Hrđa

Cukero

New member
Pozdrav, gledam jedan polovni C3 (2012 1.4 Benzinac) i generalno se čini ok, no kako nemam ranijih iskustava s Citroenima, koliko je ova pojava hrđe na vratima normalna/česta i trebam li se brinuti oko toga da vrata nisu razbijana pa lakirana pa da je to razlog hrđe. Na CarVerticalu nema zapisa o nesreći, što ne znači da je nije bilo.
Pročitao sam u nekoliko postova pojavu hrđe na Cactusu, no ne znam da li je to kod Citroena"feature" ili je "bug" :)
Molim iskusne vlasnike za koji savjet.
 

Prilozi

Cutac

Prèkaroš
Ako se ne pazi kad se vrata otvaraju, odbije se farba sa tog dijela vrata. Ako se baš ne pazi, odbije se do metala. I u kombinaciji sa vodom, vlagom u zraku, solju i suncem, dolazi do hrđanja. Ovo treba očistiti šmirgl papirom i premazati korektorom.
 

Cukero

New member
Ako se ne pazi kad se vrata otvaraju, odbije se farba sa tog dijela vrata. Ako se baš ne pazi, odbije se do metala. I u kombinaciji sa vodom, vlagom u zraku, solju i suncem, dolazi do hrđanja. Ovo treba očistiti šmirgl papirom i premazati korektorom.
koliko sam vidio da je samo na tim vratima i taj okomiti rub. palo mi je na pamet da je (često) lupano vratima u druge aute/zid, no ne znam baš da je cijelom visinom vrata moguće tako nešto napraviti.
rezervni kotač tj felga je bila hrđava, no podnica gepeka nije.

hvala na brzom odgovoru!
 

Cutac

Prèkaroš
no ne znam baš da je cijelom visinom vrata moguće tako nešto napraviti.
Je. Jednom ****ekne u zid, jednom u zidić, jednom u teglu sa cvijećem. I u 10 godina je uspio izudarati cijela vrata :)

rezervni kotač tj felga je bila hrđava
Sto mogućih razloga. Ako je auto limarijski zdrav, felga ostaje misterija :)
 

Cukero

New member
Je. Jednom ****ekne u zid, jednom u zidić, jednom u teglu sa cvijećem. I u 10 godina je uspio izudarati cijela vrata :)


Sto mogućih razloga. Ako je auto limarijski zdrav, felga ostaje misterija :)
to stoji. dok nema šiber i začepljeni odvod pušta u gepek dobro je. ostatak limarije mi se čini ok. vozit ću ga ili u CVH ili u Citroen da ga pregledaju prije nego išta odlučim.
 

gambler072

C5 enthusiast
Ta hrdja je 99,9% od onih glupih zastitnih guma koje vlasnici navuku po rubovima vrata da ne bi ostecivali druga auta prilikom otvaranja vrata. I onda ta guma stoji tako 2-3-5 godina, auto se pere, kisne, a vlaga ostaje zarobljena ispod gume i na kraju se desi to sto se moze vidjeti na slikama
 

Cukero

New member
Što se tiče dodatne provjere vozila, pretpostavljam da je najbolja opcija odvesti ga u ovlašteni i platiti prošireni pregled vozila? Ili možda u CVH pa usput saznam i koliko ću ga preplatiti?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
PSA vrata proizvodi od recikliranih opela u zadnje vrijeme, tako da tu hrđa ide pod normalno.
Možeš na pregled, pametno je, ali računaj da će ti na svakom autu starom deset godina nešto naći. Tj. ne očekuj savršen auto, niti da će se vozit bez održavanja.
Ako je stari 1.4(75ks), imaš brigu sa digtungom glave, ostalo standardno. Ako je noviji 1.4 vti... jbga :)

CVH ti nemože točno reći koliko ćeš ga preplatiti.
 
Na vrh