kupuješ auto sa 50 ili 150 tkm, a definitivno neznam od kud ti ta informacija da do 250 nemaš ulaganja. Pogotovo kad govorimo o modernom dizelu. Ali nebitno, svatko ima svoje mišljenje i pravo da troši pare kako zeli i smatra da je ispravnije. A kupovanje auta baziranog na količini opreme neću ni komentirat
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ma brate, samo sipam i vozim. Nista uložio nisam, auto nov brate.
Diskovi otisli, amortizere nema, gume ćelave.
Lovačke priče, normalno da mora da se nešto menja
 

Scorpyo

Active member
Pa ti si ga stvarno vozil samo nedjeljom do crkve i natrag 😅
Obožavam ovakve komentare...

Radim od kuće, nemam vikendicu, ne idem na more. I kaj bi onda trebao, sjesti u auto i ići se bez veze voziti samo da nakupim kilometre? Kada mi je auto trebao koristio sam ga, kada mi nije trebao stajao je u garaži.

BTW: Ne idem ni u crkvu. ;o)


a zna se da danas svi auti idu bar 250k bez ulaganja, glupi su koji ih prodaju prije
A onda je svizac zamotao čokoladu.

Razmišljam o prodaji zato što sam ostao na cesti nakon što mi je kvačilo propalo. To je poznati problem kod Citroena koliko sam imao prilike vidjeti ovdje na forumu. Nakon ovog iskustva se počinjem pitati što će sljedeće otići i koliko ću novaca morati utući u ovaj auto. Tako da si ovo o 250k možeš objesiti mačku o rep.

A ovo za glupe ljude koji prodaju auto prije nego prijeđe 250k ti stvarno nije trebalo.
 

Cutac

Prèkaroš
A ovo za glupe ljude koji prodaju auto prije nego prijeđe 250k ti stvarno nije trebalo.
Sarkazam, anđele moj, još sam gore već napisao da je sarkazam **** ga ti.
Razmeš, htel sam da rečem da kupci kupuju ragu od 150k i tješe sa sa time da do 250k nema kvarova.

Tom logikom nije ni tebi trebalo da ne razumiješ sarkazam, al jebiga, ide život.
 
Na vrh