Greska prilikom pritiska na kvacilo, nakon voznje u prvoj, drugoj, uzbrdicom

deni.es

Kompjuteras
Pozdrav,

xsara picaso 2006, 1.6 hdi 81 kw, sa dpf-om.

Imam cudan problem na Pikasu. Ako vozim 2-3 kilometra uzbrdo, prva- druga brzina (a na duzem rastojanju i treca) prilikom pritiskanja kvacila da bih promjenio brzinu, izbacuje mi gresku na ekranu "engine fault" pa ako nastavim voziti trepne lampica od ulja, a nekad i trepne "stop". Motor je zagrijan na normalnu temperaturu, nema gubitka snage, samo ta greska. Ako ugasim auto i malo sacekam (5-6 min) neko vrijeme se to ne desava ponovo (ako nastavim voziti pod opterecenjem, uzbrdo) pa se ponovo pocne desavati. A ako nakon toga krenem nizbrdo, ne desava se ponovo. Dok vozim, ne mjenjam brzine, ne izbacuje nikakve greske.

Mozda nema veze s ovim, ali, sve mi se to pocelo desavati nakon sto sam promijenio ulje i sve filtere (i zracni, onaj sto je nezgodan izvaditi, i filter klime). Ulje je totalovo, koje uvjek ubacujem. Malo je ispod maksimuma.

Ja sam sumnjao da mozda nije previse ulja, slicno mi se desilo sa mercedesom e220, kad su mi u servisu nasuli ulja do maximuma. Majstor je sumnjao da mozda neki senzor ima ostecene kablove pa da na uzbrdici dodiruje motor i da pravi spoj pa tako pokazuje gresku, ali nakon provjere , nije.

Na ulaz ulja za turbinu, stavio je manometar da pratim pritisak ulja na turbini, da vidi da li pada kad se to desava. Vozio sam tako, i pritisak ulja je uvjek u intervalu 2-4 bara (zavisi da li je motor zagrijan ili ne).

spajao sam na dijagnostiku, nema gresaka snimljenih. Nisam spajao u fly modu.

Ja imam osjecaj da je auto malo izgubio na snazi, ali pitanje je da li sam objektivan. Zena se ne zali :D

Ideja kakva?
 

deni.es

Kompjuteras
nisam primjetio nikakav drugi problem, nizbrdo ide kako treba. Malocas bio kod majstora, nivo ulja je ispod maksimuma, kaze da je ok
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Sobzirom da se desava pri pritiskanju papucice, i nema drugih simptoma(safe mode i slicno), proverio bih kontakte. Imao sam problem na Scenic 1, da nije hteo upaliti, sav se tresao, kao da ce se raspasti. Problem je bio do jedne zice, koja je bila ostecenja. Zica polozaja bregaste. Izolir traka i problem trajno resen. Moguce da je ovde neka banalnost, samo je treba naci.
 

deni.es

Kompjuteras
Pri pritiskanju papucice, motor se odvaja od auta i naglo je rasterecen. Da je samo do kontakta na papucici, desavalo bi se cesce, a ne samo u tacno odredjenim uslovima (prva, druga brzina, uzbrdica, duzi interval).

Kad ja vozim, koji malo vozim agresivnije i brze, rjedje se desava (zeni prije pocne gresku prikazivati)

Meni je cudno sto dijagnostika uopste ne detektuje nikakavu gresku nakon gasenja auta. Ubacicu dijagnostiku da snima rad u citavom putu, pa mozda budem malo pametniji. Jedan majstor rece da ako se filter ulja ne stavi kako treba, da moze se to desavati kad je vruc motor i uzbrdica (opterecenje). I, sve se pocelo desavati nakom izmjene ulja i filtera.

Problem mi je sto bih sutra trebao ici na put, izletjelo mi, a imam put nagiba nekih 20-ak km, pa se bojim da nesto ne zezne se
 

deni.es

Kompjuteras
aloha ponovo. moj problem sa greskom na motoru. Majstor mi rece, da je vjerovatno do senzora, greska pri visokoj temperaturi, pa samo vozio tako, pazio pri uzbrdicama. Elem, pocelo mi se u zadnje vrijeme cesce desavati. Promjenjen senzor nivoa ulja, senzor kolicine vode u boci, opet isto. Ali, sad se pocela i paliti lampica od ulja, trepce, i povemene o znak STOP na instument tabli (jednom cak i oil low level ili preasure, nisam siguran, kratko je se pojavilo). Elem opet, skontao sam da kad se to desi, ako malo dodam gas, i odrzavam ga, greska se odmah gasi i sve radi kako treba.

Nemam gubitaka snage, ne trosi ulje nimalo, ni vodu. Potrosnja goriva u rasponu 5-6.2 l/100 km, zavisi otvoreno ili gradska voznja.

Greska se desava samo prilikom mijenjanja brzine ili ubacivanja u ler, pri malim brzinama, kad je motor zagrijan na radnu temperaturu. Delphi ne ocitava nikakvu gresku, sve ok. Spajao sam cdrecorder, da mjeri u radu, tu se biljezi gresaka, ali ni jedna nije stalna, vec povremeno.

da napomenem ponovo, problem se poceo desavati kad je zamjenjeno ulje. Uvjek se koristi totalovo 5w30 (vec 40 000 km, kako je auto kod mene). Mijenjam svakih 10 000 km

Presao sam vec 10 000 km s ovim uljem, ovih dana mijenjam.

U svjetlu novih podataka, imate li mozda ideju sta bih mogao uraditi? ulje ce se u svakom slucaju zamjeniti. Kojim ga zamjeniti? Majstor predlaze 10w40 (kaze, auto je vec presao kilometara, mozda je ovo vec prerijetko za taj motor). Na kilometar satu je 230 000 km, ali nekad sam spajao na lexiu, pa tu nadjoh medju greskama da je ocitavana neka greska na 260 000 km, sto bi moglo znaciti da se neko igrao sa kilometrazom.

Na forumima sam nalazio da bi mogao biti problem i uljna pumpa, ali majstori se ne slazu, kazu da ne moze biti da uljna pumpa malo radi malo ne.
Ima li smisla nju mjenjati?

xsara picasso 2006 1.6 hdi 80 kw,sa dpf-om
 

Mr Neutron

New member
Pa valjda mogu spojiti manometar i vidjeti tlak ulja u vožnji i u leru?

Da nemaš ti problema s akumulatorom/alternatorom? Jesu li ti provjerili napon punjenja?

Koju grešku bilježi cdrecorder?
 

deni.es

Kompjuteras
Na ulaz ulja za turbinu, stavio je majstor manometar da pratim pritisak ulja na turbini, da vidi da li pada kad se to desava. Vozio sam tako, i pritisak ulja je uvjek u intervalu 2-4 bara (zavisi da li je motor zagrijan ili ne). mada, cini mi se da sje znao pasti i na jeda bar, kad je bas zagrijan motor.

Koje ulje da stavim sad?
 

Prilozi

drago_st

Well-known member
Donator foruma
Stavi ulje koji si dosad liva i promini majstora!
Kada si mjerio tlak ulja manometrom da li si isan na uzbrdicu di ti se ta greska dogada?
 

deni.es

Kompjuteras
da, isao sam na isto mjesto, i odmah sam digao haubu i provjerio pritisak ulja, bio je izmedju 1 i 2 bara. Ali, u to vrijeme nije mi izbacivalo znak stop, to je pocelo u zadnjih 1000 km, pod opterecenjem, uzbrdici, prilikom izbacivanja iz brzine (naglo pada broj obrtaja). na ravnom, u gradskoj voznji, nikad se ne desava. Cak ni pod opetercenjem, Isao sam na vrh Majevice i nije mi se desavalo. Samo prilikom izbacivanja iz brzine i na auto putu na naplatnim stanicama sad kad sam se vracao s puta.
 

Mirage

Well-known member
da, isao sam na isto mjesto, i odmah sam digao haubu i provjerio pritisak ulja, bio je izmedju 1 i 2 bara. Ali, u to vrijeme nije mi izbacivalo znak stop, to je pocelo u zadnjih 1000 km, pod opterecenjem, uzbrdici, prilikom izbacivanja iz brzine (naglo pada broj obrtaja). na ravnom, u gradskoj voznji, nikad se ne desava. Cak ni pod opetercenjem, Isao sam na vrh Majevice i nije mi se desavalo. Samo prilikom izbacivanja iz brzine i na auto putu na naplatnim stanicama sad kad sam se vracao s puta.
Pa to to je očigledan znak slabe pumpe ulja tj niskog pritiska.

Kada je velik gas pritisak je dobar.

Topal motor pritisak 1 bar i manji nije dovoljan a pada naročito na leru i toplom motoru.

Uzrok može biti pumpa loša gradacija ulja tj. rijetko ulje i zadnje da je motor loš.
 

deni.es

Kompjuteras
sad sam presao 1200 km sa 60 l dizela, ulja ni kap nije potrosio, motor bi trebao biti ok. Pumpa je promjenjena polovna prije 3 godine, i nije bilo nikakvih problema do zadnjeg mijenjanja ulja. pricao sam sa vise majstora, i svi rekose da pumpa moze da radi ili ne, ne da malo radi a malo ne radi. Meni je najsumnjivije ulje, i u utorak ga mijenjam, uzecu kod drugog dobavljaca. Pitanje je samo koje da uzmem, da li kao i do sad totalovo 5w30 (mogu provjeriti koja je vrsta, nisam siguran koja je vrsta, imam pakovanje kuci negdhe)
 

drago_st

Well-known member
Donator foruma
sad sam presao 1200 km sa 60 l dizela, ulja ni kap nije potrosio, motor bi trebao biti ok. Pumpa je promjenjena polovna prije 3 godine, i nije bilo nikakvih problema do zadnjeg mijenjanja ulja. pricao sam sa vise majstora, i svi rekose da pumpa moze da radi ili ne, ne da malo radi a malo ne radi. Meni je najsumnjivije ulje, i u utorak ga mijenjam, uzecu kod drugog dobavljaca. Pitanje je samo koje da uzmem, da li kao i do sad totalovo 5w30 (mogu provjeriti koja je vrsta, nisam siguran koja je vrsta, imam pakovanje kuci negdhe)
Svakako ti je prvi korak prominit ulje i to bi moglo bit rješenje problema..tebi se u principu dogada da ti padne tlak ulja kada se ulje dobro ugrije i tada ako ulje nije "dobro" gubi viskozitet i na leru pada tlak ulja..mozda si jednostavno naletia na neko skart ulje zadnji put..
 

Dalibor

Dado Tornado
slabo sam upoznat s problematikom hdi. ali koliko me sjećanje služi te starije varijante imale su neko sito slično filteru u nekom uljnom crijevu ili cijevi. to bi se zaštopalo i onda je motor imao slabije podmazivanje i odlazile su turbine. u malinsku, na polupansion, 7 dana.

tako da prvo provjeri tu poznatu grešku. sito se čisti ili mijenja kod svake izmjene ulja.

a budući da imaš dpf ide bilo koje ulje s normom c3 na kantici
 
Na vrh