Hrđa na 4,5 g. starom i 42000km voženom C4 Grand Picassu

Ciki vts

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Deda, od vas sam ocekivao malo vise znanja.

Naravno da se ne cincaju cijele sasije i svi elementi, ali veci dio auta je pocincan, kako kod citrojena tako i kod drugim proizvodaca. Kvragu crnjo, cak je i Dacia pocincana.
 

deda

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

To kaj vi mislite nije cinčanje.I auti već odavno nemaju šasije,osim kamiona i buseva.Karoserije se potapaju u posebnu farbu koja je na bazi cinka.Kad bi se samo dio karoserije pocinčao,nema teorije da bi se za nju mogli poslije zavariti ostali dijelovi.A da se šarafe došlo bi do elektro erozije.Ovako je cink izoliran u farbi i nema direktan kontakt sa čelikom.
Recimo da se pokuša zavariti koji dio kada se nešto mjenja na limariji došlo bi do pjenjena vara da je lim pocinčan,a to se ne događa,prema tome nema cinka na limovima.
 

Ciki vts

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

deda jel bas potrebno da snimim film kak zavarujem dvije pocincane matice?? :grin:
 

rdobrici

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Ok, raspisali ste se o naukama cinčanja ili ne. Predlažem da o tomu otvorite novu temu. Meni su potrebna iskustva jadnika koji su pokušali ostvariti svoje pravo na garanciju protiv korozije koje traje 12 godina a Citroen Hrvatska ju izbjegava na sve moguće načine priznati. Aluminjska ili cinčana, svejedno. Bitno je da nešto ispod boje istu podiže i to nešto može biti jedino korozija ili oksidacija uslijed djelovanja vanjskih utjecaja ili nedovoljno pripremljene podloge ili nekvalitetna materijala od kojeg je poklopac napravljen.
 

mirda69

Super Moderator
Uredništvo foruma
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Dobro vam čoek reka :whistling::D:D

a tebi Robi želim sreću u borbi s vjetrenjačama tj. s CH i da uspiješ da ti to prizna pod garanciju :mad:
 

Ciki vts

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Tko je preuzeo auto od decki?

Nista od ovoga, pokusao sa nesto rijesiti ali nazalost ce te odbiti kao i sve do sad. Problem je jer ti hauba nije zahrdala (posto je alu) vec je priprema na lakiranje aluminija lose odradena i to ne spada u garanciju.
 

rdobrici

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Izgleda da sam pripremu za lakiranje odradio ja? Ja ipak mislim da je to odradio Citroen i da je njihov propust. Također to skrivanje iza "nehrđanja aluminija"...ok, njegova hrđa nije smeđe boje ali i te kako korodira pod vanjskim utjecajima (boja se diže neposredno uz rupu kroz koju je proguran držać ukrasne lajsne!!!!-dakle, opet oštečeno njihovim slaganjem). Aluminij korodira na nažin da se ljušti. Sjetite se prvotnih alu felgi i njihova listanja. Da li su stare alu felge ostale tijekom godina iste boje? Naravno da nisu jer ih je pojela korozija. U aluminij uvijek postoji postotak ostalih metala. Ako je aluminij nekvalitetan, na mjestima postoji veća količina drugih metala koji mogu korodirati kao i obično željezo. Dakle, alibi priča oko nehrđanja aluminija im ne drži vodu. Zato i odgovor ide u smjeru istekla vam je garancija na boju. OK, je ali ja nisam prijavio da mi se promjenila boja već da se na poklopcu javlja korozija.

Slike korozije u garaži:(
 

vlado7

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

samo naprijed upotrijebi sve alate i neodustaj da ti nadoknade stetu!!!:)

ja sam narucio c4,odnosno bila je samo takva oprema sa nekakvom drugom bež unutrasnjosti koju sam platio 1300kn.i kad je auto doso ni b.. od bež boje, ja pitam kako to a oni pa znate pa ovo pa ono i nista.meni to prvi novi auto jedva ceko da dodje i to im alalio!!

oni nemogu biti nikako na gubitku i zato samo naprijed!!

novine,televizija ako treba zovi i "globalno sijelo" ali neka nadoknade stetu

bio je jedan tip sa hundaijem na tv-u sa problemom ljuskanja laka,isto muljaza
 

dado8

Member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

na c4 owners forumu imaš sličan problem, ali se odnosi na hrđu na poklopcu prtljažnika na 5 vratnim modelima C4 limuzina. Ista priča, hrđa se javlja kod spoja znaka i poklopca - isto kao na tvom primjeru na haubi.

Koliko sam shvatio, nakon natezanja, citroen UK je priznao nedostatak i otklonio ga u garanciji.
Utvrđeno je da je uzrok kemijska reakcija između kroma (plastike - znaka) i aluminija (poklopca prtljažnika, u tvom slučaju haube).
To je garancijski nedostatak, a to što ga Citroen Hrvatska ne priznaje, ne znači da će tako i ostati.
Svakako savjetujem da počneš spinati cijelu priču: prikupi sve dokumente o prijavi nedostatka, pa redom:
- pokušati u garanciji otkloniti nedostatak - još jednom
- ispuni -traži knjigu žalbe na prodajnom/servisnom mjestu - zašto; zato što ti pismeno moraju odgovoriti u roku od 15 dana, prema Zakonu o zaštiti potrošača. Ako nemaju knjigu žalbe, ili ti ne odgovore u roku 15 dana - mailom obavijesti drž inspektorat (vjeruj mi, ova recesija ih tjera da napune državnu blagajnu, pa su vrlo brzi i ažurni - kazne su rigorozne!)
- kada i ako ti odgovore sa servisa, sve pošalji sudu časti pri HGK - ovdje se puno može učiniti, vjeruj mi. Ako ti ne odgovore, inspekcija će odraditi svoje-i to opet pošalji sudu časti kao prilog svom zahtjevu.
-paralelno obavijesti sve forume i medije. Svakako u cc stavi sve servise u RH, kao i Citroen Hrvatska i Francuska - sve radi negativnog publiciteta iliti "word of mouth" - loš glas daleko se čuje :)
- jednostavno spinaj, s vremenom će se priključiti i drugi vlasnici sa sličnim problemime, a kada nastupi kritična masa - i čuda su moguća. Iz iskustva.
 

Ciki vts

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Izgleda da sam pripremu za lakiranje odradio ja? Ja ipak mislim da je to odradio Citroen i da je njihov propust. Također to skrivanje iza "nehrđanja aluminija"...ok, njegova hrđa nije smeđe boje ali i te kako korodira pod vanjskim utjecajima (boja se diže neposredno uz rupu kroz koju je proguran držać ukrasne lajsne!!!!-dakle, opet oštečeno njihovim slaganjem). Aluminij korodira na nažin da se ljušti. Sjetite se prvotnih alu felgi i njihova listanja. Da li su stare alu felge ostale tijekom godina iste boje? Naravno da nisu jer ih je pojela korozija. U aluminij uvijek postoji postotak ostalih metala. Ako je aluminij nekvalitetan, na mjestima postoji veća količina drugih metala koji mogu korodirati kao i obično željezo. Dakle, alibi priča oko nehrđanja aluminija im ne drži vodu. Zato i odgovor ide u smjeru istekla vam je garancija na boju. OK, je ali ja nisam prijavio da mi se promjenila boja već da se na poklopcu javlja korozija.

Slike korozije u garaži:(
Nema na cemu. Sretno!
 

deda

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Je treba ih jeb...,nisu tolko ni ovi kod nas krivi jer imaju takve naputke od francuza,oni ne reagiraju,pa tak i ovi kod nas.Jeb...im mamicu kapitalističku napuhanu,misle da smo mi ovdje mulci.
Da vidite kak mi se Xsara ljušti,ko ljuska jajeta,ali nemaj kaj tražiti jer je 1999 godina.Ne samo da puca lak i odpada,nego i bazna farba odpada,jedino kaj još niš ne hrađa,moram priznati.Onda je bila garancija na 7 godina i taman je poslije toga počelo.
 

Hrvoje Marin

Active member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

To kaj vi mislite nije cinčanje.I auti već odavno nemaju šasije,osim kamiona i buseva.Karoserije se potapaju u posebnu farbu koja je na bazi cinka.Kad bi se samo dio karoserije pocinčao,nema teorije da bi se za nju mogli poslije zavariti ostali dijelovi.A da se šarafe došlo bi do elektro erozije.Ovako je cink izoliran u farbi i nema direktan kontakt sa čelikom.
Recimo da se pokuša zavariti koji dio kada se nešto mjenja na limariji došlo bi do pjenjena vara da je lim pocinčan,a to se ne događa,prema tome nema cinka na limovima.

Kompletna procedura je pri popravku lima je opisana u dokumentaciji. Galvanizacija doduše, ali cinkom mislim. Hladna.

Hrvoje
 

rdobrici

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

na c4 owners forumu imaš sličan problem, ali se odnosi na hrđu na poklopcu prtljažnika na 5 vratnim modelima C4 limuzina. Ista priča, hrđa se javlja kod spoja znaka i poklopca - isto kao na tvom primjeru na haubi.

Koliko sam shvatio, nakon natezanja, citroen UK je priznao nedostatak i otklonio ga u garanciji.
Utvrđeno je da je uzrok kemijska reakcija između kroma (plastike - znaka) i aluminija (poklopca prtljažnika, u tvom slučaju haube).
To je garancijski nedostatak, a to što ga Citroen Hrvatska ne priznaje, ne znači da će tako i ostati.
Svakako savjetujem da počneš spinati cijelu priču: prikupi sve dokumente o prijavi nedostatka, pa redom:
- pokušati u garanciji otkloniti nedostatak - još jednom
- ispuni -traži knjigu žalbe na prodajnom/servisnom mjestu - zašto; zato što ti pismeno moraju odgovoriti u roku od 15 dana, prema Zakonu o zaštiti potrošača. Ako nemaju knjigu žalbe, ili ti ne odgovore u roku 15 dana - mailom obavijesti drž inspektorat (vjeruj mi, ova recesija ih tjera da napune državnu blagajnu, pa su vrlo brzi i ažurni - kazne su rigorozne!)
- kada i ako ti odgovore sa servisa, sve pošalji sudu časti pri HGK - ovdje se puno može učiniti, vjeruj mi. Ako ti ne odgovore, inspekcija će odraditi svoje-i to opet pošalji sudu časti kao prilog svom zahtjevu.
-paralelno obavijesti sve forume i medije. Svakako u cc stavi sve servise u RH, kao i Citroen Hrvatska i Francuska - sve radi negativnog publiciteta iliti "word of mouth" - loš glas daleko se čuje :)
- jednostavno spinaj, s vremenom će se priključiti i drugi vlasnici sa sličnim problemime, a kada nastupi kritična masa - i čuda su moguća. Iz iskustva.
Hvala Dado8. I dalje tražim pomoć pri nalaženju neke mail adrese centrale u Francuskoj. Ima li tko kakvu ideju? Ne da mi se zvati ih direktno i mahati rukama preko telefona (ne znam Francuski!).
 

deda

New member
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

Neznam adresu više,ali uopće ti neće reagirati,ne žele,nije ih briga,itd,tak da ti taj trud samo može ići u korist da navedeš da si ih kontaktirao.Nažalost do sada je bilo tako.
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

na službenoj PSA web stranici ima dosta o svačemu, mora tam negdje biti neki emajl.

ali pitanje čita li tko te "javne i opčenite" mejlove...

možda je najbolje ići potražiti neki PSA ili citroen ili čak peugeot mejl zaposlenika. recimo inženjera nekog, tajnice, voditelja, direktora...

poanta je poslati mejl nekom tko mejlove čita. i onda oni mogu proslijediti tvoj mejl onom čiji posao dotiče ovakve stvari koje tebe muče.
idealno bi bilo kada bi svoj mejl poslao na više mejl adresa od takvih inženjera/tajnica koji ih zaprav čitaju i mejlove doživljavaju ko vidi stigo mi novi mejl jupi!

možeš se regat i na francuski citroen forum pa tamo napisati kako bi trebao kontaktirat - sad ti to oblikuj.

(francuski - hrvatski, translator google ili yahoo)
 

Dalibor

Dado Tornado
Re: korozija i nepriznavanje garancije na nju od Citroena Hrvatska

tko bi osim nacističkih sila osovine, njemačke i japana, ovom ustaškom plemenu sa balkana, slao aute normalne kvalitete...

možemo biti sretni što nam uopće stižu francuski, engleski, američki auti, da i mi vidimo što su auti.
citroenu možemo biti samo zahvalni
 
Na vrh