DPF Zapusen

Kele

PSA Fan
Druže, da si kupio nov DPF i ugradio, ne bi te toliko koštalo.Naišao si na derikože.
Taj prvi servis ti je uradio samo prinudnu regeneraciju DPF filtera u mestu, ništa oni nisu čistili niti otpušavali.
DPF filter se skida i peče u posebnoj peći na temperaturi od 800 stepeni. Tek tada mogu da se sagore sve čestice prljavštine u filteru i tek nakon toga je filter čist.
Većina filtera to pečenje ne preživi jer su u jako lošem stanju.Zato u Nemačkoj retko ko to i radi,ako mora da se menja onda ide novi filter.
Što se tiče greške P2033, tu ti je problem EGR ventil,AGR kako kažu nemci :).
Moraš ga zameniti jer se senzori nalaze u kućištu samog EGR ventila i registruju da se ne otvara i ne zatvara korektno.Eventualno možeš probati da ga očistiš ako to iko i radi jer je neisplativo i nema garancije da će raditi.
Greška P2454 je senzor pritiska na DPF ventilu,circuit "A". Senzor je oštećen ,otkačen ili pokidane žice.Moguće je i da zbog zapušenosti filtera pokazuje ovu grešku.
Da bi bio siguran šta ti tačno pravi problem,moraš isčitati greške Lexiom.Tek tada ćeš biti siguran šta treba da popravljaš,uz DPF filter naravno.
 

Milosh

Test
Moraš ga zameniti jer se senzori nalaze u kućištu samog EGR ventila i registruju da se ne otvara i ne zatvara korektno.Eventualno možeš probati da ga očistiš ako to iko i radi jer je neisplativo i nema garancije da će raditi.
Pored ovoga, može ugraditi elektronsku varalicu za EGR koja prima signal od ECU-a i istom signalizira da EGR radi normalno. Pri tome EGR ostaje stalno fizički zatvoren i ne prlja više motor. Ovo je (osim remap-a) i najbolje rješenje, samo treba naći pravu i kvalitetnu varalicu za taj motor.
 

Kele

PSA Fan
Pored ovoga, može ugraditi elektronsku varalicu za EGR koja prima signal od ECU-a i istom signalizira da EGR radi normalno. Pri tome EGR ostaje stalno fizički zatvoren i ne prlja više motor. Ovo je (osim remap-a) i najbolje rješenje, samo treba naći pravu i kvalitetnu varalicu za taj motor.
Moja greška, ovaj kod greške P2033 se odnosi kod ovog motora na senzor temperature izduvnih gasova,kao što je čovek i napisao.
Verovatno je senzor oštećen.
Nije u pitanju EGR.
 

Kele

PSA Fan
Znam čoveka koji je uspeo da ga smo čišćenjem sredi.
Znam čoveka koji je uspeo da ga smo čišćenjem sredi.
Ma u Nemačkoj mu to niko neće čistiti. :)
Radni sat je jako skup i mora da se plati, a možda čišćenje ne reši problem.Zato naruče deo na koji sumnjaju i koji dijagnostika pokaže i odmah ga menjaju.
 

Klopa

New member
Tema je slična da ne otvaram novu, riječ je o EGR ventilu. Izbacuje mi povremeno grešku EGR-a kada odem na dijagnostiku kazu zaprljao se treba zamijeniti. Ali sam uvijek pri tome da je otišao zaglavio bi se u jednom položaju i lampica bi mi non stop gorila.
zanima me jel neko skidao da me uputi kako sto lakse da skinem.
I naravno jel mogu šta zeznufi ima li on kakav položaj u kojem mora biti, kalibrirati se ili bilo šta
 

Milosh

Test
Ne mora značiti da bi greška bila prikazana samo u slučaju zaglavljivanja ventila. Imaš razne senzore u samom ventilu. Mjere položaj ventila, protok gasova, čak i protok antifriza.
 

Klopa

New member
Ne znam koji je motor, znam da je na 2.0hdi skroz nazad, iza motora dole.
1.6 je motor i skroz je pozadi egr, tesko dostupan
Ne mora značiti da bi greška bila prikazana samo u slučaju zaglavljivanja ventila. Imaš razne senzore u samom ventilu. Mjere položaj ventila, protok gasova, čak i protok antifriza.
Kad se upali geska na tabli gubi snagu i tako u voznji kada se ugasi greska auto poleti doslovno
 
Na vrh