Cx 79` by Jurapz

jurapz

New member
Evo da predstavim Cx-a kojeg samo kupili ove godine u prvom mjesecu od 1. vlasnika sa originalnih 178000km. Auto je bio dosta dobro održavan, limarija je jedino bila ispod malo lošila, to je odmah odrađeno tako da auto nema hrđe nigdje, nakon toga smo promjenili zadnji ležaj, vozačevo sjedalo promjenili opruge i malo popravili tkaninu, prednja manžeta je bila puknuta, tak još sitnih stvari, dopunjena klima. Što se tice hidraulike tu smo prvo usipali ulje za ispiranje hidraulike, napunio sve kugle, nakon 2000km stavljen lhm. Za hidrauliku mogu reći da je u savršenom stanju auto pada skroz tek nakon 2 dana, stoji ravno i super je udoban.Evo par slika od auta:




 

jurapz

New member
Hvala, nema kod ovakvog auta mjesta fušarenju, sve se mora odraditi kako treba, imam mehaničara u kojega imam povjerenja koji mi odradi ako mi nešto treba što ja ne mogu, limariju isto imam jednog koji mi to odradi dosta dobro i povoljno, ovo ostalo što se tice hidraulike i ostalog odradimo sami. Još moramo zaljepiti platno na krovu jer se smrvila spužvica koja je sve to držala i mislimo još kompletno prelakirati jer se vidi negdje malo razlika u boji jer ima na autu 3 različite boje kako se tokom vremena malo sređivala limarija, to nije hitno jer nema nigdje hrđe već čista estetika.
 

MarkoM

New member
Pozdrav. Ja sam Jurin brat. Malo ću se aktivirati i pokazati što smo radili sa CX-om zadnjih dana

Pošto smo uspjeli nabaviti sve dijelove koji nisu bili u izvrsnom stanju na našem odlučili smo ga komplet rastaviti, detaljno pretresti, zaštititi i prelakirati
Počelo je ovako








Van je išla i kompletna unutrašnjost. Nakon što smo sve rastavili majstori su počeli vandalizirati lak da vide gdje ima kita



Bilo je vrlo teško sjediti i gledati to

Limarija je već u startu bila ravna i u dobrom stanju tako da se nije trebalo puno ravnati.
Mjesta gdje je prohrđao su popravljena i zaštičena


Popravljeno je postolje akumulatora








Stigla je i harmonika da nam rad bude lakši








Nakon toga bio je spreman za komoru.





Nakon svaka dva sloja boje auto se suši




Onda se sušio u komori, nakon toga je lakiran.




Kada se sve fino osušilo počeli smo ga sastavljati

Zadnji branik na njemu je bio udaren pa je nabavljen drugi u izvrsnom stanju





Na kraju to izgleda ovako




Još se neki detalji moraju dodati i vratiti unutrašnjost nazad, ali više manje to je to. Lakiran je u originalnu boju i koliko sam znao pazio sam da se svaki detalj ispoštuje i da sve odgovara originalu.
Tjedan dana smo žestoko radili i mogu reći da sam zadovoljan rezultatom.
 
Na vrh