Dilema oko kupnje novog automobila

liberty

Well-known member
Poštovani članovi
zanima me vaše mišljenje vezano uz kupnju novog auomobila
i moje dvojbe na tu temu

razmišljao sam o nabavci novog berlinga ali:
- dizel, jel umiru, jel isplativo kupiti novi auto pokretan dizel motorom? za berlingo mi benzin nije neka opcija
- jel ima nekakva prostrana povišena alternativa (gepek mi je bitan) berlingu obzirom da prosječan berlingo novi po konfiguratoru košta prilično visokih 175.000 kn, a vidim da grand picassa ni nema na konfiguratoru?
- čujem i vidim da su rokovi isporuke novog vozila kojeg nema na lageru izrazito tj, meni neprihvatljivo dugi - što s time?

Hvala na vašim sugestijama i razmijeni mišljenja
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
- dizel, jel umiru, jel isplativo kupiti novi auto pokretan dizel motorom? za berlingo mi benzin nije neka opcija
Neće dizel ko dizel još dugo nikamo. Problem je što su ih limitirali na 1.5 i AdBlue sistem je još uvijek upitan, ostalo sve ok.
Veličina prvog problema ovisi o tebi, a drugi se riješava sa 200 do 1200€.
Za PSA benzince se slobodno pravi kao da ne postoje.

- jel ima nekakva prostrana povišena alternativa (gepek mi je bitan) berlingu obzirom da prosječan berlingo novi po konfiguratoru košta prilično visokih 175.000 kn, a vidim da grand picassa ni nema na konfiguratoru?
Ja bi pričekao novog Kangooa ako se ima vremena, a treba vidjeti i kakva je ova nova Dacia Jogger, meni zanimljive alternative. Pogotovo ako ih upogone sa ovim 4cyl turbo benzincima.


- čujem i vidim da su rokovi isporuke novog vozila kojeg nema na lageru izrazito tj, meni neprihvatljivo dugi - što s time?
Ništa, isto je svima radi tih mikročipova. Nema pravila i kod svih marki se odgađaju isporuke. Ja bi gledao lagere ili godišnjake ako je hitan auto.

Pa ako ti je Berlingo mali onda ti je alternativa Jumpy
Mislim da ih nema ispod 200tkn i to sa podkapacitiranom motorizacijom.

Sve u svemu, ako se ima vremena čekao bi Renault/Daciu što će izbaciti, ako ne onda u De po prošlu generaciju Caddy-a godišnjaka.
 

liberty

Well-known member
nije mi mali berlingo nego bi rado imao još jedan berlingo
jumpy mi je preskup
kangoo mi nije opcija, nekada da, sada ne, jer ne vidim razliku između njega i dokker-a, tj mislim da je to jedan te isti auto....a iako sam nekada pisao da bi možda uzeo daciu, odbija me pomisao da ju vozim, obrazložiti ću: par puta sam vozio starog sandera - izuzev motora sve mi je bilo razočarenje, a nedavno sam se vozio u novom sanderu stepway s puno opreme (auomatska klima i svašta nešto) i zaista ne vidim iz koje logike ljudi kupuju taj auto koji je samo oko 10-15% jeftiniji od renomiranije konkurencije jer mi je osjećaj, doživljaj i sve na njemu ok, ai pod uvjetom da ipak košta mnogo manje od konkurencije a ne samo tih 10-15%....jedno vrijeme sam čak pomišljao na dustera....ali jednosavo ne mogu....kad izuzmem neke testove koji ga hvale i iskustva ljudi koji ga imaju i koji su zadovoljni, ja sjednem u takav auto ili pogledam neke detalje po kabini i jednostavno ne mogu...evo npr. moj golf 7 je meni lijep auto s puno opreme i lijepo se vozi, ali je i bio u skladu s vremenom kad je proizveden, nekom se sviđa nekome ne, ali je bio "na visini zadatka" kad je izašao, a dacia to jednostavno nije....kod berliga opet nemam taj problem, u njemu ne vidim strast već svrhu, upotrebljivost, i zato mi paše.....ako se radi o "regularnom" autu onda mi se mora i sviđati

btw. jeste vidjeli kako je ovaj novi caddy ružan
ja koji čak volim modele iz vw grupacije ne mogu probaviti njegov dizajn....a kad uzmem u obzir da mi je stariji caddy u svemu lošiji od starijeg berlinga (imam priliku voziti caddy star 3 godine)....onda takav ni ne dolazi u obzir (a još je i skuplji)

averzija prema benzinu u klasi berlinga postoji jer mi je caddy s 1.4 tsi-om totalno bezveze...mali je motor, ako se i iz njega izvuče maksimum potrošnja skače u nebesa....mogu misliti kako je s 1.2 benzincem u tako kabastom velikom i teškom autu
 

markan1000

Well-known member
Što se tiče Citroena, za C5 Aircross dizel je prije nekog vremena bila akcija po cca 180.000 kn. Samo toga sad nema više. Gepek od 580 litara nije ko Berlingo, ali nije ni za baciti.
A Ford? Onaj Tourneo Connect? To e negdje cjenovni rang Berlinga
 

bbozak

Active member
Što se tiče Citroena, za C5 Aircross dizel je prije nekog vremena bila akcija po cca 180.000 kn. Samo toga sad nema više. Gepek od 580 litara nije ko Berlingo, ali nije ni za baciti.
A Ford? Onaj Tourneo Connect? To e negdje cjenovni rang Berlinga
2018. kad sam kupovao vozilo, Tourneo Connect je bio sam u N1 verziji, putnički uopće u HR nisu uvozili, mislim, ovaj koji yam gledao je imao sjedala otraga, ali jw generalno izgledao okljaštreno.

Ja ne vidim matematiku benzinca, sa Berlingom pravim 30 000 godišnje barem i potrošnja je od nultog kilometra do 115 000 valjda oko 6. Dizel je i dalje jeftiniji, a ne vidim s kakvom čarolijom auto od tone i pol sa kubikom gepekom bi na benzin vozio s prosjekom 6 i nižim po otvorenoj cesti.

Trebat će još bar deset godin da Audi i Mercedes izbace dizel, ako i tada... S time da sumnjam da će ikada dizel nestati kao derivat, pa čak i za automobile, svi kombiji su dizelski u Europi....
 

Pavel

Lepi™
Često puta se potegne pitanje doma oko prijevoza nekih stvari i zapravo često se uhvatimo da posuđujemo prikolicu ili kombi. Odluka je pala da bi se na godinu uzeo nekakav mini kombi. Mi pucamo na Doblo Maxi (kombinacija sa 5 sjedala) u kojem se zadnja klupa može izvadit pa imaš veći prostor.

Kolega ima službeni Doblo i Caddy na raspolaganju. Kaže da je Caddy bolji kao all-in-one ali da Doblo odlično radi posao za manje novaca. Frend ima građevinsku tvrtku i samo Fiate koristi. Pokazali su se ok. Gledali smo još i Peugeot Expert ako se ne varam, pišem sad iz glave.

Ja ne bi odustao od dizela.. Neće on tako skoro otići.
 
Na vrh