Bok kolege,
riječ je o C4 Coupe, 1.6 16v iz 2006. i sada je na skoro 180.000 km i mislim da amortizeri nikada nisu mijenjani. E sada, što se tiče simptoma istrošenosti ovjesa - nisam primjetio da auto klacka, na ležećima pri laganim brzinama ne lupaju i na neravninama (ne rupe i šahtovi, nego laganije neravnine) sasvim lijepo upija, no primjetio sam da na lošim cestama s rupama, udubljenim šahtovima i sličnim 'oštećenjima' dosta neugodno sve lupka i jako je neugodno imalo brže se vozit, a stražnji desni kotač na mrvicu jačim udarcima jako lupi, osjećaj kao da sam sa zavarenim ovjesom prešao preko rupe.
Da li je to interval na kojem bi već svakako bilo poželjno zamijeniti amortizere, da li taj jaki udarac stražnjeg desnog kotača znači dotrajalost dosjeda pa bi zamjena amortizera i to riješila i koliki su troškovi uopće zamjene amortizera? Naravno, pretpostavljam da je nakon takvog zahvata potrebno podesiti i optiku.
Također, isplati li se negdje (npr u Auto Bat) napraviti provjeru ovjesa?
riječ je o C4 Coupe, 1.6 16v iz 2006. i sada je na skoro 180.000 km i mislim da amortizeri nikada nisu mijenjani. E sada, što se tiče simptoma istrošenosti ovjesa - nisam primjetio da auto klacka, na ležećima pri laganim brzinama ne lupaju i na neravninama (ne rupe i šahtovi, nego laganije neravnine) sasvim lijepo upija, no primjetio sam da na lošim cestama s rupama, udubljenim šahtovima i sličnim 'oštećenjima' dosta neugodno sve lupka i jako je neugodno imalo brže se vozit, a stražnji desni kotač na mrvicu jačim udarcima jako lupi, osjećaj kao da sam sa zavarenim ovjesom prešao preko rupe.
Da li je to interval na kojem bi već svakako bilo poželjno zamijeniti amortizere, da li taj jaki udarac stražnjeg desnog kotača znači dotrajalost dosjeda pa bi zamjena amortizera i to riješila i koliki su troškovi uopće zamjene amortizera? Naravno, pretpostavljam da je nakon takvog zahvata potrebno podesiti i optiku.
Također, isplati li se negdje (npr u Auto Bat) napraviti provjeru ovjesa?