Koji akumulator za Picasso

jaskonova

New member
Zdravo,
Imam nov akumulator Varta 70 Ah, koji sam kupio prije dva mjeseca. A prije par dana sam kupio Xsaru Picasso 2.0 diesel kojoj bi trebalo promijeniti akumulator. Da li ovaj odgovara, šta znači veća amperaža i snaga akumulatora za auto, ima li kakvih implikacija?
Kako se mijenja, mora li se osigurati konstantno napajanje ili...Ovo sve pitam zbog elektronike u autu, hoće li se šta desiti.
Hvala
 

Konrad

New member
Zdravo,
Imam nov akumulator Varta 70 Ah, koji sam kupio prije dva mjeseca. A prije par dana sam kupio Xsaru Picasso 2.0 diesel kojoj bi trebalo promijeniti akumulator. Da li ovaj odgovara, šta znači veća amperaža i snaga akumulatora za auto, ima li kakvih implikacija?
Kako se mijenja, mora li se osigurati konstantno napajanje ili...Ovo sve pitam zbog elektronike u autu, hoće li se šta desiti.
Hvala
na Xsari picasso se akumulator nalazi ispod vozacevog sjedala pa treba izmjeriti da li ti taj od 70Ah stane u plasticnu kutiju ispod sjedala...inace mislim da je bilo 60Ah na tim motorima
 

Babarej

Member
Koji akumulator za 1.6i 110 KS

Dakle, ovaj akumulator u njemu je ocito pri kraju i gledam sto kupiti. Ono sto me buni su podaci na akumulatoru. Na poklopcu iznad akumulatora pisu 3 tipa koja idu unutra:

L1 200A - 38 Ah
L2 300A - 50 Ah
L3 450A - 70 Ah

Na samom akumulatoru(koji je prva ugradnja) pise samo ovo: L1 -300/480A. Dimenzije akumulatora su 20,5 * 17,5 cm

Meni nikako nije jasno kakav akumulator treba staviti unutra, znam da se sa jacim ne moze pogrijesiti ali ja ne znam ni kakav je ovaj originalni. Na njemu nigdje ne pise koliko Ah ima. Po onim brojevima na poklopcu bi to trebao biti L1 200 A - 38 Ah ali zasto na akumulatoru pise L1 300/480A?

Osim toga pise da treba biti akumulator sa isparivacem i ima ona cjevcica koja se ukopca u akumulator. Gledam neke akumulatore u ponudama na netu i nigdje ne vidim napomenuto to za isparivac. U zivotu sam promijenio dosta akumulatora ali ni na jednom nisam vidio ove oznake niti sam vidio taj isparivac pa mi nije jasno. Jos ima i neki cudan sistem za skidanje klemi, ni to nisam nikad vidio.

Najgluplja stvar kod odrzavanja automobila je u ovom vozilu toliko zakomplicirana da se osjecam kao da svemirski brod gledam :wtf:

Dajte neki savjet, vjerujem da je dosta ljudi mijenjalo akumulator u Picassu.

1. Koji akumulator je meni u vozilu, kolike snage trebam kupiti?

2. Sto je sa tim isparivacem, da li se moze ugraditi i neki akumulator bez njega?

3. Kako skinuti kleme, treba neki poseban kljuc ili se moze iskombinirati nesto sa odvijacem i cekicem?
 
Posljednje uređivanje:

coyot

New member
Re: Koji akumulator za 1.6i 110 KS

Kupiš najveći koji može da stane u prostor za akumulator i vozi i nemisli.
 

hacti

made in france
3. Kako skinuti kleme, treba neki poseban kljuc ili se moze iskombinirati nesto sa odvijacem i cekicem?
trebas povuci sjedalo max prema naprijed, skinuti zastitnu plastiku s akumulatora, skinuti obicnim vilasto-okastim kljucem kleme te polako izvuci akumulator van!!!
 

Babarej

Member
Evo kupio sam akumulator i zamijenio ga pa cu tu napisati par rijeci, mozda drugima bude od koristi.

Prije kupnje sam cuo sto se dogodilo kod mehanicara u blizini na Picassu od poznanika. Isli su mu promijeniti akumulator i nakon izmjene su ga upalili i auto je radio 10 sekundi te se ugasio i vise nije htio upaliti. Zvali ovlastenog i ovaj pitao da li je prozor ostao otvoren i kada su ovi rekli da jest onda im je rekao da dodju u ovlasteni jer ne mogu nista sami. Valjda se kodovi ponistili ili slicno. Najveci problem je sto zivim na otoku i vucna sluzba kosta oko 1000 kn samo trajekt plus koliko uzmu za samu uslugu.
Mehanicar koji je radio je spojio drugi akumulator na kleme da auto ne ostane bez struje ali ipak im se nesto poremetilo i morali su u ovlasteni.



Nakon te price malo sam se prestrasio i odlucio u Zadru(gdje sam i kupio akumulator) promijeniti sam jer ako mi se dogodi da mi na otoku nesto podje krivo ode 1500 kn. Tako da sam parkirao 30m od servisa i isao mijenjati pa ako se zakljuca lako ga ja odguram kod njih :grin:


Sto se tice samog akumulatora kupio sam od 60 Ah, 510A sto je sigurno vise od originalnog na kojem ne pise snaga. Ispod sjedala stane i veci. Kupio sam sa otplinjivacem i to sa onim koji ima na obje strane rupicu koja se spoji sa onom cijevi od auta. Bitno je da su rupice povezane, da se otplinjavati moze samo kroz jednu jer je cijev jedna. Ima i akumulatora koji imaju dvije rupice, svaka za pola akumulatora i kod njih bi se moralo spajati neke dodatne cijevcice i racve tako da se osigura otplinjavanje van vozila.

Za skidanje akumulatora treba samo kljuc 10 i sa njim se skinu matica i vijak koji drze onaj zeljezni osigurac koji ide preko akumulatora. Kleme se skidaju jednostavno, samo se povuku poluge i klema ide van, ne treba kljuc za to. Dobro je napravljeno i to sto je + kabel zasticen plastikom pa se ne moze dogoditi slucajan kontakt sa karoserijom sto moze stvoriti probleme.

Ja sam naravno kljuc 10 zaboravio i srecom sam bio blizu 2 servise(Citroen i Peta brzina od Skode) te su mi u Skodi posudili kljuc na cemu im zahvaljujem :)

Obratiti paznju i na to da se vadjenjem akumulatora automatski zakljucavaju vrata od ptljaznika zbog cega sam ja morao spustati zadnje sjedalo da dodjem do novog akumulatora.

Za doci do akumulatora treba gurnuti sjedalo naprijed, skinuti 3 vijka koji su na sjedalu iza(kljuc je u onom malom prostoru pod nogama putnika koji sjedi iza vozaca), povuci sjedalo nazad te ga podignuti na nacin da naslon na glavu ide preko volana. Onda se skine plastika i ispod je onaj zeljezni drzac koji drze jedna matica i jedan vijak(treba kljuc 10), ispod je akumulator kojem se kleme skidaju za tren sa polugama koje su na njima.



Posao od 15 minuta, najgori dio je skidanje i vracanje tih 3 vijka na sto otpada 10 minuta.


I obavezno prilikom prvog paljenja nakon zamjene akumulatora dati kontakt i pricekati 10 sekundi prije paljena. Da se kodovi inicijaliziraju, ima veze sa sigurnosnom zastitom na prozorima. Savjetujem zatvoriti sva vrata i prozore prije nego se akumulator skine i kad se ide paliti takodjer zatvoriti sva vrata i prozore.
Autoradio mi se nije zakljucao, nije trebalo upisivati kod i jedino sto se ponistilo je bilo vrijeme i datum.


Jesam se raspisao oko gluposti kao sto je zamjena akumulatora :D Ali nebitno, mozda nekome bude od pomoci.
 

Željan

New member
Koji akumulator za 1.6i 110 KS

Dakle, ovaj akumulator u njemu je ocito pri kraju i gledam sto kupiti. Ono sto me buni su podaci na akumulatoru. Na poklopcu iznad akumulatora pisu 3 tipa koja idu unutra:

L1 200A - 38 Ah
L2 300A - 50 Ah
L3 450A - 70 Ah

Na samom akumulatoru(koji je prva ugradnja) pise samo ovo: L1 -300/480A. Dimenzije akumulatora su 20,5 * 17,5 cm

Meni nikako nije jasno kakav akumulator treba staviti unutra, znam da se sa jacim ne moze pogrijesiti ali ja ne znam ni kakav je ovaj originalni. Na njemu nigdje ne pise koliko Ah ima. Po onim brojevima na poklopcu bi to trebao biti L1 200 A - 38 Ah ali zasto na akumulatoru pise L1 300/480A?

Osim toga pise da treba biti akumulator sa isparivacem i ima ona cjevcica koja se ukopca u akumulator. Gledam neke akumulatore u ponudama na netu i nigdje ne vidim napomenuto to za isparivac. U zivotu sam promijenio dosta akumulatora ali ni na jednom nisam vidio ove oznake niti sam vidio taj isparivac pa mi nije jasno. Jos ima i neki cudan sistem za skidanje klemi, ni to nisam nikad vidio.

Najgluplja stvar kod odrzavanja automobila je u ovom vozilu toliko zakomplicirana da se osjecam kao da svemirski brod gledam :wtf:

Dajte neki savjet, vjerujem da je dosta ljudi mijenjalo akumulator u Picassu.

1. Koji akumulator je meni u vozilu, kolike snage trebam kupiti?

2. Sto je sa tim isparivacem, da li se moze ugraditi i neki akumulator bez njega?

3. Kako skinuti kleme, treba neki poseban kljuc ili se moze iskombinirati nesto sa odvijacem i cekicem?
7
 
Na vrh