Evo što su rekli iz Citroena Hrvatska još u 9. mjesecu prošle godine kad je auto imao 3 god i 1 mjesec: (kao što sam rekao odustao sam od daljnjih reklamacija ali su me napisi na forumu ponukali da se javim - pa ako netko zna tko bi to popravio pod garanciju za hrđu neka javi)
Zahvaljujemo na ponovnom javljanju.
Temeljem naše korespondencije i vašeg reklamacijskog zahtjeva, zatražili smo od servisera dodatne informacije temeljem vaših navoda u posljednjem mailu.
Serviser nam je dostavio dokumentaciju (radni nalog) iz kojeg je vidljivo da navedeni nedostatk nije prijavljen u jamstvenom roku.
Ostajemo pri našoj prvoj ponudi za sudjelovanje u trošku i to:
> 40% proizvođač
> 10% servis
> 50% stranka, vi u ovom slučaju
Ponudu smatramo korektnom i u slučaju prihvaćanja serviser će postupiti kao navedeno.
S poštovanjem,
Odjel za kupce
Citroen Hrvatska doo