Greska u kominikaciji sa sistemom za dodavanje aditiva

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Napon je ispravan, to je mid can. Ne mozes provjerit can bez osciloskopa, jer high i low signali moraju bit zrcalno simetricni.
 

deni.es

Kompjuteras
Napon je uvjek 4.2 v(4.8 V ako je upaljen auto), otvarao ili ne otvarao poklopac rezervoara, mjereno instrumentom, unimerom. Juce mi majstor rece da ima na nekoj od dijagnostika osciloskop tako da cu, u eksperimentalnom duhu, da to izmjerim. Moze nekom dobro doci. Sad trazim posudu za aditiv, ispravnu. Ali su prilicno skupe, prazna 100 KM (50e)
 

Milosh

Test
Moguće je da ipak jeste komunikacija u pitanju, ali bi me to baš iznenadilo. Uglavnom svi sklopovi na autima imaju razdvojene vodove za napajanje i komunikaciju, pa bi me čudilo da su na jednom tako jednostavnom i neesencijalnom sklopu to koristili, ali sve je moguće.
 

deni.es

Kompjuteras
kao sto moj jedan prijatelj rece, francuzi su cudan narod :D

Nego, ova greska "unblock diesel filter", stepen zacepljenosti mi je pri zadnjem mjerenju, nakon 200 km predjenih bio 31% a lexia kaze da je regeneracija bude uspjesno odradjena iako nema aditiva.Sad sam ga nasuo rucno. Smijem li se usuditi na put od 1000 km autom u ovom stanju? Uglavnom otvoreni put i auto put
 

nemo26

C5 X7 2.0 HDI 140 FAP
Mislim da je unblock diesel filter posljedica neispravnosti sustava aditiva, i da on nije u biti zacepljen, ali ne znam smijes li se uputit na takav put. Normalno se ne bi smjelo nista dogodit, al ko zna.
 

Milosh

Test
Ne znam ni ja da li se smiješ uputiti, to moraš sam procijeniti. Po meni je tu najvažnije što znaš da filter trenutno nije začepljen. Pada mi na pamet da poneseš i malo aditiva u šprici na put. :) Mislim da ne bi trebalo ništa da se desi, ali ajde opet budi siguran.
 

deni.es

Kompjuteras
pa, danas majstor zaboravio ponijeti dijagnostiku (ponio laptop ali ne i lexiu) tako da nisam mogao provjeriti stepen zacepljenosti. U svakom slucaju, provjerim pa javim cim vidim koja je zacepljenost. Nasucu aditiva u pun rezervoar(opet 1 ml).

E sad moze biti interesantno forumasima, iskustvo provjereno u praksi. Prosle godine mi je otkazao ovaj sistem aditiva, presao sam 12000 km, i vozim na visim obrtajima (koliko se to moze znati kod pikasa, bez obrtomjera.) Regeneracija se desavala ali nije uvjek cistila do kraja. I tek prije 1000 km sam osjetio gubitak snage (svaki dan po makadamu vozio po 20 km i tako 15 dana) Sad, kad sam dodao aditiva direktno u naftu,pokrenula se regeneracija, auto ide bolje, manje trosi (toliko ga dugo vozim da mogu to ocijeniti). Znaci, upalilo je. A Lexia ce mi pokazati stepen zacepljenosti, i kako je preosla regeneracija, pa javim.
 
Na vrh