Greške svih sustava

gambler072

C5 enthusiast
Dok sam ne zasučeš rukave nema ništa od posla
I za ovo se slazem. 2 godine je majtor na mom p406 "kopao" i savjetovao da promijenim maf senzor, osteceno crijevo intercoolera, savjetovao da se skida turbina jer su zapekla krilca ako sto ti rece jer nemam vucu do 3000 rpm i onda dobijem boost, i kada sam sve promijenio bez rjesenja probema, poceo sam sAm da kopam, i prvo crijevo koje sam uhvatio je bilo sa erg-a je bilo sprzeno, promijenio ga za 2€ koliko kosta metar tog crijeva, i rijesio sve probleme.

Nazalost su danas pravi majstori veoma rijetki, oni koji ce se pozabaviti problemom, nego ce reci "to je turbo, to je egr, to je dpf, to je ovo ili ono" bez da se istrazi sta je dovelo do problema. A tebi Mrki5 Mrki5 svaka cast, jer i dalje razmisljas onako kako bi trebalo da se radi, pa i neka kosta, ali da se otkrije pravi uzrok problema.
 

Mrki5

Well-known member
Zaboravih da ti kažem, da obavezno proveriš creva od tubine da negde ne propuštaju, kao i crevo što ide od filtera vazduha do turbine .
Screen Shot 2022-09-23 at 00.02.39.png

Screen Shot 2022-09-23 at 00.01.40.png
Mislim da je ovako i kod tebe.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh