fullcool

New member
Re: Citroen C5 3.0 V6 2004 pleše po mokroj cesti

Ako je dobra kompresija,(iako to ne garantira da neće trošiti ulje) onda dobija ulje preko gumica ventila ili brtve glave, jel dimi kad ideš uzbrdo sa jačim gasom ili pri startanju sa punim gasom, recimo u četvrtoj i puni gas pa vidi jel ima dima i jel se povećava dim kad pustiš gas?
 

igor

New member
Re: Citroen C5 3.0 V6 2004 pleše po mokroj cesti

Jedino na zadnjem kraju nisu dobri neki ležajevi zadnjih ramena ili tako nešto
Pa zadnji rukavci ti imaju lufta na mostu ako nevaljaju navedeni ležaji i zato ti auto pleše.
 
Re: Citroen C5 3.0 V6 2004 pleše po mokroj cesti

Na pežou davnih dana sam imao propale igličaste ležajeve zadnjeg trapa. Auto je na otvorenom bio nestabilan kao Me-109 na poletanju sa rafalnim bočnim vetrom.
Jedva sam se vratio sa letovanja. Imao sam osećaj da ću svaki čas izleteti sa puta.
Nikad taj osećaj "lebdećeg" zadnjeg kraja neću zaboraviti.
Sve mi govori da su ti zadnji rukavci totalno o'šli. Pregledaj ih da ti ne naprave veće probleme. Ne valja ni kada škripe i blokiraju, a kamo li ako imaju lufta.
 

nmarkoni

New member
3,0 V6 troši ulje

Pozdrav svima,
Evo mene nazad,dakle radi se o motoru 3.0 v6 sa plinom. Auto je jako dimio,trošio ulje gasio plin,te pokazivao grešku izostanak paljenja na 3 i 2 cilindru. Majstor ga rastavio,promjenio gumice na ventilima,glava pobrušena,kompresija 12 na svim cilindrima,novi zupčasti,sve brtve motora,sviječice,bobine i sve što se je u tom zahvatu trebalo promjeniti. Nakon toga,motor i dalje dimi,troši ulje nenormalno,ali sada se vidi da ima snage jer prije nije bio nešto močan. Pri normalnoj vožnji čak se ni ne vidi dim,auto lijepo ide,ne pali grešku motora,ali kada se prešalta iz četrvrte u treču i ne doda mu se gasa onda zadimi i prestane laganim pritiskom gasa. Èim se doda malo jači gas auto dimi i upali grešku motora i ne radi na sve cilindre. Kada se ugasi i ponovo upali opet radi na sve cilindre ali dalje svijetli greška depullution fault i opet dim. Na usisnoj grani ima ulja, ali odušak je suh. E sada više nitko nije pametan,pa Vas sve skupa molim ako netko slučajno ima kakav prijedlog šta bi dalje moglo biti da odgovori.....
 

toma

Active member
re: 3,0 V6 troši ulje

Pričekaj da ovaj post vidi Automatic, on je imao 3.0 V6 tako da mislim da će ti on biti od pomoći.
 

stip

New member
Re: 3,0 V6 troši ulje

poz. svima ja sam nov na ovom forumu ali eto imao sam c5 3.0 V6 i to što ste opisali kao problem da nenormalno troši ulje i nakon odrađene polugeneralke ukazuje da ili je loš majstor radio posao ili je problem u bloku motora....ja sam imao sličnu situaciju sa velikom potrošnjom ulja i jednostavno sam ubacio drugi motor(naravno dobar motor)i riješio problem jer je to meni bila puno jeftinija varijanta....
 

Automatic

Well-known member
Re: 3,0 V6 troši ulje

Kad odu gumice ventila ,auto zadimi plavo samo kod paljenja jer tad izgara ulje koje se zbog neispravnosti gumica izlilo do vrha ventila onog momrnta kad se auto ugasi.Ako stalno plavo dimi može biti da se koja gumica izmakla ali tad se moraju svi ventili prekontrolirati jer i na ispušnim ventilima može puštati i onda to neizgoreno ulje može štopati predkatalizatore.Problem plina kod V6 na c5 hoće biti da jak ispuh rastopi i zaštopa predkatalizatore ali onda auto nema snage i pali antipolution.Ako je imao problem izostanka iskre morao je napisati converter fault i morala je blinkat žuta lampica.Najveći problem su potrošene uljne karike i ako auto ima dobru kompresiju ne znači da su na motoru nisu otišle uljne karike.E sad je pitanje da li vama smrdi po ulju ili auto tak nenormalno dimi plavo,jer v6 kod c5 ima problem dihtunga poklopaca ventila pa ulje curi direktno na ispuh i to bi moglo uzrokovati nenormalnu potrošnju ili pušta semering na nekom mjestu.Popravak karika je neisplativ jer sve se veže jedno na drugo i to košta oko 7000 kuna dijelova ako je i dosta.Treba utvrditi gdje zapravo auto gubi ulje.Za razliku do drugih v6 moj c5 je malo trošio ali i bio je dosta lijen za v6.Još nisam vidio da je neko uspio uništiti v6 citroena ,ali ako auto nije bio održavan prije moguće.ako ste kupili rabljeni auto sa 200 000 km lako je moguće da ima i 400000 i da će auto dobro raditi jer ipak je to dobar motor.Ako ste išli na zahvat skidanja glava trebali ste onda i promjenit ležajeve i karike jer bi ukupni trošak bio manji.Nenormalno trošenje ulja nemože biti na gumicama ventila već mora postojati drugi problem.Moj c5 nije trošio na 12 000 kilometara ulje,kak sam ga natočio do crte tak je i bilo žuto opet na toj crti pri izmjeni.Sad ne mogu tvrditi pošto je auto na plin da zbog toga troši ulje ali je sigurno da prije ukrućiva sve gumene brtve.Trebali ste glave ispitati kad su bile dolje da nije koja puknuta na ispušnom ili usisnom ventilu.Očigledno da se radi o večem problemu potrošnje ulja ali može biti i neka promakla sitnica.Dimljenje i gubljenje snage može biti i zbog sonde ,mjer.pr.zraka ili neke druge elektronike ,nepravilnog faziranja ,ali nesmije trošiti ulje.Prekontrolirajte motor da dimljenje i trošenje ulja nemaju možda istu grešku tj.da vam ne dimi i gubi snagu zbog nećeg drugog (npr. neispravni el.sklop) ,a potrošnja ulaj da negdje ne curi ili podvlači pod auto
 

marko0210

New member
C5 3.0 V6 problem s cilindrima

Ekipa pozdrav, prije 3 mjeseca sam kupio C5, 2002.godina, 3.0 V6 s plinom... Prilikom kupnje bivši vlasnik mi je rekao kako se u vožnji jako rijetko zna dogoditi isključenje cilindra, i kada se to dogodi da stanem i ponovno upalim auto.. Tako je i bilo, to se događalo jednom u 7 dana i nije nikakav problem ako se tako rijetko događa. Međutim, nakon 2 mjeseca to se počelo događati jednom dnevno, pa sljedeći dan dva puta, i tako sve više i više dok konstantno nije počeo ispisivati ENGINE ANTI-POLLUTION SYSTEM INOOPERATIVE. Promijenio sam sviječice na bloku 1 gdje je računalo i pokazalo grešku, auto je radio sljedećih sat i pol vremena i onda opet isto. 10 dana poslije sam dao promjeniti sve bobine i sve sviječice - opet je radio sat i pol i opet se događa isto. Dakle, konstantno mi je isključen jedan cilindar. Električar je provjerio sve dovode do bobina i apsolutno je sve u redu, nema nigdje prekida žice ili mase. Napominjem da se to događa i na plinu i na benzinu. Od dana kupnje auto je ispisivao ENGINE ANTI-POLLUTION SYSTEM FAULTY, ali INOOPERATIVE se dogodi samo kada isključi cilindar. Još želim napomenuti da imam xenon žarulje koje naizmjenično blicaju, dakle jedan dan lijeva blica, drugi dan desna (ljudi često misle da im blicam zbog policije :) )... Zatim, imam osječaj da je auto poludio zbog tih farova + što odjednom počne desno staklo retrovizora plesati kao plesač u plesnom klubu + u vožnji mi ponekad sam OTVORI prozor. Dali je netko imao problem kakav ja imam da mi pojasni detalje, navodeći isključivo kvar cilindra jer mi je najbitniji?

Lijep pozdrav,
Marko
 

atomislav

New member
Odvezi ti auto nekom dobrom majstoru za Citroene sa original dijagnostikom. Meni se cini da ti nesto ne stima sa strujom, posto ti brljave elektricni potrosaci. Tu bi mogao da bude i uzrok takvog ponasanja cilindara, tj da na neki nacin ne dobija struju pa ne radi kako treba. Proveri alternator i akumulator, da li su ispravni i kako puni. Najbolje na dijagnostiku, ali gledaj da bude original za PSA, Lexia, jer univerzalne ne pokazuju gomilu parametara.
 

marko0210

New member
Bio sam na originalnoj dijagnostici. Pokazuje samo površne naznake kvarova. Višestruko zatajenje cilindara, neaktivnost cilindra 3, neaktivnost kruga svitka za paljenje B (bobine), neaktivnost O2 senzora (LAMBDE SONDE)... Nakon te dijagnostike promjenio sam bobine i svječice i kako sam naglasio opet isto... Međutim, danas nešto interesantno... Inače ja stalno putujem, dnevno 250 kilometara i to užasno velikim brzinama i nabijanjima gasa, prosječno vozim 150 do 200 na sat... Danas, opet na pute, laganom vožnjom, kao pero na gasu, nisam prelazio 100 km/h - i dakle - sve u redu, isključio je cilindar samo u jednom trenutku kada sam mu nabio malo jače gas da nekoga obiđem.... Eh sad, opet neke moje sumnje da vjerojatno negdje vuče zrak i ne pravi dobru smjesu na jače dodavanje gasa??? Uz to: danas kako sam krenio i stao ne gasi ventilator hlađenja...... I da, negdje mi curi voda, dali iz hladnjaka ili iz nekog crijeva, ili pak same vodene pumpe - ne znam.... Prosječno svaki drugi dan 2 litre vode dosipam zbog tog curenja.... Može li biti i u tome problem?
 
Prvo reši problem sa gubitkom vode! Ostaviće te negde na pola puta.
Ne sme uopšte gubiti vodu. Možda koji decilitar na sezonu zbog starijih creva i ništa više.
A drugo, koliko god to bio snažan dugoprugaš, taj stil vožnje u tim godinama starosti auta ti se neće isplatiti.
 

bero575

New member
C5 II 3.0 v6 problem sa snagom

Imam C5 3.0 V6 iz 2006' automatik 6 brzina, kod mene je već neke 4,5 god, kad sam ga uzeo imao je 35000Km sada je na 290000, auto je inače ok osim jednog čudnog i za sada nerješivog problema. Naime uglavnom dok je auto hladan ponaša se ok, ide leti i tako to, kada je vani toplije ili nakon dužeg putovanja kao da izgubi 70ak KS, promjeni se zvuk, ne ide dok se ne digne iznad 5000o/min, mjenjač počne trzati, uglavnom užas, sumnjali smo na mjenjač, dao centrirati wandler, mijenjano ulje i filter, sve pregledano samo kada ga i ručno šaltam on opet ne ide, na motoru promjenjeni senzori bregastih , temperature, solenoidi.. uglavnom skoro svi senzori, povađeni katalizatori... uglavnom ništa ne pomaže. Stalno si kontam da bi moralo biti nešto s tim varijabilnim razvodom ventila, ali neda mi se kupovati nove bregaste i slično dok nisam siguran. Da li bi možda netko mogao nešto reći na ovu temu?
Hvala svima!
 

Jswed

New member
C5 3.0 v6 2002g

Zanima me kako se pokaza taj auto post su ode u svedsku povoljni I nije veliki porez na njih razmisljam o kupnji jednog kao vikend auto. Svaki savjet je dobro dosa post vec iman c5 2.2 I xsaru 2.0 hdi Ali su u hr.
 

toma

Active member
C5 3.0 V6 2006 godina

Pozdrav,

malo gledam ovaj model 3.0 V6 benzinac da li je to motor isti kao i u modelima prije? Da li ima tko kakva iskustva s njim? Dali se kvari svako malo itd :)
 
Na vrh