EGR ventil i još neki problemi

MaglevTK

New member
Pozdrav,

Citroen c5 Tourer 2015. god. 1.6HDi, 141tkm. Situacija je sljedeća. Kada je hladno, čim upalim auto izbaci grešku "Engine fault repair needed", te kada ga malo provozam izbaci i grešku za ESP. Kada ga vozim 20-30 minuta, ugasim i upalim, grešaka nema.

Spajanjem na Diagbox dobijem sljedeće greške (sve je vezano za EGR):
Engine Ecu: P1162, P0409, P12B4, P0490, P129F, P0401
Računalo Abs-a: C1391

Bio kod majstora, napravili regeneraciju DPF-a, pregledali dijagnostički EGR, sve u redu, radi kako treba, obrisali greške, i sve je ok dok auto ne prenoći (ugasim ga, upalim po danu par puta, ne javlja grešku). Čim ga hladnog ujutro upalim, opet greške i ista stvar.

Još jedna situacija, jutros kad sam ga upalio nakon cca tjedan dana nepaljenja nije htjela raditi ventilacija, baš nikako (pokušao sam sve HI, LOW, na šajbu, ventilator do kraja,). Također sam auto provozao 20ak minuta, stao, ugasio, ponovno upalio, radi ventilacija, nema greški na displayu.

Jel moguće da je sve to do akumultora?
 

MaglevTK

New member
Hvala na pomoći. Kupio sam novi akumulator (TQ 74Ah/700A), vidio sam da starome napon padne preko noći na oko 11,5V, pa vjerujem da je dao svoje. Trenutno je auto kod majstora, pa ćemo vidjeti jel samo to u pitanju.
 

Hrvoje Marin

Active member
Hvala na pomoći. Kupio sam novi akumulator (TQ 74Ah/700A), vidio sam da starome napon padne preko noći na oko 11,5V, pa vjerujem da je dao svoje. Trenutno je auto kod majstora, pa ćemo vidjeti jel samo to u pitanju.
koliko kunića ? kod mene TQ by FIAMM 7 godinu drži, ali pri kraju je, zasluženo.
 

Nixon89

New member
Hvala na pomoći. Kupio sam novi akumulator (TQ 74Ah/700A), vidio sam da starome napon padne preko noći na oko 11,5V, pa vjerujem da je dao svoje. Trenutno je auto kod majstora, pa ćemo vidjeti jel samo to u pitanju.


I šta je na kraju bio problem, jeste li otklonili greške trajno??? Meni se od prije dva dana uključiča lampica i greške P0401 i P129F.
Isto piše količina hladnog zraka veća od referentnog. Auto gubi snagu i trza na usponu ili kada je u laganoj vožnji između 1700-2000 obrtaja
 

Mrki5

Well-known member
Isključi crevo od vakuma koje ide na EGR ventil i blokiraj vakum, javi šta si uradio . Koliko imaš klapni na usisu, jednu ili dve ?
 
Posljednje uređivanje:
Na vrh