Klima puše toplo kada auto stoji

Franzg

New member
Dakle imam problem koji mi se javlja već više od godinu dana ali ga se tek sjetim kad stojim u koloni po ljeti. Dakle, klima normalno radi i sve dok vozim, ali kada stanem i stojim koju minutu počinje puhati toplo (postane neizdrživo po ljeti u koloni). Je li imao neko taj problem? Pretpostavljam da postoji ventilator kondenzatora i da je u njemu problem tj da ne radi pa dok auto vozi zrak odrađuje posao umjesto njega a kad stanem fali njegov rad? Zna li neko više o ovom i koja je cijena tog dijela?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Dali se upali ventilator kad upališ klimu?
Mora se upaliti, makar motor bio hladan nakon stajanja cijelu noć. Probaj ;)
Njega si čak nedavno mjenjao ako se dobro sjećam?
 

Dalibor

Dado Tornado
može biti da je zbog ne uključivanja ventilatora kilera, jer njega zamjeni jači protok zraka u vožnji pa klima koliko toliko bude učinkovita. ali najbolje isprobaj kada je auto zagrijan i već je radio.

inače bi cijena ventilatora sa el.motorom i cijelom onom plastikom koja ga drži bila 500 - 1000 kn, ako nađeš za 500 ili 600 ne isplati se uzimati rabljeno
 

Franzg

New member
Ventilator hladnjaka (ovo ovdje: https://www.kupindo.com/Autoelektrika/28164529_-Ventilator-hladnjaka-motora-Citroen-C3-02-1-4-1-6) radi i to je zamijenjeno pred par mjeseci (jer je imao lufta, radio je ali se cuo pa sam ga zamijenio), uzeo ga u Tokicu za 1600kn
Zanima me jel ima neki drugi ventilator koji bi mogo uzrok bit, jer ovo se javlja vec godinu dana unazad
 

bjelivuk

Well-known member
Uredništvo foruma
Ne bi hladio ni u vožnji da mu fali plina. Zar ne? Mislim da ventilator ne ide u drugu brzinu, a u prvoj ne može smanjiti tlak u sustavu dok auto stoji.
 

Doomsday

U prolazu...
Stvar je u kapacitetu, koji ovisi i o hlađenju kondenzatora (hladnjaka) klime i o količini plina...

Znači, moguće je da fali plina, a isto tako je moguće da ventilator ne pali drugu brzinu... I kombinacija je isto moguća...

Valjda...

:D
 

sir.Oliver

Well-known member
kada koristiš klimu , imaš li uključen unutarnji okrug ? ( hladjenje zraka iz salona vozila , umjesto vanjskog zraka ) .... na kojem stupnju je unutarnji ventilator ?
 

Franzg

New member
kada koristiš klimu , imaš li uključen unutarnji okrug ?
ne, skoro nikad nije uključen unutarnji ukrug

na kojem stupnju je unutarnji ventilator ?
Misliš na onu razinu hlađenja? Koliko god stavim razinu ( po ljeti na dosta jako tipa više od pola), puše to jako ali ako auto stoji par minuta na mjestu zrak više nije hladan
 

sir.Oliver

Well-known member
pokušaj uključiti unutarnji okrug . unutarnji zrak je vremenom sve hladniji i sve više se osjeća klima . ja klimu ne koristim bez unutarnjeg okruga ....
 

Franzg

New member
Hvala na savjetima, budem krenuo od unutarnjeg okruga i punjenja

A sad si i razmisljam, ventilator hladnjaka je sad novi, budem probao jedan dan ostavit auto na mjestu 10ak min pa provjerit dal je možda sad s novim ventilatorom to okej, ako ne idem na punjenje
 

sir.Oliver

Well-known member
a preko dijagnostike se ne može provjeriti tlak u sistemu klime ? ( kod opela se to može , kod citroena neznam , još nisam nabavio dijagnostiku ) ...
 

Kele

PSA Fan
Proveri da li ti kompresor radi kada stojis u mestu.Ako ne radi,pritisak je verovatno prevelik u kondenzatoru klime (hladnjak klime) pa ga presostat gasi.Moje misljenje kao i vecine clanova ovde je da ti ventilator ne radi.Kada je auto u pokretu,tada ima strujanje vazduha kroz kondenzator i pritisak je u normali i sve radi normalno.Ako nema hladjenja kondenzatora,pritisak ide i do 25 bara i tada presostat gasi kompresor jer je pritisak prevelik.Proveri to sve u mestu da li funkcionise.Bilo bi dobro ako bi bili prikljuceni i manometri,tada bi se odmah nasao uzrok.
 

Damaj

Active member
Ako ventilator ne radi klima se automatski gasi, dakle kada je klima ukljucena ventilator stalno radi minalno u 1. brzini.
 
Na vrh