Greška ti je za motor, ali ako ti ne radi mijenjanje temperature, onda ti je A/C ECU otišao.
Stavi sve na ručno, brzinu i smjer puhanja(u lice) i okreni oba kotačića na LO, pričekaj tipa 10 sekundi. Onda okreni jedan na HI(brzo) i stavi ruku na taj izlaz da vidiš jel mijenja temperaturu. Znači nije bitno kako hladi, bla bla, nego jel uopće mijenja.
Ako obje mijenjaju, onda si ostao bez plina, pa jedna strana hladi kak treba, a druga jedva.
Ak jedna ne mijenja i izbacuje grešku, onda vjerujem da je ECU. Ali dođi do klapni i vidi jel motorići rade. Znači gledaš u zupčanik na motoriću i vrtiš temperaturu. Ak jedan ne radi, skini ga i premjeri napon. Ako ima, krepao motor, ako nema, krepao ECU. Moš probat zamijenit motoriće da vidiš jel onda radi.
Ne znam, moguće da se može doći skidanjem pretinca za rukavice. Budem u nedjelju navečer potražio upute(sad ću u krpe uskoro, sutra me nema...). Koja godina je auto?Do klapni vjerujem da jedino mogu skidanjem table,ili?
Zajebo bi se, meni VTS lani ostao bez plina i na suvozačku stranu je kilavio koliko toliko, na moju ništa.ako bi ostao bez plina , nebi hladila uopšte . kompresor ne pali ako je pritisak nizak .
Ne znam, moguće da se može doći skidanjem pretinca za rukavice. Budem u nedjelju navečer potražio upute(sad ću u krpe uskoro, sutra me nema...). Koja godina je auto?
Zajebo bi se, meni VTS lani ostao bez plina i na suvozačku stranu je kilavio koliko toliko, na moju ništa.
Sa dijagnostikom sam odradio neko testiranje od 17 koraka,kao programiranje,čuje se kako se pokreče na raznim mjestima,jedno mjesto eventualno kao škripi malo,struže.......,ali završi....i to je to.Ni neki rezultati,možeš ponoviti.....,ili izači!Nije do klapni dok imaš ovu grešku za motorić. Motorić ne radi, stavi ruku na njega i okreni podešavanje na najveće pa na najmanje mora da se oseti rad motorića ako radi. Dijagnostika može da ga testira, što to niste radili ?
.......brtvama se i nadam da jesu,ali vidjet čemo......,Nada je .....Mogu biti i gumice na spojevima