Dilema C4 Picasso II ili Grand SpaceTourer

track

Active member
Naletih na C3 Aircross i ugodno sam iznenaden videnim. Jel ima itko iskustva s tim autom i kakav je u usporedbi sa dva navdena? Motor 1.6 HDI taman dobra mjera mi se cini.

Jedini problem - cijena.
Post je automatski spojen:

Vidim da se i C3 Picasso proizvodio do 2017 i cijenom je jako povoljan. :)
 
Posljednje uređivanje:

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
C3A je par cm duži, ali su u osnovi ista platfoma, mehanika, vrlo slični auti. Razlika je u eventualno modernijoj estetici i opremi... a sad, koliko to opravdava cijenu, neznam. Direktnog iskustva nemam :)
 

track

Active member
C3A je par cm duži, ali su u osnovi ista platfoma, mehanika, vrlo slični auti. Razlika je u eventualno modernijoj estetici i opremi... a sad, koliko to opravdava cijenu, neznam. Direktnog iskustva nemam :)
Cijena je stvarno prevelika (novi je model) ali cini mi se da C3 Picasso ima vise mista unutra, pogotovo na zadnjoj klupi.
 

pikolino

New member
Cekaj, ako sam ispravno shvatio, sa promjenom toga cepa, spasava se od problema sa AdBlue rezervarom?

A mozete li mi reci, kad pocinju inace sa tim rezervarom? Na kojoj kilometrazi?
 

ivan222

Well-known member
Uredništvo foruma
Donator foruma
Koliko shvaćam problem, radi starog čepa se stvara podtlak koji kroz neko vrijeme uništi pumpu. Tako da ne vjerujem da je novi čep garancija da se neće ništa desiti ako je pumpa već načeta. A dešavalo se već i u garanciji
 

pokra89

Well-known member
U garanciji su mijenjali sve šta se pokvari. A u opozivu (recall-u) je bio samo čep (bilo je još štošta, al od ovih gore spomenutih stvari, samo čep). Iako je, po nama, kupcima polovnjaka koji bi u trećinu ili četvrtinu cijene htjeli nov, savršen auto, tu trebao biti i komplet rezervoar uree (ne samo u Picassu, nego u svim vozilima PSA grupacije godišta 2014.-2015.), iako je trebao biti i spojler prtljažnika (GC4P), iako je trebao biti panoramski display itd...
Ali, kako bi opstao odjel "prodaja dijelova" da se sve mijenja u opozivu? Imali bi gotovo pa savršen auto, pa kad bi se pročulo, svi bi ga kupovali
Pa ponuda ne bi zadovoljila potražnju što će reći da bi cijena išla gore. A kako bi cijena išla gore, onda bi se postavilo pitanje je li opravdano toliko novca dati za dobar proizvod, makar se on zvao Citroën. I tako u krug.
 

pikolino

New member
Ja ispitivam, jer dobivam automobil za 10tak dana, sa veoma malo kilometara. 06/2015 prva registracija sa 34.000km. 100% realni, jer u Austriji gdje zivim i kupujem vozilo nema sale sa time. A i kad sam ga isao gledati nisam imao sta vidjeti, jer je automobil skoro pa kao nov.

E sad...kad sam imao probnu voznju upalilo mi se taj sit od UREA...nije me prestrasilo, jer sam se o tome vec bio pozanimao, tako da sam samo prodavacu rekao, da se to mora srediti. U petak ide direkt u Citroen servis i bit ce sve rjeseno, a i garanciju dobivam na 12 mjeseci.

Sad je samo pitanje sta ce oni tacno srediti odnosno sta je tacno greska. Rekao sam i prodavacu, da ne zelim da mi bude bas ta mala kilometraza slabost toga auta, jer znam, da se je stosta mjenjalo u garanciji, a posto auto ima samo 34.000km nevjerujem, da se je mnogo sta zamnjenilo i da je vise ili manje sve original iz tvornice.
 

Mirage

Well-known member
Evo ja ću ti reći svoj primjer član bbozak bbozak i ja smo uzeli dva identična berlinga u razmaku od mjesec dana 2017. godine. Motori su 1,6 hdi i njemu se pojavila urea problem meni nije, ja sam sada na 60 000 njemu se na toj kilometraži javila urea on je sada vjerujem na barem 80 000 km.

To ti je s Citroenom lutrija izgleda ili ja samo moram čekati trenutak.
 

pikolino

New member
Ma da. Nema veze, avtomobil uzimam, jer strasno ljep i ocigledno se je dido sa njim nije pretjerano vozio, a kupio ga sa Exclusive opremom.

A i svakako ce biti u garanciji.
 
Na vrh