Klepetanje u motoru

ZVAJ

Skoro zreo
https://en.wikipedia.org/wiki/Variat...e_valve_timing)
Moram priznati da mi nije baš sve jasno, ali i youtube ima primjera praktičnih. Shvatio sam da je to nešto vezano uz vrtnju motora, brže sporije i pomak paljenja. E sad tu dolazimo do onoga da ujutro kad se ovaj tip motora upali nešto klepeće dok ne dobije ulja, nekoliko sekundi. Ali opet ti pomaci bregaste su po svim cilindrima. Ispada da ovaj bliže lancu ne dobije svoj pomak na malom broju obrtaja. Dakle imao je trombozu :D
Uglavnom hvala na savjetu. Sad znam mrvicu više...
 

Totti

AS Roma fanatik
Evo primera rada motora sa lošim varijatorom i rada istog motora posle zamene:

[ame]https://www.youtube.com/watch?v=y8OPH08RMKM[/ame]
 

Cutac

Prèkaroš
Shvatio sam da je to nešto vezano uz vrtnju motora, brže sporije i pomak paljenja.
To ti je utjecanje na rad ventila.
Valvetronic povećava hod, VANOS povećava vrijeme otvorenosti.

Umjesto da ti bregasta gura direk ventil, imaš između pomični modul koji mijenja efektivni kut nasjedanja i time vremensku izloženost utjecaju bregaste. Zato ti mi recimo imamo uvijek otvoren leptir gasa, nama služi kao failsafe.
I zato jer je puž koji time upravlja jako fin i osjetljiv, ja mijenjam ulje svakih 15, možda počnem svakih 13 tisuća.

To sam napisao, kad ga zagriješ, vozi u drugoj na 2000 okretaja i nagazi do poda do bar 4500 i budeš osjetio kad se geometrija nasjedanja drastično promijeni.
Slično kao poznati V-Tec.
 

ZVAJ

Skoro zreo
To sam napisao, kad ga zagriješ, vozi u drugoj na 2000 okretaja i nagazi do poda do bar 4500 i budeš osjetio kad se geometrija nasjedanja drastično promijeni.
Slično kao poznati V-Tec.
Pa sad prema tom opisu, od prvog dana ovaj motor ima sklonost tom zvuku. Treba 4-5 sec da ulje dođe gore u motor do tih dijelova i oni se vrte bez dovoljno ulja. Možda je češće mijenjanje ulja stvarno potrebno. Izgleda da taj motor baš i ne voli gradsku vožnju, kao da se sve ne namjesti i ne zagrije. Sad sve radi kako treba. Ispada da se samo popravilo. A moguće da sam ga malo i nagazio sa brojem okretaja pa se to ispodešavalo sa tim hodovima i pomacima.
Hvala na pomoći, sad znam više što je u motoru.
Da, i dolio sam 3dcl ulja u motor, sad ima 1/4 manje od maksimuma. Pa ako mu je i to smetalo..... :eek:
 

Cutac

Prèkaroš
Moj je nekada znao drobiti, ali ne konstantno nego drobi, pa tišina, pa drobi, pa tišina i onda je prestao.

Ja svaki auto vozim u cijelom rangu okretaja, a svakodnevno u 70% skale i nikad problema. Jer da mu šteti 4500 okretaja, limitator bi bio na 4000 :)


[ame]https://www.youtube.com/watch?v=DKfcV7hITYI[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=qZ9k4Ohssu8[/ame]
[ame]https://www.youtube.com/watch?v=hW_1CBoLUCQ[/ame]

Sad, za VANOS nisam siguran jel imamo. Mislim da da.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Eto, kratko. Sada radi sve dobro. Baš je bila bubica. Ali je i potjeran drugom od 2000 okr. do 5000. namjestilo se. Hvala još jednom.
Hvala i za info o mjenjaču!!!
Hvala i svim Ivanima koji su stavili slike i linkove !!
 
Na vrh