Diskovi i pločice

Memphis

Active member
E, vidiš ovo je najkorisnija informacija!! kako pronaći tu oznaku??
Meni se čini da bi diskovi mogli još trajati, bez obzira na izvjesnu potrošenost. Nekako nas serviseri uče da im što češće dolazimo i samo novo šibaju. Lanac mijenjati na 120tkm, ali najbolje je na 100tkm. Ali još sigurnije na 90tkm !!! Pa to nema kraja!!
Na bočnoj strani diska tamo di su kanali za hlađenje na jednom djelu imaš kao urezano.



Isto tako ako ćeš već skidat kotač možeš ih odmah izmjerit. Možeš i šublerom ako nemaš mikrometar kako se dosjetio ovaj tip pomoću kovanica.

[ame="https://www.youtube.com/watch?v=3xxRg_E1kgg"]Link[/ame]
 

Wuki

Novi èlan
Brembo ima odličnu varijantu da korisnik vidi istrošenost diska a da ne mora skidati kotač niti mjeriti.Radi se o tome da na tarnoj površini diska postoje dvije rupe koje su indikator istrošenosti.Kada prva rupa prestane biti vidljiva disk je 80% potrošen,kada druga prestane vidljiva disk je za zamjenu.Disk se zove Brembo easy check i npr.disk koji ide na vecinu Citroen vozila 266mm ventilirajući ima šifru 09.8695.14 gdje zadnja dva broja uvijek označavaju varijantu diska znači.14 je disk s indikatorima .11 je oznaka za premaazani disk .1X za bušeni disk i .75 za narezanu varijantu.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Pregledano, procjenjeno stanje diskova i pločica.... Potojeće pločice jučer bile na TP. Sve u redu, prošao bez ikakvih problema. Dakle cca 89tkm ima još otprilike 1/3 materijala za kočenje, dakle za max 10tkm.
Na http://www.eurocarparts.com/brakes vidi se na videu sto ga je Memphis ponudio imaju diskove za C4 ali promjeri su nešto veći od 266mm!!!
E, onda će vjerojatno gore Brambo diskovi, pa do mirovine ovog citrića.
 

mrDerby

New member
Brembo ima odličnu varijantu da korisnik vidi istrošenost diska a da ne mora skidati kotač niti mjeriti.Radi se o tome da na tarnoj površini diska postoje dvije rupe koje su indikator istrošenosti.Kada prva rupa prestane biti vidljiva disk je 80% potrošen,kada druga prestane vidljiva disk je za zamjenu.Disk se zove Brembo easy check i npr.disk koji ide na vecinu Citroen vozila 266mm ventilirajući ima šifru 09.8695.14 gdje zadnja dva broja uvijek označavaju varijantu diska znači.14 je disk s indikatorima .11 je oznaka za premaazani disk .1X za bušeni disk i .75 za narezanu varijantu.
Odlična informacija i thumb up za brembo!
 

Damaj

Active member
120 je vjerojatno za normalne uvijete. Tj. idealne, a mi ne vozimo u idealnima. Èim u 6 godina nemamo ni 100 tisuća km
Gdje si našao podatak da se lanac mijenja na toj kilometraži, pa lanac bi trebao ako je imalo kvalitetan i dobro konstrukcijski riješen trajati koliko i motor do generalke.
 

ZVAJ

Skoro zreo
Gdje si našao podatak da se lanac mijenja na toj kilometraži, pa lanac bi trebao ako je imalo kvalitetan i dobro konstrukcijski riješen trajati koliko i motor do generalke.
Piše u knjižici održavanja. Nemam je pri ruci ali mislim da je tako. Ma lanac se isto isteže, pogotovo kad jače ubrzavaš sa malim okretajima motora.
 

Cutac

Prèkaroš
Ako lanac ne traje koliko i motor, ne znaci da je los. Mozda je laksi, napravljen od mekseg materijala da se stede radilica i bregaste, itd...

A i postoji slucaj uranjene smrti, koja se moze izbjeći ranijom izmjenom lanca.
 

Milosh

Test
Ako lanac ne traje koliko i motor, ne znaci da je los. Mozda je laksi, napravljen od mekseg materijala da se stede radilica i bregaste, itd...

A i postoji slucaj uranjene smrti, koja se moze izbjeći ranijom izmjenom lanca.
Iskreno, znam da to što pišeš jeste tako, ali ne mogu a da ne izrazim čuđenje što je to tako. Zbog čega se uopste ugrađuje lanac ako ne da bi bio trajniji od remena? Ako postoji neki drugi razlog, prosvijetlite me. Nisam se toliko ni susretao s tim dok nisam uzeo auto sa ovim motorom, a onda sam slušajući i čitajući ostao u nevjerici kako veliki broj proizvođača ima problem s tim. Gdje je tu neka veza sa lancima u svim ostalim mašinama koji služe decenijama bez da iko pomisli na njih (traktori, gradj. mašine,...)?

Svjesni OT... :D

Sent from my FRD-L09 using Tapatalk
 

Cutac

Prèkaroš
Svjesni OT...
Dobra stvar ovog foruma je što nikoga ne smeta ako je korisno :)


Performance motori(Ferrari, Porsche, BMW(moj VTi :D)) imaju lance. Mojom logikom bih rekao da je to zato jer bi lanac trebao biti otporniji i da su manje šanse da uslijed "teške" vožnje iliti gaženja uslijedi problem. Bilo da remen pukne, preskoči, lanac bi po tom pitanju trebao biti više izdržljiv.
Ali ovako ne mogu realno reći što bi mogla biti razlika. Budući da ga koriste proizvođači koji vide svoje motore na stazama, sigurno ima veze sa gaženjem motora, jačim oprugama ventila, možda ima i veze sa "živim" bregastima(poput VANOS-a i ValveTronica kod nas) :whistling:
 

Damaj

Active member
Piše u knjižici održavanja. Nemam je pri ruci ali mislim da je tako. Ma lanac se isto isteže, pogotovo kad jače ubrzavaš sa malim okretajima motora.
Ne piše tako, ispod tablice mijenjanja remenja razvoda po kilometraži i vremenu stoji opaska da se te preporučene kilometraže i vremenski periodi promjene remena razvoda ne odnose na motore koji imaju lančano pogonjeni razvod (VTi motori).
 

Phantom

Drajver
uz mali servis konačno promijenio i prednje diskove,(mislio i zadnje ali kaže majstor da nema smisla dobri su) pločice, kočionu tekućinu..nakon duge dileme koje uzeti ATE,BREMBO ili TRW uzeo TRW koje mi je i mehaničar preporučio, konačno nema cviljenja, uopšte se ne usuđujem pritisnit kočnicu da me ne izbaci iz sjedeža..:grin:,
servis + diskovi + pivo= 300 eurica...:whistling:.
 
Na vrh