Grand C4 Picasso by Squalo

Squalo

Member
Pozdrav,

od zadnjeg posta ovdje je prošlo već neko vrijeme, a službeni Berlingo B9 vozi i dalje. Ima 204.000 km trenutno.

Nego, kako mi se obitelj proširila i sad već imam 3 djece (i potrebu za 3 isofixa i nešto većim bunkerom), došlo je vrijeme za obnovu voznog parka. Nakon A-klase i B-klase koje su kupljene iz potrebe u datom trenutku, ali pokazale su se kao vreća bez dna, a na VW sam se svojevremeno opekao, PSA mi se činio kao dobro rješenje za moje potrebe - mama ima 308 1.6 HDI 92 već 13 godina, mene Berlingo služi već 6 godina bez većih problema, odlučio sam se naći Grand C4 Picasso.

Jedan u HR mi je prodan, a htio sam auto sa provjerenom povijesti, pa se bacilo malo na istraživanje po Sloveniji.
Htio sam ili 1.6 HDI ili 2.0 HDI. Mlađi 1.5 HDI zbog lanca nisam htio niti pod razno.
Mjenjač obavezno manualni, jer sam se pecnuo na W245 sa njihovim CVT-om i automatik može kod novog auta, ali rabljenog, gdje ne znam kako je servisiran, no-no.
2.0 HDI u dobrom stanju i ok kilometražom ne možeš naći.
1.6 HDI sam izabrao 6-7 komada i provjerio na Car Verticalu. Pola ih je iz uvoza - Francuska, Belgija... i dva su bila slovenskog porijekla. Išao sam vidjeti tog jednog blizu Rogaške Slatine, 109.000 km, 120 konja, svi računi i ispunjena servisna knjižica, a godište 2017.

Kako je bio na ljetnima, vraćao sam se doma preko Brežica po gume i uzeo jedine zimske na lageru u toj dimenziji 205/55 R17 - Eskimo HP2 (tješim se da su Made in Germany, kad već ne volim Savu).

E sad, ono što se ubrzo desilo zbog godina i male kilometraže je lampica motora, a iako nisam još spojio dijagnostiku, već sam zaključujem da je to DPF.

C4 exterior.PNG
C4 exterior1.PNGC4 interior.PNG
C4 interior1.PNG

Ima li tko prijedlog gdje bi se dalo očistiti DPF? Bilo skidanjem bilo onim Tunap/Datacol sistemima?
 

Hummer0

Active member
Donator foruma
Ipak treba provjeriti sa dijagnostikom ne vjerujem da je već FAP filter i da ga treba čistiti.
Pa provjeri sa ovima gdje si kupio nije valjda da je zasvijetlila na povratku u Hrvatsku?
Mislim da druga lampica svijetli za FAP filter, a i za AdBlue.
Ovakva je poruka za AdBlue
 

Prilozi

Posljednje uređivanje:

Squalo

Member
Ipak treba provjeriti sa dijagnostikom ne vjerujem da je već FAP filter i da ga treba čistiti.
Pa provjeri sa ovima gdje si kupio nije valjda da je zasvijetlila na povratku u Hrvatsku?
Mislim da druga lampica svijetli za FAP filter, a i za AdBlue.
Ovakva je poruka za AdBlue
Zasvijetlila je taman kad sam od Furlana išao 🤣
Po putu od do Brežica je bilo par željezničkih prijelaza s rampom, naravno trebalo je stat, a na jednom mi je stajanju malo izrokalo dima iza. Ni prije, ni kasnije.

Moram vidjet gdje da idem na dijagnostiku, a između ostalog sam naručio i OBD.

Poslao sam mail u Pinjušića za čišćenje DPF-a, (kod njih sam rješavao DPF za W639), a slao sam upit i za Tunap.
Nisam pametan koja opcija je bolja čišćenje sa ili bez skidanja, a i ne bi loše injektore provjeriti, jer mi je u interesu imati ispravan auto na duge staze.
 

Prilozi

MacSlavko

Well-known member
Donator foruma
Ako ga želiš očistiti kako Bog zapovijeda, onda ga treba skinuti. Naliti u njega tekućinu predviđenu za taj postupak i pustiti da djeluje pola sata. Zatim ispirati vodom pumpom pod visokim pritiskom dokle godi izlazi crna voda van. Nakon toga ga u pećnici na 100 *C osušiti tako da ništa ne curi van. Kad se ohladi vratiti ga na mjesto i pospajati senzore. Zatim digagnostikom "reći" Engine Ecu da sad ima "novi" FAP.
Amen
 

Milosh

Test
Slažem se za skidanje, ali umjesto ovoga što Slavko predlaže savjetujem da nađeš servis koji se time bavi. Oni skinu DPF, mašina namijenjena za to ga očisti i osuši, dobiješ ispis sa mašine i potvrdu protoka, tj. čišćenja.
 

Squalo

Member
Pozdrav,

evo malo updatea.
Na dijagnostici u ARK-u mi je dijagnosticiran kratki spoj injektora.
Ajde da to zamijenim, mislio sam tih 200njak eura ne bi trebalo bit strašno, ali u podsvijesti sam imao tank ad-bluea 🙃
Ugl, zamijene oni meni injektor, ali to nije riješilo problem. Naravno, jer zašto bi. Ovo su ipak afterthought situacije PSA grupacije i Ad-Blue im je slaba točka.

Pošalju mi na mail ponudu za nekih 980 € i članstvo Citroen forever ili votever se zove od 25€ uračunato.

Ne budi lijen, pošaljem ja mail nazad da vidim koji su rokovi i imam li garanciju. Odgovora nema 2 dana i ja već na granici da ih pošaljem k vragu, ali bio sam spreman odradit to kod njih.

Šaljem mail u Emil Frey, kad tamo cifra za isto 680€. E sad, ili su ovi skuplji 50% ili su ovi jeftiniji 30%, netko nešto mućka.
Pitam mailom iste stvari koje sam pitao i u ARK-u i mail sam, vidi čuda, dobio u kratkom roku. Riješeno u Zagrebu. I da, članstvo u Citroen klubu gratis.


Danas imam jedan problem za koji se nadam da netko ima savjet. Kratka svjetla mi ne rade. Jučer sam sjeo u auto predvečer i krenem,ali mi se čini da je poprilično mračno ispred mene. Dođem ispred firme i vidim samo ledice rade - kratka ne. Okrećem ručicu s AUTO na manualni mod, ali ništa se ne događa. Žarulje nisam gledao, ali opet, čudno bi mi bilo da riknu obje istovremeno.

Savjet?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Prvo se uvjeri da nisu žarulje... možda ih je kakav skok napona sjebao istovremeno, mala šansa, ali nije nemoguće
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Ja bih upalio farove, dok je motor ugasen i otvorio vrata. Ako pišti onda znači da je ručica za paljenje farova u redu i da računar dobija komandu da pali sijalice.
 

Squalo

Member
Easy peasy lemon squeeze. Koristi rukavice ako budes sam menjao slijacu. Ulje sa prstiju im drastično smanjuje radni vek
Taj dio sam pazio. Jedino je trebalo skužit kako se ona žica koja fiksira žarulju skida. Sad znam bez problema.
A da budem iskren, Picasso ima ful puno mjesta za manipulaciju sa žaruljama za razliku od drugih auta koje sam imao/vozio.
 
Na vrh