E ovako, koliko me je picasso odusevio nekim stvarima, toliko me je i razocarao zbog grejanja ali
I TO SMO RESILI !!
Pokusacu da objasnim sve u vezi problema sa grejanjem sa kime se sve vise suocavaju vozaci mladjih francuza.
Posle jedan dan od kupovine picassa, uocio sam da grejanje ne radi na desnoj strani ! Obratio sam se preprodavcu vozila od koga sam kupio i covek mi je izasao u susret da mi on ocisti hladnjak o njegovom trosku!
Kako auto nije kupljen u mom gradu, a zbog hladnoce ovih dana, resio sam prvo da probam masinki ciscenje malog hladnjaka, majstor je dva dana pokusavao da ocisti hladnjak ali bezuspesno, u startu bi pritisak bio 1.2bar posle par sati rada masine uspeo je da spadne na 0.7 sto je odlicno ali i dalje desna strana duva hladno. Kada sam to ispricao coveku od koga sam kupio auto smejao se i rekao da on ne moze na taj nacin da se ocisti, vec mora da se skine i opere. E sad, ali pre svega da razjasnimo u 90% slucajeva zaceppljen je mali hladnjak, klapna i poluga retko, retko bas kad!!
Danas sam se odvezao do njegovog grada i majstor je skinuo, oprao i vratio za 2h. Sto je impozantno vreme za taj poduhvat jer u vecini slucaja se hladnjak vrlo tesko ispiri ali kako je meni bio na masini koja je radili ceo dan, kiselina iz masine je uspela da razgradi prljavstinu ali ne i da je izbaci a zasto, e pa ovako.
Mali hladnjak je pravugaonog oblika, ulaz i izlaz se nalaze na istoj vozacevoj strani( sto je i problem jer da su ulaz i izlaz paralelno do zacepljenja ne bi ni dolazilo. Sva prljavstina koja se nadje, sabije se na desnu strana hladnjaka a ta strana je i samim ti suvozaceva, zato je tamo uvek hladno.
Kada se skine hladnjak, probati na sve moguce nacine da se ispere, u mom slucaju je to islo lako ili iz price majstora zna da bude vrloo tesko i uporno, sta god da koristite od hemikalija. Nekada je potrebno i po 30puta ispirati jer desi da jedan cosak ne provlaci toplotu i samim tim eto problema.
Kada ste pokusali na sve nacine da isperete hladnjak, testiranje se vrsi tako sto se u HLADAN hladnjak nalije vruca voda i ako u roku od svega par sekundi provuce svuda vrucu vodu i ceo hladnjak bude vruc, to je znak da je hladnjak 100% ociscen ako kao sto sam gore i pomenuo, moze da se desi da sam cosak ne bude vruc onda proceduru ponavljati dok sva prljavstina ne izadje( majstor mi rece da je cuo da je sprej za diskove odlican za hladnjake ali jos nije probao sa njim

)
Eto, moj skromni doprinos o ovom famoznom problemu



