Gearbox Fault Repair Needed

vedranbc

New member
Pozdrav.
Posjedujem C5, 2011 god, 1.6 ehdi robot mjenjac. Osam puta sam u toku voznje dobijao gresku "Gearbox Fault Repair Needed" i svaki put isto, vozilo stane bez mogucnosti ubacivanja u bilo koju brzinu, samo treperi N, nakon cega mi preostane samo slepanje do raznih majstora i servisa (ovlastenih kao i ne ovlastenih). Mijenjali zamajac, lamelu, kuglu mjenaca, regeneraciju dpf filtera, pumpu pritiska ulja mjenjaca, dizne, ali greska se i dalje javlja. Poslednji put nakon greske vozilo je ostalo ugaseno par sati i nakon sto sam upalio greska je nestala i sve je normalno funkcionisalo sve dok se voziko nije malo duze vozilo nakon cega ponovo sve isto.

Da li je neko imao slicne probleme, bilo kakav savjet i pomoc su mi potrebni.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Neverovatno mi je sta je sve proveravano, a problem i dalje postoji. Da li je proveravan elektromotor hidraulične pumpe kvačila?
 

vedranbc

New member
Neverovatno mi je sta je sve proveravano, a problem i dalje postoji. Da li je proveravan elektromotor hidraulične pumpe kvačila?
Nisam sigiran, ali ako je to elektromotor/pumpa koja se odmah ukljucuje pri kontaktu i koja ispusta kao neki slab zujajuci zvuk, da mijenjana je i ona.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Moraju koristiti Lexia dijagnostiku, ona ce tačno reći šta je. Kod mene je izbacivao Gearbox error kada sam prebacivao u rikverc, ispostavilo se da je selektor iza volana. Neka genericka dijagnostika pokazala da je hidro blok, kvačilo.
 

visaluteju

Well-known member
Meni to vuce na neku elektronsku komponentu koja je pri kraju. Na mom c4 je izbacivalo milion gresaka od turbine do do nekih vakum ventila i pumpe goriva a u medjuvremenu kad dodje sebi auto je radilo normalno po par dana. Na kraju kvar bio u onom elektronskom dijelu kutije sa osiguracima koji niie dobro rasporedjivao struju u pomenute komponente. Sreca pa sam nasao dobrog majstora koji mi nije izmjeniao pola auta trazeci kvar vec je odmah pretpostavio sta je uzrok.
Tako da dobrog majstora (i elektricara) sa dobrom dijagnostikom
 

vedranbc

New member
Meni to vuce na neku elektronsku komponentu koja je pri kraju. Na mom c4 je izbacivalo milion gresaka od turbine do do nekih vakum ventila i pumpe goriva a u medjuvremenu kad dodje sebi auto je radilo normalno po par dana. Na kraju kvar bio u onom elektronskom dijelu kutije sa osiguracima koji niie dobro rasporedjivao struju u pomenute komponente. Sreca pa sam nasao dobrog majstora koji mi nije izmjeniao pola auta trazeci kvar vec je odmah pretpostavio sta je uzrok.
Tako da dobrog majstora (i elektricara) sa dobrom dijagnostikom

Da da upravo kao i kod mene, dosta raznih gresaka pokaze dijagnostika i kada se poniste i auto ohladi onda vozi sasvim normalno par dana mozda cak i par sedmica i nakon toga ponovo isto se desi, ista greska isto sve.
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Proveri onda BSM, oni ti je desno od akumulatora. Tu je i ECU, meni je BSM stradao pre par nedelja od ogromne kiše, usla voda unutra. Elem, tada nije hteo da upali, a izbacivao greške tipa menjac, airbag suvozaca, ručna itd. Posle zamene ne postoji ni jedna greška u autu. Prskalice proradile, ja sam polovan platio 50e. Ne treba uparivanje, ali treba uzeti isti kao stari. Moj je R01, pise na BSM koji je. Imas u mojoj temi sve do sada sto je radjeno na autu. Od menjaca pa poslednje je taj BSM. Sa druge strane čak i kad mi je BSM stradao, mogao sam menjati brzine preko selektora (N,A) ali ga nisam mogao upaliti. Nadji nekog sa Lexia dijagnostikom i neka nakaci.
IMG_20210720_122835.jpg
 
Posljednje uređivanje:

Pavel

Lepi™
Ja nisam imao taj robotirizani mjenjač, imam klasični automatik Aisinov. Ista greška mi se javila, auto se ugasio i nisam ga mogao niti upaliti. Odšlepali ga, ja mislio otišao mjenjač, ode 10-20.000kn papa.. Greška mjenjača, popravak bio do max 100 eura. Ne mogu se točno sjetiti što je bio kvar, mislim da papučica kočnice (jer pritiskom kočnice oslobađaš mjenjač, pa je taj neki osigurač ili jarac otišao). Uglavnom turbo glupost koja nit je neke pare koštala, popravak trajao 25 minuta a na totalno drugom dijelu auta.

Nije da će ti puno pomoći ali probaj te neke druge dijelove pregledat koji su vezani ili bitni za rad mjenjača. Meni se često puta dogodi da mi javi grešku sustava nečega a ode nešto deseto. Tipa greška ABS i ESP a vrisnulo mi zadnje stop svjetlo...
 

szahtila

Well-known member
Ja nisam imao taj robotirizani mjenjač, imam klasični automatik Aisinov. Ista greška mi se javila, auto se ugasio i nisam ga mogao niti upaliti. Odšlepali ga, ja mislio otišao mjenjač, ode 10-20.000kn papa.. Greška mjenjača, popravak bio do max 100 eura. Ne mogu se točno sjetiti što je bio kvar, mislim da papučica kočnice (jer pritiskom kočnice oslobađaš mjenjač, pa je taj neki osigurač ili jarac otišao). Uglavnom turbo glupost koja nit je neke pare koštala, popravak trajao 25 minuta a na totalno drugom dijelu auta.

Nije da će ti puno pomoći ali probaj te neke druge dijelove pregledat koji su vezani ili bitni za rad mjenjača. Meni se često puta dogodi da mi javi grešku sustava nečega a ode nešto deseto. Tipa greška ABS i ESP a vrisnulo mi zadnje stop svjetlo...
Vjerojatno ti otišao prekidač na pedali kočnice
 

Pavel

Lepi™
Vjerojatno ti otišao prekidač na pedali kočnice
Pa to, nekakva sitnica. Popravljeno i vozi dalje bez problema. Sad, ne znam što je otvaraču teme problem ali može biti tako neka glupost koja na kraju nema veze sa mjenjačem (u smislu da je kvar drito na njemu).
 

Ap0qalypto

Homo sapiens
Donator foruma
Meni je otisao, pa mogu opisati simptome.
Kada je neispravan, ne mozes upaliti auto jer ne detektuje da si stisnuo kočnicu. Ili kada je ispravan ali se ne pomera pipak prekidaca jer je previše izvučen napolje
Kada ne stoji dobro, ili je pipak previše uvučen, deluje da si stalno na kočnici, stalno ti sijaju kočiona svetla. Možeš ga upaliti bez stiskanja kočnice. Brzine menja sa velikom zadrškom, zato sto dobija info od senzora da kočiš.
Ni u jednom slučaju ne izbacuje grešku menjača.
Sustina je, pipak prekidača je uvek stisnut. Osim kada kocis, tada se odvoji metal papucice kocnice i on izleti. Kada izleti, umutra dolazi do pomeranja kontakata i sijaju kociona svetla, računar dobija informaciju da kočiš.
I da, ne radi ti cruise control kada nije dobro podesen, i kad sijaju stalno kočiona svetla.
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh