Upadam kao padobranac iako sam pročitao zadnjih par stranica, nisam shvatio jel to ovlašteni servis ili ne, no meni se prepucavanje isplatilo. Nije primjer iz Auto-moto svijeta ali vrijedi spomenuti.
Godinu i pol dana ugovora (HT) sam imao Max3 paket. MaxTV je imao preko polovice ekrana teletekst koji se nije mogao maknuti i programe nisam mogao gledati.
Godinu i pol dana natezanja, prvo je kriv ruter, pa je STB, pa su kablovi, itd. 8 tehničara u godinu dana, računi dolaze, zaključak, dobio sam virus u TV preko antene riblje kosti. Službeno obrazloženje HT-a.
Nazvao Odašiljače i Veze i prijetio tužbom (iako znam da je nemoguće dobiti virus preko riblje kosti no ajde..). U OiV su bili u šoku te su službeno prijetili HT-u tužbom ukoliko ne povuku obrazloženje. Obrazloženje ekspresno povučeno i odgovor je da imam smeće od TV-a (Toshiba). Isti taj TV je već jedan ugovor odradio i radio normalno. Prepucavanje se nastavlja, ja pristajem na produljenje ugovora (Telefon + Internet) ali samo neka iskopčaju TV jer nema smisla plaćati. Uostalom popravak traje mjesecima i nema pomaka.
Toshiba pregledala TV dva puta, TV ispravan i odbije HT. HT ne priznaje vještačenje Toshibe i traži da kupim ili nabavim novi TV da su sve ispoštovali.
Meni puko film, poslao službeni dopis Deutsche Telekomu kao vlasniku HT-a na engleskom. Uz prijetnje sudovima i negativnom reklamnom kampanjoj te pozivanjem na neku EU uredbu o zaštiti potrošača, pitao sam jel u Njemačkoj otklon kvara traje godinu i pol dana. Sve fino složio te naveo da ću u RH pokrenuti postupak protiv HT-a i DT-a jer imam osnove (savjetovao se sa odvjetnicom).
U roku od 24 sata zvala me direktorica Deutsche Telekoma za JI Europu. Najdublje isprike, šalju istražni tim u RH i T-Centar Sisak. Pretumbali papire, pregledali zapisnike.
Rezultat:
Voditelj tehničke službe poslan na disciplinsku, tehničarima koji su me u vlastitom domu izvrijeđali da imam smeće od TV-a skinuta plaća, od plaće odbijeno i tehničaru koji je tvrdio da sam pokupio virus. Primio pismo isprike od direktora HT-a, paket mi je raskinut bez naplate penala, dobio sam povrat novaca za plaćenu uslugu koja nije radila i besplatno internet i telefon u narednih 3 mjeseca dok ne odlučim hoću li ostati kod njih ili prijeći kod konkurenta.
U 3 dana jednim mailom riješio muke.

Ako ne funkcionira kod nas, vani funkcionira.
Frend je isto imao sranja s Audijem (A1 kupio, valjda je postrugan bio malo gore na krovu, nosač il nešto). Preuzeo auto i vidio doma show. Zubak se počeo pravit grbav, natezali se mjesecima. Oštećenja karakteristična za transport. Odbili ga, može lakiranje ali uz naplatu. Èovjek poslao mail Audiju u Njemačku, razočaran postupanjem i prevarom, uvjetima transporta. Neće više nikad Audi, popljuvao ih ko kretene.
Dobio lakiranje o trošku zastupnika. Ima čak i na forum.hr njegova tema.
Uvijek se nekoga da stisnut tko drži do sebe. Ako je ovlašteni zastupnik, uvijek ima netko iznad koga treba ulovit za j**a. Ako je privatno, tu je puno muke i sudovanja. Ali jednom i takvima netko treba stat na kraj.
Žao mi je za OFF ali morao sam to podijeliti jer, isplati se žalit i svađati i natezati. Agonija je, košta živaca, ali na kraju - osjećaj je epic.
